دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس کم مصرف یکی از بهترین مدل دستگاه لیزر الکساندرایت موجود در بازار دستگاه های زیبایی می باشد.جدیدترین مدل تولید کمپانی دکا می باشد که دارای سرعت دو برابر سایر دستگاه های لیزر الکساندرایت بدلیل بزرگترین اسپات سایز بر روی الکساندرایت است. این دستگاه بدون درد و بدون سوختگی است. مناسب برای تمام تایپ پوستی و انواع موهای نازک ،کرکی،و روشن می باشد.

 

بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت موجود در بازار

شرکت دکا با طراحی دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس تلاش کرده است که تمام مشکلات دستگاه های الکساندرایت قدیمی قبل از خود را حل نماید. فن آوری مووئو با استفاده از حرکت های ساده و یکنواخت روی ناحیه مشخص به سرعت موهای زائد را با سری یاقوت ۲۰ میلی متری خود از بین می برد. عبور دادن مکرر لیزر روی ناحیه ای کوچک دمای بخش اصلی مو را به تدریج بالا می برد و به این ترتیب مو به صورت کاملا بدون درد تخریب می شود بدون ان که اثرهای جانبی و عوارضی مانند سوزش یا تغییر رنگ به وجود بیاید.

فروش دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس کم مصرف

توزیع کنندگان و فروشندگان توانسته اند با فروش دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس کم مصرف روزانه میران مشتریان و سفارشات بسیاری را به دست آورده اند که این خود برای توسعه اعتماد مشتری مؤثر است. این روزها فروش این نوع دستگاه در مراکز شناخته شده و به نام سبب افزایش اعتبار این کلینیک ها گشته است.

برای کسانی که قصد خرید نقدی این دستگاه را دارند تخفیف فوق العاده در نظر گرفته شده است و برای عزیزانی که قصد خرید به صورت اقساط را دارند شرایطی توسط شرکت فراهم شده است تا شما را در خرید این محصول ارزشمند یاری بدهند و در جهت کسب رضایت شما به تمام معنی تمام تلاش خود را خواهند کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *