بهترین دستگاه کربوکسی تراپی موجود در بازار برای از بین بردن تیرگی اطراف چشم، چین و چروک و جای زخم و آکنه  و به طور کلی جهت سی و سه روش درمانی به بازار عرضه می گردد. دستگاه کربوکسی تراپی جزو دستگاه های پایه برای تمامی لاین های زیبایی مانند فیشیال، هایفوتراپی، آراف فرکشنال و …. استو زیرا پایه روش کربوکسی تراپی فعال سازی مویرگ ها در نواحی مختلف پوست می باشد. با خون رسانی بیشتر باعث خوان سازی و بهبود بافت و رنگ آن می شویم خرید دستگاه کربوکسی تراپی برای کلینیک های زیبایی و انجام خدمات زیبایی متنوع، گزینه مناسبی است.

 

روش کار با دستگاه کربوکسی کربواینجکت

در این جا ما تعدادی از منوهای موجود روی دستگاه کربوکسی کربواینجکت را برای شما میاریم که در جریان درمانی استفاده شده از کربوکسی قرار بگیرید:

  1. منوی لاغری و آب کردن چربیهای بدن
  2. منوی تیرگی و جوانسازی اطراف چشم
  3. منوی روشن سازی و جوانسازی صورت
  4. منوی ریزش یا ضعیف موهای سر
  5. منوی درمان پیسویازیس
  6. منوی درمان زخم های دیابتی
  7. منوی درمان زخم های بستر
  8. درما آتروفی بعد از لیپوساکشن
  9. منوی ادسیژن های بعد از لیپوساکشن
  10. منوی سابسیژن اسکار
  11. منوی کانتورینگ بادی
  12. منوی جوانسازی ژنیتال
  13. منوی درمان آتروفی
  14. منوی ….

روش کار با دستگاه کربوکسی تراپی مدایون بسیار ساده است. برای کار با هر بخش از این دستگاه کافی است که منوی مربوط به آن بخش را انتخاب کنید. سپس همه چیز اتوماتیک اتفاق می افتد.
لازم به ذکر است؛ این دستگاه برای افرادی که تخصص کافی داشته و به تنظیم دستگاه براساس صلاحدید خود هستند نیز مناسب است. چراکه امکان تنظیم دستی این دستگاه وجود دارد.
اما افرادی که قصد تنظیم دستی این دستگاه را ندارند؛ بدون نگرانی دکمه مربوط به خدمت مورد نظر را لمس کنند. پس از آن تمامی تنظیمات به صورت اتوماتیک توسط دستگاه انجام شده و در صورت بروز مشکل دستگاه به شما هشدار می دهد تا برای رفع آن اقدام کنید.

منوی بهترین دستگاه کربوکسی تراپی کربواینجکت

دستگاه کربوکسی تراپی کربواینجکت تنها شامل یک مدل دستگاه کربوکسی تراپی تمام اتوماتیک است. این دستگاه جهت انجام کلیه امور زیبایی و لاغری بهینه سازی شده است.
نیازی نیست برای جوانسازی بخش های مختلف پوست صورت و بدن از چندین دستگاه استفاده کنید. همین یک دستگاه برای زیبایی بخش های مختلف صورت و بدن شما کافی است.
از مهمترین کارهای این دستگاه لاغری موضعی و کاهش توده چربی و سلولیت بدن است. با کمک این دستگاه و بدون نیاز به رژیم غذایی و ورزش سنگین می توان به صورت موضعی سایز و وزن خود را کاهش داد.
همچنین از بین بردن غبغب و چین و چروک پوستی از دیگر کاربردهای متنوع همین یک دستگاه است. حتی از این دستگاه برای رفع تیرگی پوست در اطراف چشم و ناحیه واژن می توان بهره گرفته و نتیجه مطلوبی دریافت کرد. از دستگاه کربوکسی تراپی می توانید برای درمان پیسویازیس استفاده کرد و زخم های حاصل از پیسویازیس را کاهش داد. در دستگاه کربواینجکت راه های درمان برای درمان پیسویازیس، درمان زخک های دیابت، زخم بستر را نیز می توان درمان کرد. البته باید متذکر شود که 33 روش درمانی در این دستگاه برای شما گنجانده شده است. و در هر منو روش درمان را کامل برای شما توضیح داده است. تعداد جلسات،نوع نیدل، زاویه تزریق برای اثربخشی بیشتر را برای شما به صورت گاید  یا راهنمایی پزشک در منو دستگاه تعبیه شده است.

خرید دستگاه کربوکسی تراپی کربواینجک

قیمت دستگاه کربوکسی تراپی کربواینجکتبه صورت روزانه از طریق شماره تماس های موجود در این سایت استعلام گرفته شود.
خرید اینترنتی دستگاه کربوکسی تراپی کربواینجکت بهترین روش خرید این محصول شناخته شده است. سهولت، سادگی و سرعت بالای این روش برای افراد پرمشغله بسیار مناسب است.
بدون نیاز به ترک کردن خانه و محل کار و حتی ماندن در ترافیک و تحمل سردی و گرمی هوا محصول مورد نیاز شما خریداری می شود. همچنین این محصول برای شما به درب منزل یا محل کار ارسال می شود.این دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. صفر تا صد کار با دستگاه کربوکسی تراپی در مطب شما توسط کارشناسان ما به شما آموزش داده خواهد شد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *