دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی دارای CE اروپا و دارای مجوز از اداره کل تجهزات پزشکی می باشد.قیمت دستگاه الکساندرایت با توجه مدل دستگاه متفاوت می باشد. ولی قیمت دستگاه های الکساندرایت از یک میلیارد و نیم به بالا هست و جزو دستگاه های گران قیمت می باشند. در این مقاله ما یکی از مدل های دستگاه الکساندرایت را به شما معرفی می کنیم که دارای ایران ساخته شده است و دارای مجوز از CE اروپا می باشد. دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی یکی از خانواده دستگاه لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۷۵ نانومتر می باشد که حتی موهای نازک و کرکی را از بین می برد. در ادامه با این دستگاه و ویژگی های آن بیشتر آشنا خواهیم شد. این دستگاه الکساندرایت دارای مجوز صادرات به کشورهای مختلف را دارا می باشد و ما در حال حاضر تنها شرکت هستیم که دستگاه لیزر الکساندرایت را به عراق و افغانستان صادر می کنیم و الخصوص در افغانستان دارای نمایندگی می باشیم .

دستگاه لیزر الکساندرایت

 

 

بدون درد بودن دستگاه لیزر الکساندرایت

ممکن است که در حال حاضر مطمئن شدن از بدون درد بودن دستگاه لیزر الکساندرایت نیز از جمله سوالات و موضوعاتی باشد که ذهن شما عزیزان را به خود مشغول نموده است به این منظور ما در این مقاله اطلاعاتی مرتبط با این موضوع را فراهم نموده ایم که می تواند در این راستا کمک بسیار شایانی به شما عزیزان داشته باشد پس توصیه می کنیم که در ادامه این مقاله و مطلب حتماً با ما همراه باشید.

لازم به ذکر است بدانید که دستگاه لیزر الکساندرایت نیز از جمله انواع دستگاه های می باشد که در هنگام استفاده بواسطه سرعت عمل دستگاه و خنک کنندگی قوی آن میزان احساس درد و سوزش را برای افراد مختلف کمتر ایجاد می کند و میزان سوختگی پوست به حداقل میزان خود می رسد و بیشتر روی ریشه مو تمرکز دارد. به این دلیل دستگاه الکساندرایت از میزان طرفداری بیشتر نسبت به دیگر مدل های موجود در بازار برخوردار است.

دستگاه لیزر الکساندرایت نیز از جمله انواع دستگاه های نوین محسوب می‌شود که امروزه دارای ابعاد مختلفی می باشد و به طور کلی دارای ویژگی های متفاوتی نیز هست که هر کدام ویژگی های مختص به خود را دارند.

بدون درد بودن دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی در حال حاضر موجب شده است که افراد پس از استفاده از این دستگاه به مشکلات متعددی نظیر سوزش و یا حساسیت های پوستی مواجه نشوند که این موضوع نیز به نوبه خود از جمله ویژگی های مهم این نوع دستگاه ها محسوب می‌شود.

مشخصات دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی

دستگاه لیزر الکساندرایت

دارای مجوز از اداره کل تجهزات پزشکی ایران

دارای مجوز CE اروپا و با این مجوز این دستگاه امکان صادرات به اروپا را نیز دارا می باشد.

دارای ایزو ۱۳۴۸۵ مدیکال

مجهز به تکنولوژی اسمارت پالس

امکان استفاده از قطار پالس ۸ تایی به منظور جواب دهی بیشتر

دارای اسپات سایز ۲۴ با قابلیت تنظیم

دارای ۲۰ژول اپتیکی

دارای عرض پالس ۳ تا ۱۰۰ میلی ثانیه

نرخ پالس ۲ هرتز

فروش دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی

فروش دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی  در حال حاضر با توجه به این موضوع که ما در عصر جدیدی از دنیا در حال زندگی کردند می باشیم و افراد به دنبال به کارگیری بهترین روش ها می باشند دارای جایگاه ویژه می باشد.

به علت ویژگی های بسیار زیادی که این دستگاه‌ها به خود اختصاص داده‌اند در حال حاضر علاوه بر بازارهای داخلی بسیاری از بازارهای خارجی از جمله خواهان این دستگاه‌ها محسوب می‌شوند که این موضوع موجب شده است از بازار فروش بسیار ویژه‌ای برخوردار باشند و توجه سایر افرادی را که در این راستا دارای فعالیت هستند را به خود جلب نمایند.

دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش نا محدود می باشد. آموزش و نصب دستگاه توسط کارشناسان شرکت در محل کار شما انجام می گردد. خرید این دستگاه به صورت نقدی دارای تخفیف ویژه می باشد و اگر امکان خرید به صورت نقدی را ندارید ما شرایط ویژه را فراهم می کنیم که بتوانید دستگاه را به صورت اقساط خریداری نمایید. جهت اطلاع از خرید این محصول می توانید با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *