دستگاه آر اف فرکشنال لیفت صورت از جمله دستگاه هایی است که بسیار کاربردی می باشد و خواهان زیادی دارد همان طور که می دانید این دستگاه برای جوانسازی پوست صورت به کار می رود و در کشور ما این دستگاه توجه علاقمندان زیادی را به خود جذب نموده است. دستگاه آراف فرکشنال در مکدل های مختلفی در بازار وجود دارد. آراف فرکشنال از امواج رادیویی برای لیفت و جوانسازی برای باز سازی پوست استفاده می کند.در ادامه بیشتر با این دستگاه کاربردی آشنا می شویم.

دستگاه آر اف فرکشنال لیفت صورت

 

آشنایی با دستگاه آر اف فرکشنال

همان طور که می دانید همه انسان ها به طراوت و زیبا شدن موست خود اهمیت زیادی قائل هستند و دوست دارند که همواره پوستی صاف و جوان داشته باشند و در تلاش هستند تا عواملی را که باعث چروک شدن پوست می شود را رفع کنند‌. اما زمانی که سن بالا می رود تولید کلاژن در پوست کاهش پیدا می کند که باعث ایجاد چین و چروک در پوست می شود. دستگاه ار اف فرکشنال توانسته با کارایی که دارد به جوانسازی پوست کمک فراوانی بکند و باعث به وجود آمدن طرفداران زیادی در سراسر جهان شود‌.

تا با تکنولورژی که از خود نشان می دهد بسیاری از مشکلات پوستی از جمله چین و چروک پوست صورت را برطرف کند این دستگاه امروزه در میان مردم و به خصوص افرادی که به زیبایی پوست خود اهمیت می دهند جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

دستگاه آر اف فرکشنال به کمک نیدل های بسیار ظریف امواج رادیویی را به لایه های زیرین پوست انتقال می دهند و سبب زیبایی و با افزایش دمایی بافت باعث تحریک کلاژن سازی پوست می شود.

امواج رادیویی دارای اثربخشی بسیار عالی هستند و در عین حال فاقد هیچگونه عوارض جانبی هستند. فرد می تواند با خیال راحت از این دستگاه برای زیبایی و جوان سازی استفاده کند.

 در این جا به بررسی مواردی می پردازیم که از این دستگاه استفاده می شود۱- سفت کردن و جلوگیری از افتادگی پوست۲- برطرف کردن شلی پوست صورت۳- سفت کردن ناحیه غبغب و یا ناحیه لک۴- جوان تر کردن پوست ۵- برطرف کردن چین و چروک پوست ۶- بستن منافذباز پوست و.‌‌‌.. از جمله مواردی هستند که از این دستگاه از آن ها استفاده می شود. بهتر است افرادی که از دستگاه آر اف فرکشنال استفاده می کنند آشنایی با دستگاه را داشته باشند تا از بروز برخی مشکلات جلو گیری شود.

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال لیفت صورت

دستگاه آر اف فرکشنال لیفت صورت

اگر بخواهیم در مورد قیمت دستگاه آر اف فرکشنال صحبت کنیم باید گفت که نمی توان قیمت ثابت و مشخصی روی این دستگاه گذاشت چون که قیمت ها به عوامل گوناگونی مانند: نوسانات ارزی و مدل دستگاه، شرکت تولید کننده دستگاه و کارایی دستگاه با هم متفاوت می باشد.

کلیه محصولاتی که از ما خریداری می فرمایید دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *