با توجه به اهمیت زیبایی در چهره افراد و نقش مهمی که پوست دارد همواره مراقبت و ترمیم پوست،موضوعی مهمی است که افراد توجه ویژه ای به آن دارند، که بتوانند پوستی شفاف، صاف و روشنی داشته باشند که در نتیجه باعث اعتماد به نفس در افراد می شود.

دستگاه آر اف فرکشنال درمان آکنه از جمله دستگاه هایی است که جنبه درمانی داشته و موارد استفاده آن از بین بردن چین و چروک و خطوط ریز پوست، روشن تر شدن پوست،از بین برنده جوشهای آکنه و غیره میباشد.

ارائه دستگاه آر اف فرکشنال درمان آکنه

نحوه عملکرد دستگاه آر اف فرکشنال

دستگاه آر اف فرکشنال درمان آکنه

این دستگاه از دو قسمت تشکیل شده که یک قسمت آر اف است و دیگری فرکشنال است که باعث جوان سازی پوست میشود .

فرکشنال به معنی بخش و یا قسمت است و آر اف یا همان امواج رادیویی با موج کوتاه می باشد و نحوه عملکرد دستگاه به این صورت است که سوزن هایی با روکش طلا وارد قسمت درم پوست شده که همزمان با فرورفتن یک گرمایش عمیقی در ناحیه درم ایجاد میکند که نتیجه آن تحریک کلاژن است.

قطر سوزن ها بسیار ظریف بود و حدود ۱۲۰ میکرون می باشد و عمق نفوذ آن از یک تا سه میلیمتر قابل تنظیم است ولی فقط ۰٫۳ میلیمتر انتهایی سوزن تابش رادیو فرکانسی صورت میگیرد و قطری حدود ۲۰ میکرون دارد که در ناحیه درم قرار می گیرد و بقیه سوزن جنبه عایق دارد.

در انجام آر اف با استفاده از سیستم فرکانس رادیویی، اپیدرم پوست آسیبی نمی‌بیند و حرارت فقط در بخشی از درم پوست تاثیر می گذارد و به همین دلیل است که باعث التهاب کمتری بعد از عمل شاهد هستیم.

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال درمان آکنه

قیمت دستگاه آر اف بستگی به موارد مختلف از جمله : نوع دستگاه، سال ساخت، قیمت روز دلار دارد و به همین دلیل نمی توان قیمت ثابتی تعیین کرد چون این دستگاهها اغلب وارداتی می باشند و با توجه به تخصصی بودن حتما باید قبل از خرید اطلاعات کافی کسب کرد تا بتوان دستگاهی با کیفیت و کارایی لازم تهیه کرد و باید از شرکت های معتبر و با سابقه خرید کنید .

دستگاه آر اف فرکشنال یکی از راه های عالی برای درمان آکنه می باشد. همچنین از آراف فرکشنال برای درمان منافذباز پوستیو درمان لک و کک و مک مورد استفاده قرار می گیرد.

باتوجه‌به نیاز بازار که برای این دستگاه وجود دارد می‌توان این دستگاه را خریداری کرد زیرا بسیاری از افراد هستند که به دنبال درمان آکنه ، آثار به‌جامانده از زخم‌های قدیمی و جوان سازی پوست هستند که میتوانند با استفاده از این روش نوین و جدید آن ها را درمان کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *