دستگاه لیزر الکساندرایت GRAVITY

دستگاه لیزر الکساندرایت GRAVITY ساخت دست متخصصان توانایی ایران می باشد.این دستگاه از بهترین و با کیفیت ترین قطعات و نرم افزار های از بهترین تولید کنندگان اروپایی و کره ای و ژاپنی ساخته شده است. و قابل ذکر است که این دستگاه دارای CE اروپا می باشد و قابل صادرات به کشورهای اروپایی می باشد.

دستگاه لیزر الکساندرایت GRAVITY کاملا بدون درد می باشد. زیرا SMART PULSE درد را تا حدی پایین می آورد که عملا بدون کولینگ خارجی نیز می توان کارکرد و برای پوست های تیره و نواحی تیره بدن بهترین پاسخ را بدون سوختگی ایجاد می کند.

دستگاه لیزر الکساندرایت GRAVITY

قابلیت استفاده دستگاه لیزر برای تمامی پوست

دستگاه لیزر الکساندرایت GRAVITY

قابلیت استفاده دستگاه لیزر برای تمامی پوست موجب شده است که امروز بیشتر مراکز لیزر درمانی از این دستگاه برای برطرف نمودن موهای زائد پوست استفاده نمایند، همچنین باید بدانید که از دیگر قابلیت این نوع دستگاه غیر تماسی بودن دستگاه است و جواب دهی بالای برای کاهش موهای زائد است.

امروزه بیشتر مراکز درمانی که کار لیزر برای پوست انجام می‌ دهند از این کالاها برای تمامی پوست ها استفاده می‌کنند و با لیزر کردن بدن و برطرف نمودن موها زائد و پوست صاف و شاداب را برای افراد به ارمغان می‌ آورند.

در طی سال های اخیر استفاده از دستگاه لیزر برای برطرف نمودن موهای زائد به شدت افزایش یافته است و افراد زیادی به این کار روی آورده اند از این رو استفاده از آن به طرز چشمگیری افزایش پیدا نموده است و مراکز درمان بسیاری از این کالا برای برطرف نمودن این موها استفاده می‌ کنند بنابراین جنس این کالا باید به گونه ای باشد که پس از استفاده طولانی آسیب ندیده و خراب نشود.

ویژگی های دستگاه لیزر الکساندرایت GRAVITY

دستگاه لیزر الکساندرایت GRAVITY

سطح مقطع بزرگ: بزرگ ترین اسپات سایز بدون افت انرژی در این لیزر وجود دارد .هندپیس های متنوع (۱۵-۱۸-۲۰-۲۲-۲۴)میلی متر برای استفاده در نقاط مختلف بدن ، از عمده قابلیت های دستگاه است.

فرکانس کاری ۳HZ:این ویژگی زمان یک فول بادی را از ۴۵ دقیقه به ۲۵ دقیقه کاهش می دهد. این در بلند مدت برای کلینیک شلوغ بسیار حائز اهمیت است.

بازدهی بالای لامپ: میزان بازدهی لامپ دستگاه لیزر الکساندرایت GRAVITY تا ۳ میلیون شلت می باشد که در این اسپات سایز یک ویژگی منحصر به فرد می باشد. تعداد شات لامپ دستگاه در اسپات سایز ۱۸ میلی متر تا ۵ میلیون افزایش خواهد داشت

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]کمترین جذب در پوست در طول موج لیزر الکساندرایت ۷۵۵ نانومتر اتفاق میافتد.[/highlight-red]

 

قیمت خریددستگاه لیزر الکساندرایت GRAVITY

قیمت خرید دستگاه لیزر با توجه به میزان تولید آن در طی یک سال و همچنین میزان صادرات آن به دیگر کشورها توسط اتحادیه فروش انواع ملزومات پزشکی مشخص می‌شود و فروشندگان نیز باید این کالا را بر اساس نرخ تعیین شده به فروش برسانند و اگر قیمت محصولات خود را بالاتر ببرند قطعا دچار تخلفی شده و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

دستگاه لیزر الکساندرایت GRAVITY دارای گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. قیمت این دستگاه همانند سایر دستگاه های الکساندرایت حدود دو میلیارد می باشد. برای خرید دستگاه لیزر الکساندرایت GRAVITY امکان خرید به صورت اقساط فراهم شده است تا شرایط خرید را برای خریدار تسهیل گردد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *