دستگاه پلاسما فایربولت پلاس صادراتی ابزاری تخصصی است که با استفاده از آن می توان سلامت و جوانی اولیه را تا حد زیادی به پوست برگرداند و به این ترتیب از دستگاه های بسیار مناسب برای کلینیک های زیبایی در داخل کشور است که به عنوان دستگاهی صادراتی می تواند در بازار کشورهای منطقه فروش خوبی داشته باشد و صادر کننده این دستگاه می تواند از ظرفیت منحصر به فرد این دستگاه برای تامین نیاز مشتریان خود استفاده کند.

قیمت خرید پلاسما فایربولت پلاس صادراتی

فرکانس بالا پلاسما فایربولت پلاس

فرکانس بالا پلاسما فایربولت پلاس از مدرنترین دستگاه‌هایی که در زمینه زیبایی پوست امروزه کاربرد دارد دستگاه پلاسما فایربولت پلاس با فرکانس بالا است؛ روش کار Firebolt plasma به این شکل است که نیروی پلاسما را به بافت هدف وارد می سازد و در نتیجه سبب رفع انواع مشکلات پوستی می شود.

در این دستگاه بالا بودن فرکانس پلاسما باعث بخار شدن شدن لایه‌ای از پوست می گردد و فرآیند تصعید به سرعت در ناحیه هدف روی می دهد لذا هیچ آسیبی از حرارت و گرمای ایجاد شده در نتیجه فرکانس در بافت‌های اطراف منطقه هدف مشاهده نمی شود بنابراین بدون هیچ عارضه جانبی مراحل مختلف درمانی طی می شود و می توان شاهد نتایج مثبت ناشی از این دستگاه بود.

استفاده از فرکانس بالا پلاسما می توان نتایج باورنکردنی را بر پوست داشته باشد و که با مکانیسم خاص می تواند زیبایی را به پوست های آسیب دیده برگرداند و به این ترتیب لایه سطحی پوست از بین رفته و با لایه زیبای زیری جایگزین می شود و بدون این که کوچکترین آسیبی به پوست وارد شود این فرآیند می تواند به جوان‌سازی پوست کمک کند

شرکت پخش پلاسما فایربولت پلاس صادراتی

شرکت پخش پلاسما فایربولت پلاس صادراتی شرکت آراد فروش پلاسما فایربولت صادراتی یکی از دستگاه های زیبایی را با قیمت تولید کننده در اختیار خریداران قرار می دهد. دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

این شرکت دستگاه ها را با گارانتی قطعات و تضمین کیفیت به همه مشتریان در داخل و خارج ارائه می کند و در هر زمان مشتری نیاز داشته باشد می تواند خدمات پشتیبانی را برای آن ارائه کند و نیاز وی را به هر قطعه در صورت لزوم تامین سازد به این جهت است که خریداران می توانند از کیفیت این محصول بسیار راضی باشند و آن را تهیه می کنند.

قثیمت خرید دستگاه پلاسما فایربولت در حال حاضر حدود ۴۸ میلیون تومان است. جهت البته این مبلغ را باید به روز استعلام بگیرید بدلیل نوسانات قیمت امکان تغییر قیمت وجود دارد. جهت اطلاع از آخرین قیمت و شرایط خرید می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *