پلاسما فایربولت با آرک بنفش

پلاسما فایربولت با آرک بنفش یکی از مدل های پلاسما جت موجود در بازار تجهیزات زیبایی می باشد که توانسته جایگاه ویژه را در بین پزشکان به خود اختصاص دهد. این دستگاه با ایجاد نقطه های سفید رنگ که ایجاد می کند. دستگاه ایمن برای انجام کارهای بلفاروپلاستی و کاهش رینکل های پوستی و برش خال و ضایعات پوستی بدون خون ریزی است. پلاسما فایربولت با آرک بنفش مخصوص کلینیک های زیبایی و مراکز تخصصی درمان پوست با مناسب ترین قیمت و بهترین به خریداران عرضه می گردد.

امروزه پلاسما فایربولت پلاس مناسب ترین دستگاه برای جلب رضایت مشتریان وضروری ترین وسیله یک کلینیک است.

پلاسما فایربولت با آرک بنفش

عملکرد دستگاه پلاسما فایربولت پلاس

پلاسما فایربولت با آرک بنفش پوست یکی از مهمترین اجزای بدن است که احتیاج به مراقبت زیاد دارد سلامت پوست مخصوصاً صورت در زیبایی تاثیر بسیار زیادی دارد.

امروزه میزان توجه و رسیدگی به پوست نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است همه دوست دارند پوستی صاف و سالم داشته باشند وسعی می کنند همیشه از آن به خوبی مراقبت کنند .

اما گاهی اوقات با تمام مراقبتها و توجه های لازم نمی‌توان بعضی از عارضه های پوستی را درمان کرد با گذشت زمان و بالا رفتن سن میزان چین و چروک های پوستی نیز افزایش پیدا می‌کنند.

عملکرد دستگاه پلاسما جهت انتقال انرژی پلاسما به بافت پوست آسیب دیده یا تحت درمان استفاده می شود. این انرژی منتقل شده بلافاصله باعث تصعید جزئی لایه سطحی پوست میشود.

سلول های اپیدرمی و درمی آسیب دیده قدیمی از طریق برخورد پلاسما با پوست حذف می‌شوند و بافت پوست به کلاژن سازی دوباره تشویق می شود.

بااستفاده از این دستگاه بافت های اطراف ناحیه تحت درمان از آسیب های حرارتی در امان می‌مانند و فقط همان نقطه مورد نظر تحت تاثیر قرار می گیرد.

خرید دستگاه پلاسما فایربولت با آرک بنفش

خرید پلاسما فایربولت پلاس با آرک بنفش با خرید پلاسما فایربولت پلاس که یکی از تجهیزات زیبایی برای درمان پوست می باشد کلینیک زیبایی خود را مجهز تر و به روزتر از قبل و سایر رقبا کنید.

این روش نیاز به برش جراحی یا برداشتن بافت چربی یا دستکاری ماهیچه چشم ندارد و همین دلیل موجب استقبال شدید از این دستگاه و این روش شده است.

عمده ترین استفاده این دستگاه درمان افتادگی پلک یا درمان کسانی که پلک شان پوست اضافی دارد است. در واقع می توان گفت بدون نیاز به جراحی می‌توان پوست پلک را سفت و جوان کرد.

اگر کسانی برای برداشتن پسمانده های پوست شان مانند خال ،جوش ،آکنه ،کک و مک ،جای زخم، چربی پلک ،زگیل ولگاریس به شما مراجعه می کنند پس با خریدن این دستگاه به کسب و کارتان رونق دهید.

دستگاه پلاسما فایربولت پلاس همچنین برای رفع خطوط پیشانی، لیفت ابرو و پلک ،کوچک سازی بینی گوشتی، برداشتن انواع خال و آکنه نیز کاربرد دارد.

از ویژگی های فیزیکی دستگاه می توان وزن سبک و ابعاد مناسب آن را نام برد که برای کلینیک های زیبایی و سالن های تخصصی درمان پوست بسیار مناسب می‌باشد.

باتوجه به عملکرددرمانی دستگاه پلاسما فایربولت با آرک بنفش که بدون جراحی و بدون هیچ گونه عوارض می‌باشد ،امروزه طرفداران بسیاری را پیدا کرده است.

ما این دستگاه را با بهترین قیمت بازار در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم. با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *