دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس

دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس (plasma firebolt plus) یکی از انواع دستگاه های پلاسمایی گرم جهت کارهای جوانسازی و زیبایی پوست می باشد. این دستگاه سالهاست که در کلینیک های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ورضایت پزشک و زیباجویان آنها را به خوب جلب کرده است. دستگاه پلاسما جت در شرکت های مختلف با قیمت های متنوع به بازار عرضه می شود. جهت اطلاع از قیمت دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس می توانید از طریق کانالهای ارتباطی موجود در این سایت با ما در ارتباط باشید.

دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس

 

عملکرد بسیار عالی دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس

دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس عملکرد عالی پلاسما یکی از وسایلی که برای مشکلات پوستی طراحی شده است ویژگی تسهیل کار پزشکان را دارد و این توانایی را دارد که کار خود را به بهترین نحو انجام دهد. به طور کلی می توان گفت ویژگی های مهم دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس عبارتند از: لکه های پوست، رفع چین و چروک، کک و مک، زگیل و آکنه و…. دستگاه های پلاسما دارای ویژگی هایی هستند که ما سعی داریم برخی از مهمترین آنها را به شما معرفی کنیم.

اگر با جزئیات بیشتری به ظاهر این دستگاه ها نگاه کنیم متوجه صفحه لمسی بزرگ آن می شویم، جایی که همه دستورات به دستگاه داده می شود اکثر این دستگاه ها نیز توانایی تغییر قدرت را دارید که می توانید آن را با توجه به کاری که با آن انجام می دهید تنظیم کنید. هر یک از دستگاه هایی که برای مشکلات پوستی طراحی شده اند با قدرت فرکانس خاصی کار می کنند و با ایجاد نقاط سفید رنگ توجه پزشکان را به خود جلب نموده است.

قیمت دستگاه پلاسما جت به عوامل زیادی بستگی دارد. مهمترین عاملی که قیمت این تجهیزات را تعیین می کند نوع مارک و کشوری است که در آن تولید می شود.به طور کلی مارک های معروف و معتبر دستگاه های تولیدی را به مصرف کننده تحویل می دهند. با قیمت بالاتر قیمت یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت دستگاه میزان ویژگی ها و قابلیت ها است، هرچه امکانات بیشتری به دستگاه داده شود، قطعاً قیمت به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

محصولاتی که در ایران تولید می شوند به نسبت محصولات وارداتی دارای قیمت مناسب تر هستند. و خریدار جهت خدمات پس از فروش با مشکل مواجه نمی شودد زایرا تولید کننده ایرانی تمام تلاش خود را می نمایید که محصول خوب با خدمات عالی به بازار ارایه بدهد.

ما سعی می کنیم تجهیزات کاربردی و برتر را به شما خریداران گرانقدر خود معرفی کرده و بهترین نمونه ها را ارائه دهیم. تجهیزات و دستگاه های موجود در فروشگاه های ما از بالاترین کیفیت و همچنین مقرون به صرفه هستند، بنابراین می توانید آنها را تهیه کنید.

قیمت دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس

دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس

قیمت دستگاه پلاسما جت فایربولت پلاس پلاسما فایربولت در ایران تولید می شود. این محصول توانسته مجوز CE را کسب نماید. بنا براین مجوز این محصول از لحاظ ریسک و عوارض بررسی شده است و کاملا بدونه عوارض می باشد. و مصرف کننده می تواند با خیال راحت جهت درمان بیماران خود از این دستگاه استفاده و مزایایی آن بهره مند شود.قیمت این دستگاه در حال حاضر حدود ۵۰ میلیون می باشد. دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *