دستگاه کربوکسی کربو اینجکت

دستگاه کربوکسی کربو اینجکت یکی از دستگاه های کربوکسی ایست که دارای قیمت و کیفیت عالی می باشد.دستگاه کربوکسی یکی از دستگاه هایی که این روزها با درصد بالایی از کاربرد در هر یک از حوزه های تخصصی پزشکی و درمان مانند پوست و مو، جراحی، زنان، ارولوژی، ارتوپدی و روماتولوژی مورد استفاده قرار گرفته، دستگاه کربوکسی کربو اینجکت است که تاثیرات و فواید زیادی را در روند درمان از خود به جا گذاشته و در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهید شد. حالا برای سفارش عمده این دستگاه کافی است از معتبرترین فروشنده تجهیزات پزشکی درخواست کرده تا به بهترین نوع این دستگاه ها دست پیدا کنید.

 

دستگاه کربوکسی کربو اینجکتویژگی های دستگاه کربوکسی کربو اینجکت

دستگاه کربوکسی کربو اینجکتهمانطور که در بخش نخست نیز گفته شد از دستگاه های کاربرد پزشکی که در حوزه های بسیاری مورد توجه واقع شده و کارایی های بسیار خوبی را از خود بروز داده، دستگاه کربوکسی کربو اینجکت می باشد.
اگر می خواهید کمی بیشتر با ویژگی های این دستگاه یا مشخصات آن آشنا شوید، به شما پیشنهاد می کنیم که گزینه های زیر را دنبال نمایید:دستگاه کربوکسی کربو اینجکت

  1. مجهز به امکاناتی از قبیل پنل دارای ال سی دی تاچ رنگی 7 اینچی، منوی با کاربری آسان و پروب اختصاصی تزریق واژینال قابل استریل با اتو کلاو که ویژه متخصصین زنان و مامایی است، می باشد.
  2. دارای 25 اندیکاسیون درمانی پر کاربرد پروتکل نویسی شده بوده و از قابلیت استفاده از سایر اندیکاسیون های درمانی در گروه های مختلف پوست و مو، جراحی، زنان ،ارولوژی، ارتوپدی و روماتولوژی نیز برخوردار می باشد.
  3. همچنین امکان تزریق گاز co2 با فیلتر نانو استاندارد و نیدل های ظریف با بالاترین خلوص گاز و کمترین درد را داشته و دارای گرمکن اتوماتیک گاز co2 نیز است.
  4. تمامی اتصالات پنوماتیکی و رگولاتور هریس آمریکا، کپسول 5 لیتری co2با خلوص 99/999 و قابلیت تبدیل به کپسول ده لیتری، استند مجهز به محفظه نگهداری کپسول و کمربند نگهدارنده و شیلنگ تزریق از جنس سیلیکون آلمانی، مقاوم در برابر خوردگی و قابلیت اتوکلاو شدن نیز در این دستگاه وجود دارند.
  5. نمایش حداکثر میزان تزریق و کنترل اتوماتیک حجم تزریق، قابلیت تنظیم حجم و فشار تزریق در اندیکاسیون های مختلف و اعلام هشدار دستگاه پس از اتمام حجم تنظیم شدهدر فشار مورد نظر، قابلیت تنظیم دستی تمامی پارامترهای تزریق کاربردهای مختلف نیز از دیگر امتیازات آن به شمار می روند.
  6. شروع تزریق با پدال و اعلام بوق هشدار در زمان قطع و وصل کردن پدال بوده و سیستم کالبیراسیون جهت خروج هوای وارد شده محیط به داخل شیلنگ تزریق به دلیل اختلاف فشار گاز داخل شیلنگ و هوای محیط و سیرکوله شدن آن نیز از قابلیت های ویژه این دستگاه می باشد.
  7. قابلیت نمایش دیجیتالی حجم گاز تزریق شده به صورت درصد حجم سی سی و همچنین قابلیت محاسبه حجم کلی تزریق بعد از انجام پروسه و ثبت در پرونده بیمار نیز امکانات خوب این دستگاه اند.

مرکز فروش دستگاه کربوکسی کربو اینجکت

دستگاه کربوکسی کربو اینجکت همانطور که مستحضر شدید، دستگاه کربوکسی کربو اینجکت یکی از بهترین تجهیزات پزشکی راه یافته به حوزه درمان است که با خود آثار و نتایج بی نظیری را به دنبال آورده است.
حال برای اینکه بتوانید دستگاه فوق را با شرایط عالی سفارش داده، یعنی از بهترین قیمت دستگاه کربوکسی برخوردار شده و آن را همراه با کیفیت تضمینی و برندی معتبر نیز تهیه نمایید، لازم است ابتدا یک مرکز فروش مطمئن را پیدا کرده و سپس اقدامات بعدی را انجام دهید.

لازم به ذکر است مرکز پیش رو از جمله معتبرترین و مجرب ترین مراکز فروش دستگاه کربوکسی است که با وجود در اختیار داشتن کارشناسان فروش متخصص و زبده، بهترین مشاوره های پیش از خرید را در اختیارتان نهاده و می تواند نتایجی عالی از خرید را برایتان رقم بزنید.
پس تا فرصت باقی است از آن استفاده کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *