فروش دستگاه کربوکسی تراپی

فروش دستگاه کربوکسی تراپی در مجموعه ما با قیمت تولید کننده به مشتریان عرضه می گردد. ما نمایندگی اصلی تولید کننده هستیم  بنابراین هیچ گونه مبلغی به دستگاه اضافه نخواهد شد. بنابراین می توانید با خیال راحت خرید خود را از مجموعه ما انجام دهید. در بازارهای سراسر کشور فروش دستگاه کربوکسی تراپی با قیمت از تولید به مصرف انجام شده و خریدارانی که تمایل به خرید این نمونه از دستگاه ها را دارند می توانند به صورت حضوری و غیرحضوری اقدام کنند.

فروش دستگاه کربوکسی تراپی

خرید و فروش دستگاه کربوکسی تراپی

در بازارهای خرید و فروش دستگاه کربوکسی تراپی عرضه شده و در دسترس خریداران قرار می گیرد. ما تنها شرکتی هستیم که در زمینه صادرات و فروش داخلی دستگاه کربوکسی تراپی در ایران فعالیت می کنیم دستگاه های کربوکسی تراپی که در ایران تولید می شوند دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند. هم اکنون در کشورهای همسایه ایران و کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گیرند. تجاری که می خواهند این محصولات را خریدارانی نمایند می توانند از طریق کانال های ارتباطی در این سایت با ما ارتباط بقرار نمایند تا عزیزان ما در بخش صادرات همکاریهای لازم را بعمل بیاورند.

استفاده از این نوع دستگاه یک روش استاندارد و مناسب برای از بین بردن کامل و دائمی سیاهی زیر چشم، لیفت پوست، کاهش چین و چروک،کاهش درد مفاصل، درمان ریزش مو و …  بوده که بدون هیچ گونه عوارض خاصی می توان از دستگاه کربوکسی تراپی استفاده کرد.

کربوکسی تراپی نوعی مزوتراپی بوده که در این روش به جای تزریق مایعات مزوتراپی از گاز دی اکسید کربن استفاده می شود.

دمیده شدن این نوع گاز به لایه زیرین پوست می تواند شبیه مزوتراپی در لایه مزودرم و یا عمیق تر و در لایه زیر پوستی انجام شود.

درمان کربوکسی تراپی بسیار سریع، راحت، موثر و به صورت سرپایی بوده و هیچ نوع مشکلی را برای بیمار به وجود نمی آورد.

همچنین دستگاه کربوکسی تراپی جایگزین خوبی به جای لیپوساکشن برای افرادی است که نمی خواهند عمل جراحی و بیهوشی داشته باشند.

فروش دستگاه کربوکسی تراپی به نرخ روز

فروش دستگاه کربوکسی تراپی

دستگاه کربوکسی تراپی در مراکز فروش به صورت عمده و تکی به نرخ روز عرضه می گردد و خریداران می توانند با پرداخت هزینه های مقرون به صرفه ای این نمونه از دستگاه را خریداری نمایند.

استفاده از دستگاه کربوکسی تراپی دارای مزیت های فراوانی است که به شرح ذیل می باشد:

  • کم کردن چین و چروک
  • درمانی پیری پوست
  • کاهش سلولیت با هر شدتی
  • پارگی پوست یا استرچ مارک ها ناشی از حاملگی و نوسان وزن
  • درمان ریزش مو و افزایش حجم مو

 

بازار فروش دستگاه کربوکسی تراپی

فروش دستگاه کربوکسی تراپی

در بازار خرید و فروش، دستگاه کربوکسی تراپی به صورت عمده و  تکی عرضه شده و خریداران با بهای تمام شده می توانند این محصول را خریداری نمایند.

دستگاه کربوکسی تراپی از دو روش تاثیر گذار است که عبارتند از:

  • روش اول: با فشار گاز دی اکسید کربن سلول های چربی شکسته شده و در مرحله بعد عروق ناحیه متسع می شود که موجب جذب اکسیژن بیشتر در پاسخ به غلظت بالای دی اکسید کربن می شود و در نهایت توانایی ایپولیز افزایش می یابد.
  • روش دوم: افزایش تولید کلاژن منجر به سفت شدن پوست می شود.

از دستگاه کربوکسی تراپی برای بیماری هایی نظیر: کاهش سلولیت، در مفاصل، جای زخم های پوستی، آلوپسی، جای جوش و افتادگی پوست، درمان چین و چروک، پارگی پوست، درمان تیرگی اطراف چشم و سایر نقاط مختلف بدن، مکمل درمان لیپوساکشن برای صاف کردن ناهمواری های پوست و… استفاده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *