مرکز فروش دستگاه کربوکسی تراپی در تهراناکو

دستگاه کربوکسی الکسی اکو یکی از بهترین های دستگاه کربوکسی موجود در بازار ایر ان می باشد.بسیاری از کلینیک های زیبایی از دستگاه های مخصوصی برای زیبایی پوست استفاده می کنند. مرکز پخش دستگاه کربوکسی الکسی اکو، با قابلیت های فراوانی این دستگاه را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. جهت خرید این محصول می توانید با مشاوران فروش ما در این زمینه تماس حاصل فرمایید و سفارشات مورد نظر را هماهنگ کنید. همچنین از طریق وب سایت اینترنتی به تمامی اطلاعات این دستگاه می توانید دسترسی داشته باشید.

دستگاه کربوکسی الکسی اکو

امکانات دستگاه کربوکسی الکسی اکو

دستگاه کربوکسی الکسی اکو تمامی افراد پس از گذشت یک دوره سنی، طراوت و شادابی پوست خود را از دست می دهند یا دچار اضافه  وزن و کچلی می شوند. در گذشته از محصولات شیمیایی برای درمان این مشکلات استفاده می شده است اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه های کاملا حرفه ای وارد بازار شد که به سرعت طرفداران خاصی پیدا کرده است. کربوکسی الکسی اکو نام این دستگاه می باشد.
این دستگاه با تزریق co2 به زیر پوست بدن با سوزنی بسیار ظریف، باعث افزایش اکسیژن سازی در پوست می گردد و همچنین با تحریک کلاژن سازی، جریان خون را در آن منطقه بیشتر می کند که باعث جوان سازی پوست و از بین بردن تیرگی های بدن می گردد.از امکانات دستگاه کربوکسی و ویژگی های آن و می توانیم به این موارد اشاره کنیم:
1. قابلیت تزریق با دقت ۱cc
2. قابلیت تنظیم فشار به صورت دیجیتالی با دقت ۱ میلی بار
3. -دارای فیلتر ۵ میکرون برای جذب رطوبت و ذرات معلق
4. دارای سیستم UV برای استریل کردن گاز
5. گرم کردن گاز تزریقی تا درجه حرارت محیط
6. کاربری ساده و راحت با توجه به طراحی خوب نرم افزار
7. دارای سیستم کالیبراسون فشار گاز به صورت آنلاین
8. -تعریف۳۲ اندیکاسیون در ۷ گروه اصلی
9. دارای صفحه تاچ ده اینچ رنگی
مشخصات فنی دستگاه کربوکسی اکو
• میزان فشار گاز ورودی:۱تا ۲۴۰ بار
• -میزان فشار خروجی :۱۵۰ میلی بار تا ۵۵۰ میلی بار
• حجم گاز خروجی: از یک سی سی به بالا
• ابعاد دستگاه:۱۱۵*۳۷*۳۷ سانتی متر
• -وزن بدون کپسول: ۲۰ کیلوگرم
• وزن با کپسول : ۳۰ کیلوگرم
• ولتاژ: ورودی ۲۲۰ولت
• توان مصرفی: ۱۵۰ وات در ماکزیمم مصرف و ۲۰ وات در حالت عادی
• نوع بسته بندی باکس چوبی

این دستگاه باعث جوان سازی و روشن شدن رنگ پوست، از بین بردن سیاهی دور چشم، از بین بردن ترک های پوستی، از بین رفتن کچلی و ریزش مو، همچنین در رفع چربی و سلولیت استفاده می شود.

خرید بهترین دستگاه کربوکسی الکسی اکو

دستگاه کربوکسی الکسی اکودستگاه کربوکسی الکسی اکو دستگاه کربوکسی در حال حاضر جز با کیفیت ترین تجهیزات پزشکی در کشور می باشد که به دست متخصصان فنی ساخته شده است. جهت خرید بهترین دستگاه کربوکسی الکسی اکو، می توانید به صورت تضمین شده از مشاوران ما با اطلاعات بسیار لازم و کافی خریداری نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *