قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی را می توانید به صورت روزانه استعلام بگیرید. چون ما هر چند وقت یک بار تخفیف خواهیم گذاشت می توانید از از آنها بهره مند شوید. دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی از خانواده دستگاه لیزر حذف موهای زائد است که در ایران تولید می شود. و امکان صادرات به سایر کشورها را دارا می باشد و از لحاظ کیفیت و کارایی در سطح خیلی خوبی قرار دارد. و هم اکنون توانسته جایگاه خیلی خوبی در میان مشتریان خارجی کسب نمایند باید عنوان کرد که تمامی دستگاه های تولید شده در ایران با استفاده از مرغوب ترین قطعات موجود در بازار تهیه شده و دارای کارایی زیادی می باشند ضمن این که کیفیت آن ها تضمین شده بوده و دارای ضمانت نامه هستند.

دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی

 

چرا دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی

  • دستگاه لیزر گرویتی دارا بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان تا کنون بوده است.
  • خدمات پس از فروش فوق العاده که همراه با دستگاه است.
  • دارای کمترین میزان جذب لیزر در پوست در طول موج الکساندرایت یعنی طول موج ۷۵۵ اتفاق می افتد و اشعه لیزر جذب ریشه مو خواهد شد.
  • دارای سیستم ۸ پالسی جهت کاهش دردمی گردد در حالی که سایر دستگاه های لیزر دارای یک پالس یا حداکثر چهار پالس هستند.
  • دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی با استفاده از smart pulse درد را تا حد زیادی پایین می آورد که عملا بدون کولینگخارجی نیز می توان کارکرد و برای پوست های تیره و نواحی تیره بدن بهترین پاسخ را بدون سوختگی ایجاد می کند.
  • دارای بزرگترین سطح مقطع بزرگ بدون افت انرژی یکی عمده قابلیت های این دستگاه است.
  • فرکانس کاری ۳ هرتز زمان یک فول بادی را ۴۵ دقیقه به ۲۵ دقیقه کاهش می دهد.که از لحاظ اقتصادی برای یک کلینیک بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  • بازدهی بالای لامپ دستگاه تا ۳ میلیون شات  که یک مزیت بزرگ برای این دستگاه محصوب می گردد.

فروش و قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی

دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی فروش دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی توسط این مرکز فروش با قیمت مناسب و کیفیت بالا انجام می‌شود. این دستگاه با کیفیت را می توانید با شرایط خیلی خوب و اقساط بلند مدت خریداری نمایید. دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش نامحدود می باشد. نصب و آموزش توسط کارشناسان ما در محل کار شما انجام می گردد. شایان ذکر است که ما می توانیم این دستگاه بسیار با کیفیت را به سایر کشورها نیز صادر نماییم و مشتریانی که در عراق، افغانستان، ارمنستان، تاجیکستان، کشورهای حاشیه خلیج فارس و … می توانند این دستگاه فوق العاده با ارزش را از طریق مجموعه ما خریداری کنند. امکان ارسال این دستگاه هم به صورت تکی و هم در تعداد بالا همراه با گارانتی و خدمت به دیگر کشورها مقدور می باشد. قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی را می توانید از طریق کانال های ارتباطی موجود در این سایت استعلام بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *