دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی

دستگاه لیزر الکساندرایت قیمت و مشخصات متنوعی دارند اما در این میان دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی بیشتر مد نظر ماست و در این مقاله با این دستگاه بیشتر آشنا خواهیم شد. تولیدکننده های زیادی در دنیا به توزیع و پخش دستگاه لیزر الکساندرایت در طرح و مدل های مختلف می پردازند. یکی از این تولید کنندگان مدل لیزر الکساندایت گرویتی را تولید می کند و به بازار ایران و دیگر کشورها مانند ارمنستان، ترکیه،عراق و افغانستان عرضه میدارد این دستگاه لیزر دارای کیفیت و مرغوبیت بسیار زیادی بوده و این دستگاه ها به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتری ها قرار می گیرد.

دستگاه لیزر الکساندرایت قیمت

 

بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد

لیزر ها یکی از دستگاه های اولیه و بسیار مهم بوده که از آن ها می توان برای کارایی ها و کاربرد های مختلفی استفاده کرد که به صورت کلی در انواع مختلفی تقسیم بندی می شود و هر یک از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود نیز می باشند که یکی از کاربرد های اساسی و بسیار مهم آن ها استفاده از دستگاه لیزر در حذف موهای زائد  نواحی مختلف بدن می باشد.

یکی از ویژگی ها در خصوص لیزر ها باید در نظر گرفت طراحی و ویژگی های این نوع از دستگاه ها بوده که با توجه به کارایی و کاربردی که دارند به شکل های مختلفی می باشد به طوری که از لیزر ها می توان برای از بین بردن یا ضعیف کردن موهای زائد استفاده کرد. و اغلب افراد برای انجام لیزر موهای زائد نوع غیر تماسی آن را می پسندند. زیرا دوست ندارند برای انجام لیزر از ژل استفاده نمایند. و بین دستگاه های لیزر تنها نوع الکساندرایت دارای هندپیس غیر تماسی می باشد.

استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت سبب می شود که زیباجوی شما پوستی نرم و لطیف داشته باشد عاری از هر گونه مو زائد و بدون بر جا ماندن لک و یا آسیبی ناشی از انجام لیزر موهای زائدمی باشد.

ویژگی های دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی

دستگاه لیزر الکساندرایت قیمت

  • دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی دارای هندپیس سبک و کاربر پسند جهت جلوگیری از خستگی کاربر است.
  • دارای پروانه از اداره کل تجهیزات پزشکی
  • تاییدیه استاندارد از مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک ایران
  • اخذ گواهی نامه iso13485 مدیکال
  • تنها لیزر با تکنولوژی ۴ پالس
  • قابلیت تنظیم عرض پالس تا ۲۰۰ms
  • قابلیت ایجاد دو طول موج مستقل الکساندرایت و  ND:YAG به صورت long puls
  • سرعت بالای کار با فرکانس کاری ۳hz
  • ۱۵۰w توان اپتیکی
  • spot size 15,18,20mm

قیمت خرید دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی

جهت اطلاع از مشخصات و قیمت دستگاه لیزر الکساندرایتمی توانید با در ارتباط باشید. و اگر چنانچه سوالی در مورد مشخصات و اطلاعتی در مورد دستگاه هستید می توانید در پایان این مقاله سوالات خود را مطرح نمایید. تا در اولین فرصت به سوالات شما پاسخ داده شود. در مورد دستگاه الکساندرایت گرویتی باید گفت که این دستگاه در سطح گسترده مورد استفاده قرار گرفته است و دارای بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان می باشد. دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. نصب و آموزش توسط کارشناسان ما در کلینیک شما انجام خواهد شد.

در خرید دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس موارد زیادی را باید مورد توجه قرار داد که یکی از مهم ترین آن ها کیفیت های به کار رفته در آن ها می باشد به طوری که برخی از آن ها به صورت کم مصرف بوده و به همین خاطر در نرخ ها و قیمت های آن ها تاثیر زیادی می گذارد.

هم چنین در خرید این نوع دستگاه ها موارد زیادی را باید در نظر گرفت که از جمله آن ها باید کیفیت های آن ها را در نظر گرفت و مورد توجه قرار داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *