فروش دستگاه لیزر موی زائد اینترنتی

فروش دستگاه لیزر موی زائد به شیوه اینترنتی یا به صورت حضوری می توانید انجام بدهید. دستگاه لیزر موهایی زائد در مدل های مختلف در بازار تجهیزات پزشکی وجود دارد. دستگاه های لیزر موهای زائد با سه طول موج شناخته می شوند. الکس ،دایود ،اندیاگ که هر کدام با توجه به عمق نفوذی که در داخل پوست دارند مورد استفاده قرار می گیرد. جهت خرید دستگاه لیزر می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

تولید کننده دستگاه لیزر موی زائد در ایران

اولین تولید کننده دستگاه لیزر موی زائد در ایرانهمانطور که گفتیم انواع دستگاه لیزر موی زائد دارای کاربردهای متفاوتی بوده و بسته به طول موج دستگاه متفاوت می باشد و مدل های دستگاه ها نیز با هم متفاوت هستند.
امروزه این سوال ذهن خیلی از افراد را درگیر کرده است که کدام دستگاه لیزر بهتر است؟ شما به عنوان مصر ف کننده دستگاه لیزر باید به پوست و موی مراجعه کننده های خودتون توجه کنید. که کدام نوع لیزر را مورد استفاده قرار دهید. در ایران تعداد انگشت شماری شرکت تولید کننده دستگاه لیزر وجود دارد و  اغلب عزیزانی که دستگاه را تولید می کنند قطعات را وارد و در ایران اسمبل می شود. و این باز یک روش خوبی است که نیاز داخل را از این لحاظ بر طرف می نماید .

فروش دستگاه لیزر موی زائد اینترنتی

فروش دستگاه لیزر موی زائد اینترنتی

 

عملکرد دستگاه لیزر به این صورت است که لیزرها با استفاده از حرارت یا چراغهای پالس شدید موها را می سوزاند و به طور موقت فولیکول های مو را غیرفعال می‌کنند، به این ترتیب ، فولیکول‌های موجود در بدن تا چند هفته قادر به تولید موهای جدید نخواهند بود.

دستگاه های مختلفی از لیزر در بازار وجود داشته که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارند و به قسمت‌های مختلفی از بدن را شامل می‌شوند.

دستگاه های لیزر مدل های تولید ایران این روزها از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند. . مزیتی که تولیدات داخل دارند دیگر نیاز نیست نگران تامین قطعات جانبی باشید زیرا تولید کننده آن در دسترس می باشد و می تواند هر زمان نیاز به خدمات بود خدمات لازم را ارائه نماید.

قیمت دستگاه لیزر موی زائد با کیفیت

دستگاه لیزر الکس دایود قوی

 

قیمت دستگاه لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد. مدل دستگاه که معمولا دستگاه های الکساندرایت قیمت بالاتر از دستگاه های دایود دارند. و عامل دیگری که در قیمت دستگاه اثرگذار هست مدل و امکانات دستگاه هاست.  کشور تولید کننده دستگاه های لیزر در قیمت دستگاه ها موثر است. چنانچه قصد خرید دستگاه لیزر را دارید می توانید با ما در ارتبا باشید که با توجه به بودجه شما دستگاه متناسب و دارای جواب دهی در کاهش رشد موهای زائد را معرفی نماییم.

خرید دستگاه لیزر موی زائد با گارانتی

از جمله ویژگی دستگاه لیزر این است که با ایجاد گرما در ریشه، به فولیکول آسیب می‌زند، و به مرور زمان مو ها نازک تر شده و از رشد مجدد جلوگیری می‌کند. مزایا لیزر موی زائد در افرادی که موهای تیره دارند و پوست متوسط دارند این است که بهتر عمل می‌کند (هر چه اختلاف بین این دو بیشتر باشد ، بهتر است).

سفارش دستگاه لیزر موی زائد باکیفیت

فروش دستگاه لیزر موی زائد اینترنتی

نیاز بازار به تولید باکیفیت ترین دستگاه لیزر و صادرات آن به کشورهای همسایه از جهت ارز آوری دارای اهمیت فراوانی می‌باشد. انواع دستگاه لیزر در بالاترین استاندارد مراحل تولید خود را پشت سر گذاشته و در انواع مختلف در سایزهای متفاوت و با یک بسته‌بندی بازار پسند آماده عرضه به داخل کشور و صادرات به کشورهای آسیای شرقی، اروپا و خاورمیانه از جمله عراق می‌شود.

مسئله‌ی مهم و پرچالش برای عرضه بیشتر انواع دستگاه لیزر در سراسر کشور بحث بسته بندی و بهداشتی بودن و به طبع قیمت است ؛ لازم به ذکر است در زمینه ارتقاء بازار دو کشور اسپانیا و فرانسه توانسته‌اند با استفاده از صنعت بسته‌بندی خود کمک وافری به صادرات بیشتر این محصول کنند. و هر چه بسته بندی شکیل تر و به روز تر باشد قیمت نهایی محصول نیز افزایش می‌یابد.

مراکز فروش این محصول را با قیمت ارزان و به صورت عمده و جزئی و باکیفیت بالایی به فروش می‌رسانند که می‌تواند به راحتی به صورت خرید مستقیم و سریع در اختیار خریداران قرار گیرد.

بهترین برند دستگاه لیزر موی زائد در بازار بین المللی

فروش دستگاه لیزر موی زائد اینترنتی

از لحاظ فنی و مهندسی دستگاه های لیزر بهترین برند برای دستگاه های لییزر دستگاهی است که با پوست و مویثی مردم منطقه ای که دستگاه لیزر موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد. امکان دارد که یک دستگاه در یک ناحیه یا یک قسمت از کشور جواب دهی داشته بقاشد اما برای نقاط دیگر این جواب دهی و کیفیت را به مشتری ندهد. زیرا پوست و موی افراد در نقاط مختلف با هم فرق می کند. اغلب کلینیک های ما در ایران به دستگاه لیزر الکساندرایت توجه دارند و احساس می کنند که این دستگاه ها بهترین برند هستند در صورتی که این کاملا اشتباه است. برای موی ما ایرانی ها بهترین طول موج برای موهای زائد دستگاه لیزر دایود  است که طول موج ۸۰۸ نانومتر را دارد. تنها میزیتی که دستگاه های الکساندرایت دارند غیر تماسی بودن آنها است و  این می تواند تنها ده درصد مزیت را شامل می شود.ما برای ده درصد مزیت باید هزینه بسیار گرانی را پرداخت  نمایم.

ارائه خدمات پس از فروش دستگاه لیزر موی زائد

فروش دستگاه لیزر موی زائد اینترنتیاگر شما تصمیم به خرید دستگاه لیزر موی زائد گرفته اید و نمی دانید که این دستگاه با کیفیت را از کجا تهیه کنید، دیگر نگران نباشید نمایندگی‌های ما در کشور تصمیم گرفته است که محصولات خود را با قیمت استثنایی و با ارائه خدمات پس از فروش به فروش برساند.

فروشگاه نمایندگی‌های ما با فروش بی واسطه و مستقیم این محصول را به قیمت درب کارخانه به شما تحویل می‌دهد و این از نظر اقتصادی یک امتیاز مثبت برای شما محسوب می شود. برای خرید این محصول شما هم می‌توانید به صورت مراجعه حضوری به فروشگاه بروید و هم می‌توانید از طریق اینترنتی آن را خریداری نمایید.

برای اینکه خرید موفقی داشته باشید می‌توانید قبل از سفارش محصول جهت کسب هر گونه اطلاعاتی در زمینه خرید با نمایندگان فروش در ارتباط باشید آنها همواره به شما کمک می‌کنند تا خرید مطمین تری داشته باشید و از خرید خود راضی باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *