دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۱

دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۱ دیگر دستگاه لیزر کندلا یا کلاریتی  و یا نابلکس نمی توان معرفی کرد زیرا با به میدان آمدن دستگاه لیزر الکساندرایت شرکت دکا ایتالیا و با رفع ایرادات سایر دستگاه های الکساندرایت به جرات می توان گفت که در سال ۲۰۲۱ تنها دستگاه لیزر موتوس یک تاز میدان برای دستگاه های الکساندرایت خواهد بود. با ابداع تکنولوژثی موویو که قبلا در عرصه دستگاه های لیزر الکساندرایت وجود نداشت . کمپانی دکا انقلاب بزرگی در حوزه این نوع از لیزرها ایجاد نمود. جهت خرید این محصول می توانید با ما از طریق کانال های ارتباطی موجود در این سایت در ارتباط باشید.خوشبختانه تولید دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس با بهره مندی از تجهیزات و ابزارآلات ویژه انجام شده و توانسته توجهات همگان را به خود جلب نماید.

دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۱

درمان مشکلات پوستی با دستگاه لیزر

همه ما دوست داریم پوستی سالم، جوان و زیبا داشته باشیم، این امر در افزایش اعتماد به نفس نقش مهم و موثری دارد. به این منظور روش های مختلفی وجود دارد که آمده آنها شیمیایی بوده و عوارض مختلفی را ایجاد خواهند کرد.

یکی از روش های نوین درمان عارضه های پوستی استفاده از لیزر می باشد، همانطور که می دانید لیزر درمانی روشی نوین برای از بین بردن بسیاری از مشکلات پوستی بوده و تاکنون توانسته مزیت های زیادی را با خود به ارمغان آورد.

لیزر درمانی که با استفاده از دستگاه لیزر انجام می شود می تواند به درمان چین و چروک، آکنه و لکه هایی که گاهاً به دلیل قرارگرفتن مداوم در آفتاب یا افزایش سن به وجود آمده کمک کند.

مشکلات پوستی مانند رگ های واریسی یکی از ازاین مشکلات است.که سبب کاهش اعتماد به نفس فرد می شود از سمتی دردناک هم هستند و فرد احساس درد می کند. اما امروزه برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد. درمان با دستگاه لیزر الکساندرایت دکا مدل Y است. این دستگاه با دارا بودن طول موج ENDY:YAG  به پزشک کمک می کند که این مشکل را برای مراجعه کننده خود حل نماید.

قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۱ مدل دکا

دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۱

اهمیت درمان مشکلات پوستی با دستگاه لیزر بر کسی پوشیده نیست، این دستگاه با عملکرد بسیار خوبی که دارد می تواند کارایی قابل توجهی را از خود به نمایش بگذارد و همگان را از ارزشمندی های ویژه ای که دارد بهره مند سازد.

دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۱ مدل دکا دارای دو مدل تک طول موج و دو طول موج می باشد. که قیمت این دو دستگاه کاملا با هم متفاوت می باشد. برای خرید دستگاه لیزر موتوس شرکت دکا شما حتما باید بودجه حدود دو میلیارد و نیم تا سه میلیارد را در نظر بگیرید.

دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس که اغلب به لیزر دکا این دستگاه را می شناسند. دارای دو هندپیس می باشد یک هندپیس تماسی و یک هندپیس غیر تماسی و مصرف کننده می تواند از هر دو هندپیس بهره ببرد.دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. آموزش و نصب  دستگاه توسط کارشناسان شرکت انجام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *