دستگاه آر اف واژینال مونو پولار

دستگاه آر اف واژینال مونو پولار جزء جدید ترین دستگاه ها در دنیا می‌ باشند که این توانایی را دارند که مشکلاتی مانند خشکی،افتادگی رحم،بی اختیاری ادراری،جوان سازی واژن و روشی اثرگذار بدون جراحی برای واژینوپلاستی و لابیاپلاستی می باشد و همچنین بتوانند در رفع چین و چروک ها و جوان ساری محیط بیرون واژن تاثیر بسزایی داشته باشد.

دستگاه آر اف واژینال مونو پولار مولتی پلار مادام اکس، بهترین و با کیفیت ترین دستگاه آر اف واژینال موجود در بازار ایران می باشد. که  دارای CE اروپا نیز می باشد. هم اکنون این دستگاه در دو کشور اروپایی در حال استفاده می باشد و مورد توجه متخصصان اروپایی قرار گرفته است. هم از لحاظ کیفیت و جوابدهی محصول و هم راحتی کار با دستگاه مورد استقبال قرار گرفته است.

دستگاه آر اف واژینال مونو پولار

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]طراحی ۳۶۰ درجه مادام اکس سبب شده است تا نیازی به حرکت هندپیس  در جهت های مختلف نباشد. این الکترودهای ۳۶۰ درجه به صورت همزمان تمامی محیط اطراف خود را به شکل یکنواخت مورد هدف قرار داده و همه ی بافت را به یک اندازه ترمیم می کنند.[/highlight-red]

آشنایی با دستگاه آر اف واژینال مونو پولار

در این قسمت قصد داریم به بررسی دستگاه آر اف واژینال بپردازیم

دستگاه RF وازینال از امواج رادیوفرکانسی برای درمان استفاده می کند. که روش درمانی کاملا امن و بدون ریسک و عارضه جانبی می باشد. در این روش درمان فرد تحت درمان بدون هیچ گونه بی هوشی به مدت ۳۰ – ۴۵ دقیقه تحت درمان قرار می گیرد. و در همان جلسه درمان احساس بهبودی را احساس خواهد کرد اما اثر نتیجه بعد از یک ماه کاملا مشهود خواهد بود. این جلسات درمانی را می توانید هر ۳-۴ هفته یک بار تکرار نمایید. تعداد جلسات درمانی را اغلب ۳-۴ جلسه برای هر بیمار کافی می باشد و ۸۶% بیماران بعد از تکمیل درمان بهبود خواهند یافت و مابقی افراد باید جلسات درمانی بیشتری را برای آنها قرار داد زیرا این بر می گردد به مدت زمانی که فرد این مشکل را داشته و برای درمان مراجعه نکرده است یا نوع پوست فرد نیز در جواب دهی مانند تمام روش های درمانی موثر می باشد.

برای درمان تنگی واژن بانوان بلافاصله می توانند تحت درمان با دستگاه آر اف زنان قرار گیرند و نتایج قابل توجه را دریافت کنند . این دستگاه برای درمان خشکی واژن و بی اختیاری ادراری و … می تواند مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه آر اف واژینال مونوپلار و مولتی پلار مادام اکس دارای دو هندپیس می باشد. و به واسطه هندپیس مولتی پلار می تواند برای جوانساازی و لیفت و تقارن سازی خارج واژن مورد استفاده قرار گیرد.

فروش دستگاه آر اف واژینال مونو پولار مادام اکس

دستگاه آر اف واژینال مونوپلار و مولتی پلار مادام اکس ساخت دست متخصصان توانمند ایرانی می باشد. و این استگاه اجازه صادرات به اتحادیه اروپا به سایر کشورهای جهان را دارد. همچنین دارای مجوز از اداره تجهیزات پزشکی ایران نیز می باشد. که مصرف کننده بدون هیچئ گونه دغدغه می تواند از آن استفاده کند.دستگاه دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش نامحدود می باشد. همچنین امکان خرید به صورت نقدی و اقساط براثی مشتریان در ایران وجود دارد. آموزش و نصب دستگاه توسط کارشناسان شرکت در مطب شما انجام می شود.جهت خرید این محصول ارزشمند با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *