آئروسل دندانپزشکی

خرید دستگاه آئروسل را می توانید از مجموعه تجهیزات پزشکی بی یو کو انجام دهید .ما تلاش می کنیم آئروسل های با کیفیت و تولید شده در کارخانه های معتبر را به شما معرفی نماییم . ما مجموعه ای تمام آئروسل های وارداتی و تولیدات با کیفیت و دارای استانداردهای پزشکی را به دندانپزشکان و پزشکان عزیز ارائه می کنیم . جهت مشاوره و خرید دستگاه آئروسل می توانید از طریق کانالهای ارتباطی و شماره تماس زیر با مجموعه ما ارتباط برقرار نمایید.

انواع آئروسل یا مکنده هوا پزشکی موجود در بازار ایران

خرید دستگاه آئروسل

در بازار تجهیزات پزشکی این تعداد انگشت شمار تولیدکننده این دستگاه ارزشمند می باشند.که در زیرلیستی از این محصولات را خدمت شما معرفی خواهیم کرد:

  1. مکنده هوا MH-20
  2. مکنده هوا تری مد
  3. مکنده هوا 7سیگمنت
  4. مکنده هوا A-MED
  5. مکنده هوا جامبو (وارداتی)
  6. مکنده هوای ایفتیس(وارداتی)

چنانچه تولید کننده دیگری در بازار ایران وجود دارد و ما از وجود آنها اطلاع نداریم خوشحال می شویم که به مجموعه ما اطلاع بدهند تا کارشناسان ما بررسی کند. تلاش می کنیم نهایت صداقت را با مشتریانمان داشته باشیم و بهترین های بازار را به آنها ارائه کنیم.شما هم اگر به دنبال خرید دستگاه تصفیه هوا برای دندانپزشکی هستید از طریق کانالهای ارتباطی با مجموعه ما تماس بگیرید تا مشاوره رایگان دریافت کنید.

چرا باید از آئروسل در دندانپزشکی استفاده کنیم؟

خرید دستگاه آئروسل

دلایل زیادی وجود دارد  که استفا ده از این دستگاه به ظاهر ساده اما بسیار ارزشمند بخصوص این روزها به ویژه برای دندانپزشکی ها بسیار ضروری و ارزشمند کرده است.از جمله موارد زیر:

  • محافظت پزشک و بیمار از تماس با ویروس ، باکتری ها و گازهای مسموم و آلاینده
  • بخارهای جیوه ناشی از حذف آمالگام
  • عوامل بیماری زا (ویروس،باکتری،قارچ و …)موجود در ذرات معلق ناشی از عمل های دندانپزشکی
  • ذرات معلق و دود ناشی از لیزر در طی روش های لیزر دندانپزشکی و میکروسرجری
  • ساییدگی هوا و گرد و غبار میکروتچینگ
  • بوی نامطبوع دهان بیماران

معرفی دستگاه آئروسل دندانپزشکی

خرید دستگاه آئروسل

دستگاهی است که فرآیند تصفیه هوا در هنگام عمل های دندانپزشکی را انجام می دهد .فرایند تخلیه کردن دندان و حذف آمالگام جیوه به علت وجود بخارات و الاینده های سمی ، دندانپزشک و دستیاران و بیمار را تهدید می کند. این  دستگاه با کجاری مکشی انعطاف پذیر،فرایند فیلتراسیون هوا را در محیط مورد نظر انجام داده  و با حذ ف انواع عوامل بیماری زا (ویروس،باکتری،قارچو…) موجود در ذرات معلق ناشی از عمل های دندانپزشکی ، یک محیط امن تنفسی را به ارمغان می آورد. دستگاه قابل جابجای می باشد و لوله دستگاه را به  راحتی می توان با توجه به موضع مد نظر تغییر موقعیت داد.اگر تاکنون جهتخرید دستگاه آئروسل اقدام نکرده اید هم اکنون با مشاوران ما تماس بگیرید.

مزایایی دستگاه آئروسل دندانپزشکی

خرید دستگاه آئروسل

دستگاه آئروسل دندانپزشکی دارای شش لایه فیلترینگ موثر مانند هپا و کربن اکتیو جهت فیلتر هوا از آلاینده ها می باشد.فناوری  uvc نیز جهت از بین بردن عوامل عفونی در این دستگاه تعبیه شده است.وجود لایه uvc در کنار فیلترها سبب افزایش طول عمر فیلترها می گردد. و از طرفی باعث ضدعفونی فلتیرها بخاطر وجود آلاینده های مانند ویروس می شود.هر چقدر کیفیت و تعداد لایه های فیلتر بیشتر باشد دستگاه قابل اعتمادترمی باشد.در ادامه ما به یک سری نکات کلیدی که هنگام خرید دستگاه آئروس دندانپزشکی لازم است اطلاع داشته باشید عرض می کنیم.

میزان صدای دستگاه آئروسل

تمام دستگاه های آئروسل بدونه استثنا دارای صدا می باشند اما این صدا نباید باعث اختلال در محیط کار شود معمولا میزان صدا در دستگاه های آئروسل از 62-70 دی بی  قابل تحمل می باشد.که معمولا محصولات وارداتی صدای کمتری نسبت به نوع تولید داخلی دارد. شما می توانید هنگام خرید دستگاه آئروسل، دستگاهی را خرید داری نمایید که میزان صدای دستگاه بین60-70 db باشد

قیمت تعویض فیلترها بعد از خرید دستگاه آئروسل

خرید دستگاه آئروسل

فیلتر دستگاه های آئروسل پزشکی معمولا یک سال تا دو سال ویک نوع وارداتی حتی پنج سال عمر می کند. اما بعد از این مدت باید دستگاه سرویس شود و فیلترها تعویض گردد. برخی از مشتریان تصور می کنند که اگرفیلترهای دستگاه را در مطب تعویض کنند کار برایشان راحت تر است اما باید عرض کنم که تولید کنندگانی که اسرا دارند که دستگاه توسط کارشناسان خودشان تعویض وسرویس شود باید یک امتیاز مثبت برای این نوع دستگاه ها در نظر گرفت زیرا با سرویس دستگاه توسط کارشناسان مجرب سبب می شود که تمام ایرادات دستگاه برطرف گردد و این طول عمر دستگاه رو افزایش می دهد.و دستگاه با کیفیت ثابت برای شما کار خواهد کرد.قیمت تعویض فیلترها هر کدام از دستگاه ها متفاوت می باشد. از 400 هزارتومان شروع می شود تا 3 میلیون تومان متغییر است.

آیا وجود لامپ uvc در دستگاه موثر است؟

خرید دستگاه آئروسل

اغلب افراد تصور می کنند برای ضدعفونی هوا لامپ یووی با سرعتی که هوا از دستگاه عبور می کند کافی نیست . باید یادآوری کنیم که فیلترها ویروس و باکتری های موجود در هوا را فیلتر خواهند کرد.از این مرحله وظیفه لامپ یووی شروع می شود . یووی ویروس و باکتری های که روی فیلترها قرار گرفته اند پاکسازی و ضدعفونی می کند.پس با خرید دستگاه آئروسل که دارای لامپ uvc می باشد هم طول عمر فیلترها افزایش می یابد و هم درجه اطمینان دستگاه بیشتر می شود.

آیا لامپ uvc  موجود در آئروسل مضر است؟

خرید دستگاه آئروسل

لامپ uv در دستگاه آئروسل یا مکنده هوا داخل یک باکس قرار گرفته است که محیط کاملا بسته می باشد. بنابراین نمی تواند به انسان زیانی برساند.پس در پاسخ این سوال باید عرض کنم خیر مضر نیست.

خرید دستگاه آئروسل

خرید دستگاه آئروسل این روزها با وجود خرید اینترنتی بسیار راحت می باشد و دیگر نیاز نیستد که انواع مغازه در شهرهای مختلف را گشت تا محصولی مناسب پیدا کنید با یک کلیک و جستجو در اینترنت می توانید خریدی راحت داشته باشید و از همه مهمتر مجموعه بی یو کو تلاش کرده است که شما مشتریانم عزیز بدونه واسطه و مستقیم از تولید کنندگان اصلی دستگاه هاد خرید نمایید. در صورت تایید خرید از طرف شما مشتریان گرامی فوران درخواست شما ثبت می گردد و در طول 3-4 روز کاری دستگاه بدست شما عزیزان خواهد رسید. کلیه دستگاه های این مرکز دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!