ساکشن خارج د هانی

ساکشن خارج دهانی واقعی و دارای استانداردهای پزشکی معتبر را از مجموعه تجهیزات پزشکی بی یو کو درخواست نمایید.ما مجموعه از معتبر ترین دستگاه های مکنده هوا دندانپزشکی را به شما ارائه خواهیم داد.جهت خرید و مشاوره با شماره 09120485587 تماس بگیرید مشاوران ما شما را با ساکشن های خارج دهانی واقعی آشنا خواهند کرد.

ساکشن خار ج دهانی

معرفی ساکشن خارج دهانی(مکنده آئروسل)A17

ساکشن خار ج دهانیساکشن خار ج دهانی روشی استاندارد و مناسب جهت کاهش خطرات و مضرات ناشی از دود و آلاینده های مانند دود آمالگام در دندانپزشکی و ویروس COVID19 و … ، شیوه ای جدی و مطئن برای مقابله با سرایت ویروسها ، سرطان های پوستی ، ریوی ،عروقی و حساسیت های آلرژیک و بوی نامطبوع در دندانپزشکی ها و اتاق عمل می باشد. دستگاه مکنده آئروسل دندانپزشکی با قرار گرفتن در فاصله 5-12 سانتی متری موضع آلودگی یا دهان بیمار یا موضع آلودگی یا دود قرار گرفته و قبل از اینکه آلودگی منتشر شود با مکش سریع عوامل آلاینده و جذب و فیلتر آلودگی ها توسط هشت لایه فیلترینگ قوی و با کیفیت که در داخل یک باکس قرار گرفته اند مانع از انتشار آلودگی از ذرات بسیار ریز مانند ویروس و میکروبها خواهد شد.

روشهای قدیمی و غیر استاندارد و با ریسک بالا

ساکشن خار ج دهانیمتاسفانه طبق آمار روشهای قدیمی و مرسوم حفاظتی مانند ماسک های معمولی و سیستم تهویه اتاق از ایمنی مناسب برخوردار نمی باشند. که در بهترین شرایط ماسکهای مورد مصرف صرفا جهت فیلترینگ ذرات بزرگتر از یک میکرون کاربرد دارند و برای ذرات کوچکتر از یک میکرون و در برابر ویروس ها و عوامل مختلف آلاینده کاربرد آنچانی ندارد. و از همه مهمتر عوامل آلاینده باید قبل از انتشار در محیط معدوم گردند و سیستم تهویه به شیوه سنتی و قدیمی کاربرد آنچنانی ندارد.

روش جدید و موثر و استاندارد مکنده آئروسل

ساکشن خار ج دهانیدستگاه های مختلف مکنده آئروسل چندین لایه از فیلتر ها ی مختلف را دارا می باشند و نوع مکنده آئروسل یا ساکشن خارج دهانی A17 دا رای هشت لایه فیلترینگ موثر می باشد که از بارزترین آنها می توان به کربن اکتیو ، هپا 13 اشاره نمود . وجود این هشت لایه فیلتر مانع از پخش حتی ریزترین مواد سمی و غیر سمی ، ویروس و باکتری و … در اتاق دندانپزشکی می شود . این شیوه جدید روشی مطمئن و قابل اعتماد برای تضمین سلامت دندانپزشکان و پزشکان می باشد.

مزایای دستگاه ساکشن خارج دهانی A17

ساکشن خار ج دهانیاز مزایای این دستگاه نسبت به انواع دیگر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کم صدا بودن دستگاه می باشد. کارشناسان تولید دستگاه را مجهز به سایلنسر کرده و میزان صدای دستگاه رو کاهش داده اند.
  • دستگاه ساکشن خارج دهانی مجهز به نور UVC می باشد. وجود نور UVC در دستگاه مکنده دود یا آئروسل این روزها به خاطر ویروس COVID 19 یک امتیاز می باشد در صورتی که قصد خرید دستگاه مکنده آئروسل را دارد حتما حتما دستگاهی را خریداری کنید که این مزیت عالی را جهت ضد عفونی فیلترها و در کنار فیلترهای دستگاه داشته باشد.
  • از ویژگی برتر این دستگاه استفاده از صفحه نمایش و کیبورد می باشد و این کاربری ساده و آسان با تکنولوژی پیشرفته بوده که کاربر می تواند قدرت مکش دستگاه را تنظیم نمایید.

مشخصات دستگاه ساکشن خار ج دهانی A17

ساکشن خار ج دهانی

  1. دستگاه دارای موتور آلمانی می باشد
  2. دارای نور UVC جهت ضدعفونی فیلترها از آلاینده ها می باشد
  3. دارای ریموت کنترل جهت تنظیم قدرت مکش دستگاه می باشد
  4. لوله دستگاه مجهز به بازوی 3 مفصلی می باشد
  5. مجهز به صداگیر جهت کاهش صدای دستگاه می باشد
  6. دارای سیستم نمایشگر عمر فیلترها می باشد
  7. فیلتر ها اندازه یکسال و سه ماه جهت دندانپزشکی عمر می کنند
  8. عمر لامپ UV هشت هزار(8000) ساعت می باشد
  9. خرید از یک برند معتبر

قیمت دستگاه ساکشن خارج دهانی A17

دستگاه ساکشن خارج دهانی A17 اسمبل ایران می باشدکلیه قطعات دستگاه از شرکتهای معتبر  دنیا تهیه شده است. حتی بدنه دستگاه از یک شرکت معتبر کره ای تهیه شده است . و این در هزینه تمام شده دستگاه تاثیرگذار بوده است . . اکنون دستگاه با قیمت 13/500 به مشتریان عرضه می گردد.

نحوه قرارگیری فیلتر ها در ساکشن خارج دهانی A17

ساکشن خار ج دهانیهمانگونه که قبلا ذکر شد تمام قطعات دستگاه وارداتی است از جمله فیلترهای دستگاه سو ئیسی است و شامل فیلترهای

  1. دو عدد فیلتر پریفیلتر
  2. سه لایه فیلتر هپا H13
  3. دو لایه کربن اکتیو
  4. هپا H11
  5. UVC

نحوه خرید و ارسال دستگاه ساکشن خارج دهانی

بعد از پرداخت مشتری جهت خرید و ثبت سفارش مشتری توسط واحد حسابداری ، واحد انبارداری دستگاه را طی یک یا دو روز کاری تحویل پست یا واحد کارشناسان نصب (جهت امکان ساکن در تهران)خواهد داد. نهایتا محصول طی 4-5 روزکاری بدست مشتری خواهد رسید. کلیه دستگاه ها دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند. جهت خرید و مشاوره جهت خرید می توانید با شماره 09120485587 تماس بگیرید.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!