دستگاه کربوکسی الکسی دیسک

دستگاه کربوکسی الکسی دیسک یکی از مدل های دستگاه کربوکسی تراپی از خانواده الکسی می باشد. و مخصوص پزشکانی که می خواهند در چند مکان مختلف کار کنند و نیاز به جابجا شدن بین چند مطب یا کلینیک دارند.اگر شما عزیزان به دنبال استفاده از دستگاه کربوکسی الکسی دیسک هستید می توانید آن را از طریق نمایندگی های فروش شرکت ما خریداری کنید. ما در تلاش هستیم تا با ارائه دادن محصولات با کیفیت بتوانیم نیازهای شما عزیزان را برطرف سازیم

دستگاه کربوکسی الکسی دیسک

مشخصات دستگاه کربوکسی الکسی دیسک

دستگاه کربوکسی الکسی دیسک دستگاه کربوکسی الکسی دیسک
مشخصات
1- مرغوب ترین صفحه تاچ 7 اینچی
2- دارای صفحه نمایش لمسی
3- تنظیم حجم گاز بادقت 1cc
4- تنظیم فشار گاز با دقت 1 میلی گرم
5- بدنه آنتی باکتریال از جنس پلکسی
6- قابل حمل جهت کسانی که بین چند مطب جابجا می شوند
7- وزن 15 کیلو گرم
8- رومیزی – تمام اتوماتیک
9- دارای کپسول 2 لیتری
10- کپسول داخل دستگاه جاسازی شده است
11- دارای 32 اندیکاسیون درمانی در 7 گروه اصلی
12- دارای پدال
13- دارای دیسک فیلتر گاز
14- مجهز به رگولاتور فشار ثابت
15- دارای رگولاتور مکانیکی
16- دارای رگولاتور الکتریکی
17- تنظیم اتوماتیک فشار گاز
18- تنظیم اتوماتیک حجم گاز
19- اندازه گیری آنلاین فشار گاز
20- نوع بسته بندی کارتون

کربوکسی الکسی دیسک برای قسمت های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد که شما عزیزان میتوانید آن را در قسمت های گردن، باسن، صورت، پشت دست و نواحی دیگر استفاده کنید، همچنین از این دستگاه میتوانید برای رفع تیرگی دور چشم ها از بین بردن زخم که معمولاً در اثر جوش های صورت یا جراحی بر روی صورت قرار گرفته، مورد استفاده قرار می گیرد. دقت داشته باشید از این دستگاه حتی برای بیماری هایی مانند پسوریازیس، مسائل عروقی، ریزش مو و یا اسپاسم عضلات نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه کربوکسی الکسی دیسک این دستگاه چگونه کار می کند؟

این دستگاه یک فرایندی کاملاً بدون خطر و بی ضرر را بر روی بدن شما انجام می دهد، به عنوان مثال این دستگاه گاز کربن دی اکسید را در درون پوست بدن، اندازه گیری می کند. هنگامی که این گاز زیاد باشد دستور می دهد که گاز کربن دی اکسید در بدن زیاد شده و شما نیاز به اکسیژن دارید، به همین دلیل با کمبود اکسیژن جریان خون را افزایش می دهد تا بتواند اکسیژن بیشتری به این ناحیه جمع شود. این سبب بازسازی پوست و جوانسازی آن در ناحیه مورد درمان می گردد. شما میتوانید انواع دستگاه کربوکسی را از طریق نمایندگی های فروش معتبر خریداری کنید.

دستگاه کربوکسی الکسی دیسکمواردی که از این دستگاه استفاده می شود شامل کاهش چین و چروک پوست صورت و جوانسازی آن، کاهش سیاهی دور چشم، کاهش دردهای مختلف در سطح بدن، کاهش ریزش مو و تقویت آن، کاهش سلولیت، کاهش چربی در سطوح مختلف بدن که به صورت موضعی انجام می شود و در نهایت موجب کاهش سایز میشود، زخم های پوستی را برطرف می کند، بیماریهای مختلف که شامل بیماریهای عروقی یا بیماری‌های دیابتی میباشد را درمان میکند و کلی کاربرد دیگر که ما نمی‌توانیم در این مطلب همه آنها را اشاره کنیم.

دستگاه کربوکسی الکسی دیسکاین دستگاه دارای مشخصات مختلفی می باشد که از جمله می توان به چند مورد از آن اشاره کرد؛ این دستگاه دارای مرغوبترین صفحه تاچ ۷ اینچی بوده و همچنین دارای صفحه نمایش لمسی می باشد، شما می توانید با دقت بسیار زیاد حجم گاز را تنظیم کنید و همچنین بر روی اعمال فشار گاز دقت زیادی را داشته باشید، بدنه این دستگاه آنتی باکتریال بوده و از جنس پلکسی می باشد همچنین این دستگاه قابلیت جابجایی دارد و مناسب کسانی میباشد که دارای چندین مطب هستند، این دستگاه ۱۵ کیلوگرم بوده و می تواند رومیزی باشد این دستگاه تمام اتوماتیک بوده و دارای کپسول ۲ لیتری میباشد، کپسول در داخل دستگاه جا سازی شده است، همچنین این دستگاه دارای پدال می باشد یکی دیگر از مشخصات این دستگاه دارا بودن دیسک فیلتر گاز بوده و همچنین مجهز به رگولاتور فشار ثابت میباشد، علاوه بر رگولاتور فشار ثابت دارای رگولاتور مکانیکی و الکتریکی نیز می باشد، شما می توانید به راحتی تنظیمات اتوماتیک فشار گاز  و حجم گاز را انجام دهید و می توانید اندازه گیری آنلاین فشار گاز را نیز به طور دقیق محاسبه کنید.

دستگاه کربوکسی الکسی دیسک

عرضه کننده دستگاه کربوکسی الکسی دیسک

دستگاه کربوکسی الکسی دیسک شما می توانید از قیمت دستگاه کربوکسی الکسی دیسک را از طریق مراکز عرضه کننده آن مطلع شوید، ما در تلاش هستیم تا با عرضه کردن این محصولات باکیفیت بتوانیم نیازهای شما عزیزان را برطرف سازیم، هدف ما کسب رضایت شما مشتریان گرامی می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *