دستگاه پلاسما جت مدایون

دستگاه پلاسما جت مدایون یکی از برندهای خوشنام موجود در بازار ایران می باشد. این دستگاه با توجه به کارائی عالی آن که شامل پلاسمای سرد و پلاسمایی گرم می باشد دامنه درآمدزائی آن را بالاتر برده است بخصوص که پلاسمایی سرد جهت درمان زخم های دیابتی کاربرد فراوانی دارد. پلاسما، یکی از جدید ترین روش های زیبایی برای پوست است که توسط نمایندگی دستگاه پلاسما جت مدایون، به مشتریان و کلینیک های زیبایی عرضه می شود.

این دستگاه با ضمانت و اصالت کالا به فروش می رسد و این گونه مشتری از کیفیت محصول مطمئن خواهد بود. با توجه به اینکه این دستگاه در کلینیک های زیبایی در حوزه لیفتینگ کاربرد گسترده‌ای دارد، بسیار مورد توجه پزشکان قرار گرفته است.

دستگاه پلاسما جت مدایون

 

مشخصات بهترین انواع دستگاه پلاسما جت

مشخصات بهترین انواع دستگاه پلاسما جت دستگاه پلاسما جت با گازهای مانند هلیوم، آرگون و غیره، جریان می گیرد و باعث درمان بسیاری از مشکلات پوستی می گردد. پلاسما می تواند بیماری های پوستی مانند خال، زگیل، چین و چروک، جوش و آکنه را از بین ببرد. این محصول انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها با توجه به کاربرد هایی که دارند در مراکز های مختلفی استفاده می شود.
از مشخصات دستگاه پلاسما جت می توان به قدرت نفوذ پذیری آن اشاره کرد که می تواند به سرعت تاثیرات خود را بگذارند. سهولت در استفاده از دستگاه و نداشتن عوارض جراحی از جمله مشخصه های دستگاه پلاسماجت است که روش بسیار سریع و آسان برای درمان جوش، آکنه، منافذ باز پوست، ترک های پوستی و چروک های ریز می باشد که به سرعت التهاب آن پس از یک هفته رفع می‌شود و فرد دیگر نگرانی‌ و ترس قبل از عمل را نخواهد داشت.

این دستگاه هیچ محدودیت استفاده در مناطق بدن ندارد و برای رفع چین و چروک کل صورت، افتادگی پلک، رفع افتادگی پوست شکم، بازو، ران و غیر استفاده می شود. دستگاه پلاسما جت دارای یک صفحه نمایشگر با منو بوده که می ‌توان کاربردهای آن را انتخاب کرد.

راهنمای تهیه دستگاه پلاسما جت مدایون

دستگاه پلاسما جت مدایون

دستگاه پلاسما جت توسط شرکت های مختلفی تولید می شود. پرفروش ترین نمونه های این دستگاه پلاسما جت مدایون است که جهت جوان سازی پوست استفاده می‌ شود و یک عمل زیباسازی بدون جراحی است که امروزه توجه بسیاری از پزشکان و صاحبان کلینیک های زیبایی را به خود جلب کرده است.

راهنمای تهیه دستگاه پلاسما جت به شما کمک می‌ کند که این محصول را با توجه به کاربرد هایی که مد نظرتان است به راحتی با یک مقایسه فنی بتوانید آن را تهیه کنید.
انواع دستگاه پلاسما جت مورد تاییدیه و گواهی پزشکی بوده که با گاز یونیزه شده و امکانات مختلف و برنامه های کاربردی با اندازه کوچک و قابل حمل و سبک به فروش می رسد.

پلاسما نقاط بسیار کوچکی از پوست را تحت تاثیر قرار می دهد به همین دلیل هیچ اثری از خود نخواهد گذاشت و می‌تواند به سرعت نواقص پوستی را از بین ببرد.

شما عزیزان هم جهت خرید این محصول پس از کسب راهنمای اطلاعات می توانید با گارانتی و خدمات پس از فروش تحلیل بگیرید و اگر در رابطه با دستگاه هر سوالی دارید می ‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *