دستگاه هایفو جدید

دستگاه هایفو جدید MBS یکی از برندهای جدید که وارد بازار ایران شده است. این دستگاه ایستاده است و نیاز به ترالی نداشته و در هر شات ۱۱ لاین خواهد زد.دستگاه هایفو از بهترین محصولات در زمینه جوان سازی و مراقبت از پوست می توان به دستگاه هایفو ام بی اس اشاره کرد که برای همه افراد مناسب می باشد. عرضه مستقیم دستگاه هایفو در مدل های مختلف جدید در سراسر کشور انجام می شود. نحوه تهیه آن به صورت اینترنتی است که کاملا راحت و بدون دردسر می باشد. این کالا را می توان در صورت نیاز به تعداد بالا خریداری کرد. البته شایان ذکر است که امکان خرید حضوری برای شما عزیزان وجود دارد.

 

جوانسازی پوست با دستگاه هایفو

دستگاه هایفو تاثیر زیادی در جوانسازی پوست دارد و می ‌تواند با افزایش میزان کلاژن در سطح پوست به سفت کردن آن بپردازد و از مشکلاتی مانند افتادگی که ظاهر بدی ایجاد می کند می پرهیزد.

کاربرد دستگاه هایفو کشیدن پوست است و با عمل لیفت پوست های زیرین را سفت می کند. از مهمترین ویژگی های آن می توان به رفع چین و چروک اشاره نمود که تاثیر زیادی در پایین آوردن سن دارد.

این دستگاه موجب استحکام پوست می شود و برای همه افراد مناسب است. همچنین خط ابرو یا افتادگی پلک را برطرف می ‌کند. دارای نتیجه ماندگار می باشد و فقط در یک جلسه می توان از آن استفاده نمود.

هیچ گونه عارضه مانند کبودی و خونریزی ندارد و در سریع ترین زمان ممکن فعالیت می کند. کاملا ایمن بوده و فاقد هر گونه اشعه خطرناک است. از ایجاد عارضه های پوستی مانند زخم و لک بر سطح پوست جلوگیری می کند و هیچگونه دردی ندارد.

بررسی قیمت انواع دستگاه هایفو جدید

دستگاه هایفو جدید

قیمت دستگاه هایفو جدید MBS تحت تاثیر نوسانات ارزی موجود در بازار می باشد. که متاسفانه در کشور ما ثبات ارزی وجود ندارد. و شما عزیزان اگر قصد خرید این محصول با کیفیت را دارید حتما باید به صورت روزانه استعلام بگیرید.

دستگاه هایفو جدید MBS در هر شات ۱۱ لاین را بدونه جاگذاری دات ها خواهد زد. و دارای سرعت عملکرد بالا می باشد.

این دستگاه به سفارش کشور روسیه تولید شده است و به هایفو روسی شهرت دارد.

دستگاه هایفو MBS دارای ۸ کارترییج صورت و بدن است که هر کارتریج ۲۰۰۰۰ شات به همراه دارد.

دستگاه هایفو MBS تک هندپیس است . و تنها جهت صورت و بدن قابل استفاده است.

جهت استعلام قیمت این کالا می توانید با کارشناسان فروش شرکت ارتباط برقرار نموده و از تازه ترین و جدیدترین نرخ آگاه شوید.

دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات به همراه دارد. آموزش و نصب توسط کارشناسان شرکت در محل کار شما انجام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *