قیمت دستگاه اولتراپی

قیمت دستگاه اولتراپی بستگی به مدل دستگاه های مختلف دارد. دستگاه اولتراپی در واقع همان دستگاه هایفو می باشد که از امواج اولترا سونیک استفاده می کند و به این دلیل به این نام خوانده می شود. دستگاه هایفو تاثیر زیادی در زیبایی پوست دارد که فواید آن بر هیچکس پوشیده نیست. یکی از مدل های هایفو اولترا مدل هایفو چهار بعدی MBS هست که تازه وارد بازار ایران شده است و این دستگاه از نظر کیفیت و دقت دات زنی بسیار با کیفیت می باشد. و توانسته است ایرادات هایفو  اولترا ۴Dکه گاهی دات را جا میی ماند و کیفیت کار را پایین می آورد رفع کنند و یک سری ویژگی های دیگر که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

قیمت دستگاه اولتراپی

 

تاثیر دستگاه هایفو بر روی پوست صورت

دستگاه هایفو بر روی پوست صورت کاربرد و تاثیر فراوانی دارد که از جمله آنها می‌ توان به افزایش میزان کلاژن و سفت کردن پوست اشاره نمود. از مهم ترین مزایا دستگاه هایفو می توان نداشتن هیچ گونه درد و عارضه مانند زخم و کبودی را نام برد.

کاملا به صرفه است و با انجام آن در یک جلسه دیگر نیازی به استفاده از داروهای گران قیمت در دراز مدت نمی ‌باشد. نتیجه ماندگاری دارد و می ‌تواند منافذ بزرگ پوست و ناهمواری بافت آن را برطرف کند.

خطوط گردن، خطوط آرواره ها، شلی پوست، لیفت صورت، افتادگی ابرو از جمله مشکلاتی هستند که با استفاده از دستگاه هایفو برطرف می شوند و می تواند فرد را جوان نشان دهد.

همچنین کسانی که دارای چربی زیادی در زیر پوست خود هستند می ‌توانند با استفاده از این دستگاه به کاهش چربی ها بپردازند و غبغب خود را از بین ببرند.

قیمت دستگاه اولتراپی

دستگاه جوان سازی هایفو

این مدل کالا از کیفیت های بسیار بالایی برخوردار می باشد که قیمت های بسیار مناسبی برای آنها قرار داده شده است و شما می توانید جهت تهیه این کالا به صورت اینترنتی و غیر حضوری سفارش خود را به ثبت برسانید.

از جمله مشخصات دستگاه اولتراپی یا دستگاه هایفو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استند است و نیاز به میز یا ترالی ندارد
  • در هر شات ۱۱ لاین خواهد زد
  • دارای ۸ کارتریج می باشد (سه کارتریج صومرت و پنج کارتریج بدن )
  • دقت دات زنی بالا دارد
  • تک هندپیس می باشد تنها کارتریج های صورت و بدن قابل استفاده است
  • هر کارتریج ۲۰ هزار شات گارانتی دارد

در ادامه شماره هایی دیده می‌ شود که می ‌توان با استفاده از آنها این محصول را سفارش داد. کارشناسان فروش همه روزه در مرکز در حال فعالیت می باشند و آماده خدمت رسانی و ارائه محصول به مشتریان می باشند. این کالا بسته بندی های بسیار گوناگون دارد و می توان بسته به سلیقه و درآمد به تهیه آن پرداخت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *