دستگاه کربوکسی مدایون

دستگاه کربوکسی مدایون مدل S یکی از جدیدترین ورژن های دستگاه کربوکسی موجود در بازار  می باشد که دارای هندپیس به جای نیدل می باشد. در دنیای امروز، با توجه به اهمیت بالای پوست، دستگاه کربوکسی اس پلاس یکی از دستگاه های پرفروش و محبوب در جهان به شمار می رود. شما عزیزان می توانید با خرید این دستگاه از مجموعه ما خریدی مطمئن را تجربه کنید. همچنین، عرضه ای دستگاه به صورت کاملاً مستقیم و بدون واسطه انجام شده و کیفیت آن بسیار بالا و تضمین شده می باشد. در صورت تمایل برای خرید می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری اقدام نمایید.

دستگاه کربوکسی مدایون

مشخصات فنی دستگاه کربوکسی مدایون مدل S

 

دستگاه کربوکسی مدایونهمان طور که در بالا اشاره کردیم، امروزه اهمیت پوست بیشتر از گذشته برای افراد اهمیت دارد و به همین منظور به مراکز پوستی برای انجام خدمات مختلف مراجعه می نمایند. جالب است بدانید که دستگاه کربوکسی مدایون مدل S یکی از بهترین دستگاه های پوستی محسوب می شود. اما حال این سوال مطرح می شود که تا چه حد درباره این دستگاه آشنایی دارید؟
در این قسمت از مطلب با ما همراه باشید تا علاوه بر معرفی کلی این دستگاه، به بررسی کامل مشخصات دستگاه کربوکسی مدایون مدل S بپردازیم. شما عزیزان با در اختیار داشتن اطلاعات و آگاهی کامل درباره این محصول قادر خواهید بود که خریدی ایده‌آل داشته باشید.
به طور کلی، این دستگاه با استفاده از روش های مخصوص و ویژه برای انجام خدماتی از قبیل درمان زخم، جلوگیری از ریزش مو، درمان تیرگی دور چشم، جوان سازی پوست و از بین بردن چین و چروک های صورت، کاهش توده های چربی موضعی و کاهش اسپاسم عضلانی مورد استفاده قرار می گیرد.
لازم به ذکر است که این دستگاه از مشخصات فنی منحصر به فردی برخوردار است که سبب شده است مورد توجه همگان قرار گیرد. از مهمترین ویژگی های آن می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
امکان تزریق با دقت CC1
قابلیت تنظیم اتوماتیک فشار تزریق
امکان تنظیم دمای خروجی گاز
امکان تنظیم دیجیتالی حجم گاز
قابلیت تنظیم سرعت تزریق گاز
مجهز شده به استریل کننده گاز
برنامه تزریق خودکار و دستی
سیستم هوشمند مانیتورینگ گاز ورودی
و سیستم کالبیراسیون اتوماتیک
[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]اشاره به این نکته نیز حائز اهمیت است که این دستگاه در ایران تنها کربوکسی می باشد که دارای هندپیس تخصصی به جای نیدل می باشد. همچنین، این دستگاه سیستم هوشمند تخلیه هوای اضافی در صورت نیاز را نیز دارد.[/hwgold-dash]

قیمت خرید دستگاه کربوکسی مدایون مدل S

دستگاه کربوکسی مدایون

همان طور که مشهود است در بازار داخلی قیمت دستگاه کربوکسی مدایون مدل S با نوسانات و تغییراتی همراه است که به پارامترهای متعددی همچون نوسانات ارزی، سطح تقاضای بازار و قیمت مواد اولیه مصرفی بستگی دارد. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت نهایی این دستگاه ارزشمند با کارشناس ما تماس بگیرید. دستگاه دارای ۱۸ ماه گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. همچنین امکان صادرات این محصول ارزشمند را به تمام نقاط دنیا وجود دارد. آموزش و نصب دستگاه برای تمام نقاط ایران رایگان می باشد. شما می توانید این محصول را از نمایندگی رسمی تولید کننده خریداری نمایید. تحویل دستگاه ۴-۷ روزکاری می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *