عرضهدستگاه هایفو سه بعدی کره ای در وهله اول توسط تولیدی های این محصول انجام می شود،

نمایندگی دستگاه هایفو از دیگر مراکز عرضه این کالا در اقصی نقاط ایران می باشد، این مراکز محصولی استاندارد و با کیفیت را با تخفیفات ویژه در اختیار خریداران قرار می دهند، عرضه این محصول توسط نمایندگی های فروش فوق از طریق وب سایت های اینترنتی معتبر نیز امکان پذیر می باشد.

دستگاه هایفو سه بعدی کره ای

مدل های دستگاه هایفو سه بعدی کره ای

دستگاه هایفو سه بعدی کره ای

دستگاه هایفو سه بعدی کره ای نوعی سونوگرافی متمرکز با شدت بالاست که جدیدترین فناوری غیر جراحی است . که از امواج فراصوت برای کلاژن سازی و جوان سازی پوست استفاده می شود. از این فناوری جدید برای لیفت ابرو، کاهش چین و چروک، سفت شدن و جوان سازی پوست استفاده می شود. با استفاده از انرژی فراصوت امواج به لایه های زیرین پوست تابانده می شود بدون اینکه آسیبی به سطح پوست برساند. انرژی صوتی بسیار متمرکز سبب انعقاد حرارتی در ۳ عمق مختلف لایه های پوستی می شود.سیستم ایمنی بدن در ناحیه مورد درمان موجب ترمیم زخم ایجاد شده در لایه های زیرین پوست و تشکیل کلاژن جدید می شود و این سبب جوان سازی و سفت شدن پوست می گردد. این روش درمان و جوانسازی کاملا غیر تهاجمی است زیرا  نیازی به جراحی با تیغ یا بخیه نمی باشد. به همین خاطر به یکی از پر طرفدارترین محصولات زیبایی در سراسر جهان تبدیل شده است. با استفاده از این روش درمان بعد از ۲-۳ هفته شما تغییر را احساس خواهید کرد  و بعد از ۶ ماه پوست بیمار شما به طور کامل جوان خواهد شد و این روش درمان ۱۲-۱۸ ماه دوام خواهد داشت.هایفو سه بعدی کره ای دارای دو مدل کاربری می باشد.

مدل حرفه ای : در این مدل، کاربر به صورت حرفه ای تنظیمات را انجام می دهد و تمام  عملکرد دستگاه در اختیار کاربر می باشد.

مدل هوشمند: در این مدل، تمام تنظیمات دستگاه به صورت هوشمند توسط دستگاه انجام می شود.

نمایندگی فروش دستگاه هایفو سه بعدی کره ای

دستگاه هایفو سه بعدی کره ای

نمایندگی فروش دستگاه هایفو سه بعدی شامل مراکز ld باشند که این کالا را می از واردات به ایران به بازار مصرف عرضه می کنند در واقع این مراکز نمایندگی فروش اختصاصی این محصول وارداتی در ایران می باشند این مراکز دارای باربری بوده و اقدام به ارسال این محصول به اقصی نقاط ایران به خواست خریدار می باشند، نمایندگی فروش دستگاه مورد نظر دارای وب سایت های اینترنتی معتبر می باaند و از طریق این مراکز آنلاین نیز فروش گسترده محصولات خود را انجام می دهند. این مراکز هم چنین از طریق تماس های تلفنی نیز اقدام به ثبت سفارش می کنند.

مشخصات فنی

Power ۸۰۰W
Frequency ۴MHz
Width ۱-۱۰ mm Adjustable
Length ۵-۲۵mm Adjustable
Energy Output ۰٫۲-۲J/cm2
Cartridge Shot ۲۰۰۰۰ Lines
Cartridges ۱٫۵mm, 3.0mm, 4.5mm, 8.0rnm Standard
۶٫۰mm, 10.0mm, 13.0mm, 16.0rnm Optional
Net Weight ۲۵kg
Dimension ۴۰۰”۳۵۰”۱۰۶۰mm
Voltage AC ۱۰۰-۲۴۰V 5Q/60Hz

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *