دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس برای از بین بردن موهای زائد بهترین گزینه بوده و با طول موج بالا می تواند به رفع موها کمک زیادی کند‌. دستگاه لیزر موتوس یکی از بهترین و معروفترین دستگاه لیزر موهای زائد  در دنیا است. و یکی از بهترین و خوشنام ترین شرکت های ایرانی اقدام به واردات این دستگاه نموده اند و آن را به مشتریان خود عرضه می کند.

تامین کننده دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس کولینگ

سیستم خنک کننده دستگاه لیزر الکساندرایت

سیستم خنک کننده دستگاه لیزر الکساندرایت سیستم خنک کننده دستگاه لیزر الکساندرایت با نمونه های دیگر کاملا متفاوت بوده و دارای فن های قدرتمندی است که با سرعت بالا کار می کنند. این دستگاه برای خنک کردن پوست هم از سیستمی پیشرفته استفاده می کند که از ایجاد حرارت زیاد روی پوست جلوگیری کرده و آن را خنک نگه می دارد. دستگاه لیزر موتوس با برق شهری نیز کار می کند و این یک امتیاز عالی برای آن محسوب می شود و هزینه های دستگاه را پایین می آورد.

کولینگ گاز سیستم خنک کننده این دستگاه را تشکیل مي دهد که در بالاترین درجه خنک کنندگی برای سطح پوست قرار دارد و نسبت به مدل های ديگر از ایمنی و امنیت بیشتری برای بیماران برخوردار می باشد و پایین آمدن خطر سوختگی و درد را به دنبال دارد به همین دلیل بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

این سیستم پیشرفته بوده و دارای امکانات زیادی است که شما می توانید به طور همزمان از آن استفاده کنید. پهنای باند این دستگاه بالا بوده و با طول موج زیاد می تواند به تضعیف ریشه مو کمک کند که در این صورت بهترین بازدهی را خواهد داشت.

قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس

قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس بستگی به مدل آن دار د و در سه مدل به بازار عرضه می شود که در این میان مدل موتوس AX طرفدار بیشتری دارد زیرا از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه است. قیمت یکی از پارامتر های مهم در تصمیم گیری برای خرید این محصول است که خود به عوامل دیگری بستگی دارد. تورم و شرایط حاکم بر بازار باعث شده تا طی سال های اخیر نرخ این تولیدات افزایش زیادی پیدا کند و درراین صورت قیمت ثابتی هم ندارد. قیمت بستگی به امکانات همراه دستگاه دارد. و از امکانات بیشتری برخوردار باشد مسلما نرخ بالاتری را به خود اختصاص می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *