دستگاه آنالیز ترکیبات بدن InBody i20

دستگاه آنالیز ترکیبات بدن InBody i20 ساخت کشور کره جنوبی است. و در ایران می توانید این محصول را خریداری نمایید. سلامتی، بزرگترین نعمت می باشد و بی شک آگاهی از میزان سلامتی و دریافت بهترین و دقیق ترین نسخه برای درمان و بهبودی از مهم ترین دغدغه های همه افراد می باشد. دستگاه آنالیز ترکیبات بدن InBody i20 یکی از تجهیزات پزشکی مدرن در تجزیه و تحلیل وضعیت سلامتی می باشد. در ادامه با سازوکار و کارایی دستگاه آنالایزر ترکیبات بدن، قیمت آن و مزیت استفاده از این دستگاه نسبت به دیگر روش های سنجش وضعیت بدن بیشتر آشنا خواهیم شد.

InBody i20

 

کارایی بسیار بالای دستگاه آنالیز ترکیبات بدن InBody i20

دستگاه آنالایزر ترکیبات بدن InBody i20

دستگاه آنالیزبهترین روش شناخته شده در زمینه تجزیه و تحلیل ترکیب های بدن است. در واقع این دستگاه ترکیبات چربی، توده ماهیچه، اسکلت، پروتئین، مواد معدنی و میزان آب در بافت ها و سلول های بدن را مورد سنجش قرار می دهد تا شناخت دقیق و کاملی از ویژگی بدنی هر فرد به دست آید.

با قرار گرفتن روی دستگاه آنالایزر و از طریق الکترودهایی که حاوی جریان الکتریکی ضعیفی هستند به بدن وصل می شود، اقدام به تست سلامت از فرد می شود. پز‌شک با استفاده از اطلاعات حاصل از خروجی دستگاه آنالایزر راحت تر و دقیق تر اقدام به تشخیص و درمان می کند زیرا که علاوه بر قد و وزن عواملی همچون جنسیت، سن و نژاد و میزان فعالیت هر فرد نیز در ارائه تجزیه و تحلیل لحاظ می شود.

از کاربردهای دستگاه آنالیز ترکیبات بدن InBody i20 در مسئله رژیم درمانی و برنامه ورزشی است. این دستگاه علاوه بر این که میزان دقیق ترکیبات توده چربی، آب، اسکلت و توده ماهیچه بدن و نوع آن را اندازه گیری می کند می تواند نحوه توزیع این ترکیبات را در نقاط مختلف بدن و بافت های آن نیز مشخص کند. همچنین میزان سوخت و ساز یا متابولیسم بدن و درصد چربی های مضر و چربی های لازم و کالری مصرفی را تعیین می کند.

قیمت دستگاه آنالایزر ترکیبات بدن InBody i20

دستگاه آنالایزر ترکیبات بدن InBody i20 قیمت دستگاه آنالیز ترکیبات بدن InBody i20 همچون سایز دستگاه ها و تجهیزات پزشکی تابع نرخ ارز و قیمت دلار می باشد. کشور کره جنوبی تنها تولید کننده دستگاه آنالایزر می باشد که در حال حاضر به دلیل شرایط تحریم امکان وارد کردن دستگاه آنالایزر ترکیبات بدن تقریبا ناممکن است.

شرکت های وارده کننده ای در ایران وجود دارند که برای آگاهی از قیمت دقیق و به روز دستگاه آنالایزر ترکیبات بدن به آن ها مراجعه نمود. این شرکت ها دارای تاییدیه از سوی سازمان غذا و دارو می باشد. می توان در صورت تمایل، اقدام به خرید مستقیم این دستگاه کرد و از اصل بودن آن اطمینان حاصل کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *