خرید دستگاه آر اف فرکشنال

خرید دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی را می توانید از وارد کننده اصلی این محصول خریداری نمایید. دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی یکی از محصولات پایه برای تاسیس مطب و کلینیک های زیبایی می باشد. این محصول را می توانید برای اغلب افرادی که به دنبال جوان سازی هستند توصیه کنید بدون محدودیت سنی و یا محدودیت فصل یا تیپ پوستی افراد مراجعه کننده ، دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی که در این مقاله خدمت شما معرفی می کنیم ساخت کره جنوبی است و یکی از برندهای خوش نام در ایران می باشد که سال هاست در مطب یا کلینیک های مختلف کار می کند بدون اینکه تعویض شود.

خرید دستگاه آر اف فرکشنال

قیمت سوزن های این مدل آر اف فرکشنال بسیار مناسب و مقرون به صر فه می باشد. و این مدل برای مناطقی که امکان هزینه بالا را ندارد مناسب است.

 

جوانسازی مدرن، موثر و مقرون به صرفه

ویژگی های دستگاه آر اف فرکشنال الیسیس

خرید دستگاه آر اف فرکشنال

دستگاه آر اف فرکشنال الیسیس دارای هندپیس میکرومموری موتور می باشد که با استفاده از این نوع هندپیس و رود آسانتر سوزنها به پوست جهت جلوگیری از آسیب، خون ریزی و درد زیاد، امکام پذیر شده است.

نیدل های آر اف فرکشنال الیسیس با روکش طلا جهت رسانایی بهتر می باشد و این ویژگی باعث می شود که از ایجاد حساسیت جلوگیری می نمایید.

هر نیدل قابلیت استفاده برای بیش از ۶۰۰۰ شات می باشد که بدون کند شدن در طی جلسات درمانی قابل استفاده است. و این یک مزیت برای مصرفی های یک دستگاه آر اف بحساب می آید.

تولید جریان رادیو فرکانسی با توان بسیار بالا با فرکانس ۱ مگاهرتز

قابلیت تنظیم عمق نفوذاز ۰٫۵ تا ۳٫۵ میلی متر  با دقت ۰٫۱ میلی متر جهت استفاده در ضخامت های مختلف پوست و متناسب با موضع درمان

قابل استفاده در کلیه تایپ های پوستی در تمامی فصول بدون هیچ گونه عوارض جانبی

خرید دستگاه آر اف فرکشنال

درد بسیار کم و عدم ایجاد کبودی و خونریزی با دوره نقاهت درمانی بسیار کوتاه افرادی که شاغل هستند نیازی نیست که استراحت کنند و با این شیوه در مان به کارهای روز مره خود بپردازند.

در  روش در مان با آر اف فر کشنال الیسیس لیزر چربی به هیچ عنوان اتفاق نمی افتد و این ویژگی بخاطر نیدل های Non insulated هست که بکار برده خواهد شد

کار با منوی دستگاه بسیار راحت و آسان می باشد کافی است که کاربر دستگاه ناحیه درمان را انتخاب نمایید خود دستگاه کلیه تنظیمات را انجام خواهد داد و برای افرادی که مهارت بالا دارند قسمت تنظیمات دستی قر ار داده شده است تا با توجه به مهارت و تجربه کاری خود میزان تنظیمات را تغییر دهند.

قابلیت تنظیم زمان انتشار جریان رادیو فرکانسی از ۱۰۰ میلی ثانیه تا ۹۰۰ میلی ثانیه جهت دست یابی به حداکثر اثربخشی با توجه به نوع ضایعه و شرایط پوست

دستگاه الیسیس سریعترین سیستم آر اف فرکشنال در دنیا بوده که قابلیت تنظیم فاصله شات ها از ۰٫۳ تا ۰٫۵-۱-۱٫۵-۲-۳ ثانیه را دارا می باشد.

کاربردهای الیسیس با توجه به تیپ های تخصصی

خرید دستگاه آر اف فرکشنال

تیپ ۴۹ پین به صورت  Non insulated :

افزایش قوام و جوان سازی پوست

تایتینگ پوست و کاهش چین و چروک پوست صورت، گردن و بازو

لیفت پوست بعد از کاهش وزن

درمان انواع اسکار و منافذر باز

جهت لیفتنگ و وایتینگ پوست

درمان تعریق بیش از حد(Hyperhidrosis)

کنترل ترشح بیش از حد چربی پوست

 

تیپ ۲۵ پین به صورت Non insulated :

برای درمان اسکار

جهت درمان آکنه

و اسکار های بعد از عمل جراحی

تیپ ۱۴ پین به صورت Non insulated:

نیدل های تیپ ۱۴ نیدل برا درمان استریا و استرچ مارک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تیپ ۱ پین به صورت  Non insulated:

این تیپ نیدل ها برای درمان های زیر مورد استفاده قرار می گیرد.

درمان Acne

درمان syringoma

درمان Blackhead

درمان Reduce fat on lower eyelid

مشخصات فنی دستگاه آراف فرکشنال الیسیس

خرید دستگاه آر اف فرکشنال

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]آر اف فرکشنال الیسیس کارآمد به معنای واقعی کلمه … این دستگاه را به همه افرادی که با نقاهت مشکل دارند معرفی کنید چون به محض استفاده می توانند زندگی روزم ره خود را ادامه دهند.[/hwgold-dash]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *