بهترین دستگاه لیزر کیوسوییچ

بهترین دستگاه لیزر کیوسوییچ دستگاهی است که علاوه بر پاک کردن تاتوهای رنگی مختلف و دادن بهترین نتیجه، سبب سوختن مو و پوست نشود. دستگاه لیزر کیوسویئچ پرتابل فوتونا ساخت کره جنوبی می باشد. این مدل برای افرادی که توان پرداخت هزینه دستگاه های استند با قیمت بالا را ندارد و از طرفی کیفیت و کارائی دستگاه را می پسندند بسیار مناسب است. این مدل توان خیلی خوبی جهت پاک کردن انواع تاتوهای رنگی (مشکی، سبز آبی، قهوه ای و دیگر رنگها) و همچنین حذف انواع لک و جوش های سر سیاه را دارد.

مکانیزم اثر دستگاه کیوسوییچ

 

بهترین دستگاه لیزر کیوسوییچ

دستگاه کیوسوییچ با تحریک مکانیزم دفاعی بدن باعث از بین رفتن و از هم گسیختگی دانه های رنگی داخل بافت پوست و حذف رنگدانه های پوست می شود. این عمل توسط ماکروفاژ انجام می شود. با قدرت بالا این رنگدانه هایرا در سطح پوست محدود می کنند . بعد ار اینکه رنگ ها توسط ماکروفاژ ها بلعیده شد توسط لنفوسیت ها حذف و به تریج پاک می شوند.برای حذف کامل تاتو۳-۴ جلسه لازم است. حذف تمام اقسام تاتوهای رنگی، خال ها، ماه گرفتگی،حذف پیگمنت لک های سطحی پوست، لک های پاتولوژیک] لک های ترکیبی از کارائی های این دستگاه است همچنین با این دستگاه می توان انواع خط لب، خط چشم، ابرو را پاک نمود بدونه اینکه آسیب جانبی به پوست و مو برساند.

کاربردهای کیوسوئیچ فوتونا مدل پرتابل

  • حذف و پاک کردن کامل تاتو و خالکوبی های رنگی با قدرت بالا.
  • حذف خالکوبی و خال های مادر زادی بدن و صورت .
  • حذف لکهای پوستی و کبودی ، لکه های قهوه ای ، ماه گرفتگی.
  • حذف خال و کک و مک پوست بدن و صورت .
  • موثر در پاک کردن تاتوهای خط لب ، خط چشم، ابرو
  • جوان سازی و روشن سازی پوست.

مزیت های دستگاه کیوسویئچ پرتابل فوتونا

بهترین دستگاه لیزر کیوسوییچ

  1. دارای سه طول موج ۱۰۶۴nm ,1320nm ,532nm
  2. دارای منوی با ۶ زبانه
  3. دارای ۳ سری جهت کارهای مختلف با رنگ های آبی (برای خروجی رنگ سبز جهت پاک کردن تتوهای رنگی و قهوه ای)، رنگ نقره ای (با نور سفید برای تتوهای رنگ مشکی و سبز آبی)، رنگ سیاه(برای جوانسازی و کربن تراپی و از بین بردن جوش های سر سیاهو روشن سازی پوست)
  4. خروجی دستگاه ۱۵۰۰ وات
  5.  توان کارکرد دستگاه ۶-۱ HZ
  6. ابعاد هندپیس ۵۳۰*۴۶۰*۳۵۰ میلی متر است
  7. هندپیس از جنس  استیل خالص
  8. کاربری آسان و راحت دستگاه و هندپیس
  9. دارای دکمه پاور و فوت سوییچ برای کارکرد بهتر اپراتور
  10. تمام قطعات هندپیس کره ای
  11. لامپ لیزر ایتالیایی اصل با عمر و دوام طولانی
  12. دارای سیستم کولینگ و واتر کولینگ قدرتمند

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]برتر این دستگاه نسبت به مدل های دیگه این است که به دلیل قدرت بالا در کارکرد علاوه بر از بین بردن انواع تاتوهای رنگی ایمنی بالای دارد. این دستگاه به هیچ عنوان به پوست و موی کلاینت شما آسیب نمیرساند. چون اغلب دستگاه های کیوسوییچ همراه با پاک کردن تاتوهای رنگی به پوست و موی آسیب می بینند. این دستگاه کاملا سیف وایمن می باشد.[/hwgold-dash]

قیمت خرید بهترین دستگاه لیزر کیوسوییچ

بهترین دستگاه لیزر کیوسوییچ

قیمت خرید دستگاه کیوسوییچ فوتونا مدل پرتابل با توجه به کیفیت و کارائی دستگاه بسیار ارزان می باشد. قیمت دستگاه کیوسوییچ فوتونا مدل پرتابل را بدلیل وارداتی بودن آن به صورت روزانه استعلام  بگیرید. زیرا در کشور ما به دلیل نوسانات ارزی نمی توان مبلغ مشخصی را استعلام نمود. و باید این را در نظر گرفت که دستگاه در کره جنوبی اسمبل شده است و بسیار با کیفیت می باشد. دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. امکان ارسال به تمام نقاط دنیا وجود دارد. پس کشورهای همسایه ایران هم می توانند این محصول با ارزش را در ایران سفارش دهند. آموزش و نصب بر عهده شرکت می باشد و از طرف کمپانی تولید کننده سرتیفیکیت برای مشتریان صادر خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *