پخش دستگاه کربوکسی الکسی

پخش دستگاه کربوکسی الکسی  در ۴ طرح و مدل به بازار عرضه می شود این محصولات عبارتند از کربوکسی الکسی نیمه اتوماتیک – کربوکسی الکسی دیسک – کربوکسی الکسی اکو – کربوکسی الکسی پرو می باشد.امروزه تولید کننده های زیادی در کشور به عرضه و پخش دستگاه کربوکسی  به صورت عمده در بازار های فروش آن می پردازند به گونه ای که در کیفیت های مختلفی بوده است و هر چه از مرغوبیت بالاتری برخوردار باشد در نتیجه دارای استقامت و طول عمر بیشتری نیز خواهد بود و با توجه به کاربرد های آن دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشد.

مشتری ها می توانند خرید دستگاه کربوکسی در انواع مختلف را از نمایندگی های شرکت تهیه کنند که در این صورت علاوه بر قیمت مناسب، می توانند از کیفیت خوب این محصول و مطابق با استاندارد های بین المللی و هم چنین خدمات پس از فروش و ضمانت و گارانتی شرکتی آن نیز بهره مند شوند. ما انواع دستگاه کربوکسی را با قیمت تولید کننده در اختیار شما پزشکان و پیراپزشکان عزیز قرار می دهیم.

پخش دستگاه کربوکسی الکسی

 

سفارش دستگاه کربوکسی الکسی نیمه اتوماتیک

پخش دستگاه کربوکسی الکسی

دستگاه کربوکسی نیمه اتوماتیک یکی از محصول ها و ابزار های کربوکسی تراپی می باشدو امروزه برخی کارخانه ها به تولید آن در انواع متنوعی و طی فرایند ها و مرحله های متفاوت و با استفاده از سیستم ها و ماشین آلات پیشرفته صنعتی می پردازند  که قطعه های صنعتی زیادی در تهیه آن مورد استفاده قرار می گیرد و هر چه مرغوب تر باشد در نتیجه طول عمر و به عبارت دیگر دوام و استقامت محصول مورد نظر نیز به صورت چشم گیری افزایش می یابد که سفارش های آن به صورت مستقیم و غیر مستقیم می باشد.

دستگاه های کربوکسی در سایز ها و اندازه های متنوعی هستند و  با توجه به ابعاد آن، دارای قدرت موتور هایی گوناگونی نیز خواهند بود و علاوه بر این، شرکت ها در تولید این محصول از آپشن ها و امکاناتی نیز استفاده می کنند که از جمله آن ها می توان به سنسور اعلام هشدار اتصال نیدل اشتباه و هم چنین بر خوردار بودن آن از دیسک فیلتر جهت گرفتن نا خالصی های گاز co2 نیز اشاره کرد که به همین دلیل خریدارها می توانند با توجه به نوع نیاز و کارایی خود محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

هم چنین دستگاه های کربوکسی در انواع متنوعی نیز وجود دارد که از جمله آن می توان به پالوما ، اس پلاس، هاریکین، کربوپلاس و کر بواینجکت نیز اشاره کرد.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]دستگاه کربوکسی نیمه اتوماتیک دارای صفحه نمایش ۳ اینجی می باشد و تنها تفاوتی که با نوع دیجیتالی دستگاه دارد تنظیمات آن به صورت دستی انجام می شود. باید یاداور شویم که این دستگاه برای افرادی که تا کنون با دستگاه کربوکسی کار نکرده اند مناسب نمی باشد.  بدنه این دستگاه ها از جنس پلکسی است که بسیار مستحکم در برابر ضربه و هم چنین رطوبت می باشد و به راحتی می توان دستگاه را تمییز و ضد عفونی نمود بدونه اینکه خراب و یا تغییر رنگ دهد.[/highlight-dash]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *