قیمت دستگاه هایفو کلینیکی

قیمت دستگاه هایفو کلینیکی بستگی به مدل دستگاه، تعداد کارتریج همراه دستگاه، میزان شات که همراه هر کارتریج، تعداد هندپیس دستگاه، سرعت عمل دستگاه و یکسری عوامل دیگر دارد. دستگاه هایفو چهار بعدی مونالیزا یکی از مدل  دستگاه های هایفو است که دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد. این دستگاه هایفو ساخت شر کت Sincoheren   است. دستگاه هایفو مونالیزا از امواج اولتراسوند متمرکز با شدت بالا جهت درمان استفاده می کند. دقت بالای دستگاه هایفو مونالیزا به کاربر این توانی را می دهد تا به نقطه خاصی در لایه های زیرین پوست امواج را تابانده تا با این کار در لایه  smas (قسمت عضلانی پوست) در عمق زیر سطح پوست، رشد کلاژن را تحریک می کند. هایفو با استفاده از این شیوه درمانی  جوان سازی را به صورت طبیعی تحریک کرده بدون اینکه به لایه سطح پوست آسیب بر ساند . هایفوتر اپی تنها در یک دوره درمان چند دقیقه  ای نتیجه ای بلند مدت را به شما می دهد این دوره درمان ۱۸-۲۴ ماه دوام می یابد.

قیمت دستگاه هایفو کلینیکی

دستگاه هایفو مونالیز دارای دو هندپیس جهت درمان می باشد.

قیمت دستگاه هایفو کلینیکیکارتریج های  جهت استفاده صورت،بدن، وی مکس(V .MAX) هستند .

قیمت دستگاه هایفو کلینیکی

هر کارتریج ۲۰۰۰۰ شات همراه دارد که این بر ای پزشک بسیار به صرفه می باشد.

قیمت دستگاه هایفو کلینیکی

کارتریج ها در هر شات به طور همزمان ۱۲ نقطه را مورد هدف قرار می دهد که سبب سرعت عمل دستگاه و دقت بالاتر در شات زدن دستگاه می شود.

قیمت دستگاه هایفو کلینیکی

کارتریج ها قابلیت شارژ مجدد را دارا می باشند.

قیمت دستگاه هایفو کلینیکی

تعداد شات ویمکس ۶۰۰۰۰ شات

قیمت دستگاه هایفو کلینیکی

تعداد شات کارتریج ها۲۰۰۰۰ شات

مزیت های دستگاه هایفو چهاربعدی مونالیزا

قیمت دستگاه هایفو کلینیکی

  • سرعت شات زدن دستگاه: برای هر  صورت شما ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارید
  • حداکثر کلاژن سازی و الاستینه پوست را انجام می دهد.
  • فرد مورد درمان نیازی به بستری شدن و استراحت ندارد تنها سطح پوست اندکی قرمز می شود که این التهاب داخلی پوست پس از چند ساعت بر طرف خواهد شد.
  • کارتریج های راداری ۱-۹ نقطه را در هر ثانیه خواهد زد.
  • کارتریج های مخصوص برای نقاط کوچک و حساس مانند اطراف چشم، اطراف دهان، بالای ابرو با تکنولوژی راداری در نظر گرفته شده است.
  • دستگاه هایفو چهار بعدی مونالیزا دارای FDA , CE  می باشد و  این یک مزیت بزرگ برای دستگاه ها می باشد.
  • توان دستگاه ۵۰ وات می باشد
  • انرژی دستگاه ۰٫۲-۱٫۲ ژول می باشد .

قیمت دستگاه هایفو کلینیکی مونالیزا

قیمت دستگاه هایفو کلینیکی مونالیزا بالای ۱۰۰ میلیون می باشد. جهت اطلاع از قیمت دقیق این محصول می توانید به صورت روزانه استعلام بگیرید. دستگاه دار ای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فر وش می باشد. آموزش و نصب دستگاه  رایگان می باشد. ارسال به تمام نقاط ایران امکان پذیر می باشد

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]دستگاه مجهز به ۶ کارتریج می باشد. سه کارتریج صورت و سه کارتریج بدن می باشد. و هر کارتریج ۲۰۰۰۰ شات همراه دارد. [/hwgold-dash]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *