قیمت دستگاه هایفو اولترا

قیمت دستگاه هایفو اولترا در مجموعه تجهیزات زیبایی بی یو کو با مناسب ترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه می گردد. قیمت دستگاه هایفو به دلیل وارداتی بودن آن با نوسانات ارزی در نوسان می باشد. به دلیل گرا یش اغلب افراد جامعه به جوانسازی و ایمن بودن  این شیوه درمانی این روزها خرید دستگاه هایفو طرف داران بسیاری پیدا کرده است. بنابراین جهت اطلاعات به روز قیمت این دستگاه می توانید با مشاوران و کارشناسان مجموعه تجهیزات زیبایی بی یو کو از طریق راه های ارتباطی در این سایت تماس بگیرد و جهت خرید دستگاه هایفو اولترا و یا سایر مدل های هایفو مشاوره لازم دریافت نمایید.                                              قیمت دستگاه هایفو اولترا

 هایفوتراپی اولترا چیست؟

قیمت دستگاه هایفو اولترا هایفو تراپی از امواج اولتراسوند (UltraSound) باشدت بالا که توانایی نفوذ به عمق دلخواه در پوست صورت وبدن و متمرکز شدن در ناحیه مورد درمان, بدون آسیب به بافت های موجود در مسیر آن را دارد. از این ویژگی جهت نفوز به لایه SMAS در سیستم های لیفتینگ استفاده میشود.این روش جوانسازی بدونه جراحی می باشد و در نتیجه خون ریزی و کبودی در ناحیه مورد درمان را ندارد.نتایج درمانی حاصل از هایفوتراپی دارای ماندگاری می باشد نیاز به بی حسی موضعی نیست و سرپایی انجام می شود.

روشی ایمن و کاملا بی خطر جهت جوانسازی پوست می باشد.در این روش تصویربرداری دقیق از محل مورد درمان انجام میگردد و ایرادات و مشکلات پوستی آنالیز می گردد. بدونه هیچ گونه عارضه ای مانند زخم و لک بر روی پوست درمان با استفاده از امواج فراصورت انجام می گردد.بعد از هایفو تراپی نیازی به استراحت و مراقبت های خاصی نمی باشد.

مکانیزم اثرگذاری هایفو اولترا

قیمت دستگاه هایفو اولترا هایفو اولترا با تحریک فیبروپلاست و کلاژن سازی در لایه درم پوست(رتیکولار) به جوانسازی و بازسازی پوست کمک می کند.و این کلاژن سازی با افزایش دما تا حدود 65-70 درجه سانتی گراد که منجر به ایجاد ناحیه حرارتی در لایه های زیرین پوست اجادد می شود. این کلاژن سازی و تحر یک لایه های فیبروپلاستی از اولین لحظه شروع درمان قابل مشاهده است و کلاینت شما آن را احساس خواهد نمود. اثرات فوری و دایمی با تغییر در ضخامت و الاستیسیته لایه SMAS از طریق ترمال کواگولیشن زون  انجام می پذیرد.

تصویربرداری در هایفو اولترا چه مزیتی دارد؟

قیمت دستگاه هایفو اولترا تصویر برداری در زمان انجام هایوتراپی این اجازه را به کاربر می دهد که بداند الان در حال درمان کدام لایه پوستی می باشد. آگاهی در مورد لایه مورد درمان سبب می گردد تا اپراتور از ضخامت لایه پوستی اطلاع پیدا کند. و کاربر با آگاهی کامل حرارت را به لایه smas یا درم تحویل داده و از این طریق درد و ناراحتی را به حداقل برساند  بخصوص در نواحی نازک مانند اطراف چشم وجود ریسک در مانی را به حداقل ممکن کاهش می دهد. تصوی ر برداری در حین انجام کار راحتی و کارایی را افزایش می هد.

تصویربرداری فر اصورت این امکان را بر ای کاربر فراهم می کند که از نقاط مورد  درمان اطلاع کامل داشته باشد زیرا در یک درمان مبیتی بر امواج فر اصوت ،تماس مناسب برای دستیابی به نتایج مطلوب از طریق اولتراپی و تمامی روش های درمانی با HIFU حیاتی ایست. در یک کلام تصویربرداری درهایفو اولترا ایمنی فوق العا ده ای را برای درمان تضمین می نمایید.

عوارض هایفوتراپی چیست؟

قیمت دستگاه هایفو اولترا درمان یا جوانسازی با هایفوتراپی بسیار ایمن است و در صورتی که توسط  پزشک انجام شود عوارض جانبی آن خفیف و موقتی است. بعد از درمان پوست تا چند ساعت کمی ملتهب خواهد شد و در برخی موارد اندکی درد خفیف یا ورم در اطراف نواحی استخوانی صورت را تجربه می کند. این عوارض پس از چند روز برطرف خواهد شد. سوختگی پوست خیلی به ندرت روی می دهد.و اگر پزشک اقدامات احتیاطی را رعایت کند این عوارض سوختگی نیز به وجود نخواهد آمد.

در ایالات متحده آمریکا نمونه های متعددی مشاهده شد که در آن اولتراپی توسط پرستاران انجام می شد به اندازه مواردی که توسط پزشک انجام می شد دارای کیفیت لازم نبود چون پرستاران به اندازه پزشکان متخصص از آناتومی صورت آگاهی لازم را نداشتند.افر ادی که مشکلات پوستی مانند بیماری خود- ایمنی یا پوست های سفید نازک می باشند گزینه مناسب برای این کار نیستند.بیماران مبتلا به پینه خوردگی پوست دارای افزایش تولید کلاژن در صورت هستند که باعث سفتی پوست می شود. روش اولترا تنها سبب بدتر شدن وضع این بیماران می شود. همچنین، نباید فقط روی صورت تمرکز کنیم زیرا در این مورد شواهدی از اختلالات بدشکلی بدن نیز وجود دارد.

کارترییج های دستگاه هایفواولترا

قیمت دستگاه هایفو اولترا دستگاه هایفو اولترا دارای یک هندپیس و پنج کارترییج می باشد . سه عدد از کارترییج ها جهت درمان صورت و دو.تا از کارترییج ها جهت بدن استفاده می شود. هر کارترییج ده هزار  شات میزند.

مشخصات فنی هایفو او لترا قیمت دستگاه هایفو اولترا     Type: HIFU focused ultrasound

Frequency: 4MHz

(Energy: 0.1-3.0 (based on a clear burst point for the test

Treatment probe: DS4-1.5,DS4-3.0,DS4-4.5

Spacing: 1.0-4.0mm

(Length :5-25mm (adjustable

Input power: 110V/220V AC

Weight trolley: 20kg

host: 10kg

قیمت دستگاه هایفو اولترا

قیمت دستگاه هایفو اولترا با توجه به کیفیت آن متفاوت می باشد. و این قیمت باز در بازار تجهیزات زیبایی در ایران  تحت تاثیر نوسان ارز در نوسان است. ولی هم اکنون قیمت دستگاه هایفو اولترا که ما به شما تق دیم می کنیم 85000000 می باشد البته این قیمت قطعی محصول نیست و جهت اطلاع از قیمت روز این محصول از طریق کانالهای ارتباطی با مشاوران ما در  ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *