قیمت دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم از خانواده لیزر Soprano Ice Platinum یکی از جدیدترین ،پرقدرت ترین و اثربخش ترین شیوه های لیزر برای رفع موهای زائد به صورت دائمی است، نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب می باشد. این دستگاه برای استفاده در انواع رنگ پوست و مو سازگار بوده و بسیار قدرتمند عمل خواهد نمود. این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده  TECاست.

معرفی بهترین دستگاه لیزر Soprano Ice Platinum

دستگاه لیزر Soprano Ice Platinum یکی از جدیدترین، پرقدرت‌ترین و اثربخش‌ترین شیوه‌های لیزر برای رفع موهای زائد به صورت دائمی است. این شیوه برای استفاده در انواع پوست و مو با همه نوع رنگ سازگاری بسیار مناسب دارد. این ماشین برای خنک سازی مناسب مجهز به سیستم خنک کننده قدرتمندی به نام  TEC  است. این سیستم خنک کننده بسیار قدرتمند سبب می شود تا لیزر در تماس با پوست بتواند از تمامی قدرت خود استفاده کند بدونه اینکه درد یا سوختگی در ناحیه مورد نظر ایجاد کند. این لیزر از سه طول موج مختلف 755 – 808 – 1064 نانومتری استفاده می‌کند تا عمق نفوذ بالا و انرژی  برای هر تک پالس و جذب بالاتر در کلروفرم ملانین درون لایه اپیدرم نفوذ می‌کند و توسط ملانین موجود در فولیکول‌های مو جذب می‌شوند. در حین انجام عمل و درمان، انرژی لیزر تبدیل به انرژی گرمایی می‌شود که در نهایت باعث رفع مو‌های زائد خواهد شد. در این فرآیند هیچ آسیبی به بافت‌های پوست به وجود نخواهد آمد و نتیجه به دست آمده نیز بسیار مناسب خواهد بود. از نکات بسیار مهم در استفاده از این نوع لیزر، ترکیب سه نوع طول موج مختلف برای انجام درمان، عدم وجود درد، امنیت تضمین شده و مناسب برای هر نوع پوست حتی برنزه شده اعلام شده است. باید گفت که سرعت در درمان یکی دیگر از ویژگی‌های مناسب Soprano Ice Platinum است. بدین ترتیب این شیوه برای لیزر کردن نواحی بزرگی از بدن مثل کمر و پاها بسیار مناسب است. طول دوره درمانی عملا در این شیوه وجود ندارد و بلافاصله بعد از انجام لیزر می‌توانید به فعالیت‌های روزمره مثل کار کردن، ورزش و … بپردازید. نکته دیگری که باعث می‌شود Soprano Ice Platinum بسیار محبوب باشد امکان استفاده از این شیوه برای مناطقی مثل بینی، گوش‌ها و … خواهد بود که در دیگر‌ شیوه‌ها دسترسی به آنها بسیار دشوار است.

انواع مدل دستگاه لیزر موهای زائد Soprano Ice Platinum

لیزر Soprano Ice Platinum در دو مدل در بازار وجود دارد

  • دستگاه لیزر پلاتینیوم
  • دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

مزیت های دستگاه لیزر سه طول موج پلاتینیوم

  1. قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو
  2. کاهش خطر سوختگی بر روی پوست
  3. خنک نگه داشتن پوست برای مدت طولانی‌تر
  4. عمق نفوذ بالا در پوست و افزایش سرعت کلاژن سازی
  5. به‌کار گیری جنبه‌های ایمنی گوناگون بر روی دستگاه برای حفاظت بیمار و پزشک
  6. قابلیت‌ جذب مناسب توسط رنگدانه‌ها
  7. سیستم اپتیکی واگرا کننده منحصر به فرد پرتو لیزر بلافاصله پس از برداشتن از روی پوست

آشنایی با کارائی طول موج های لیزر پلاتینیوم

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیومدر دستگاه لیزر پلاتینیوم از سه طول موج های گوناگونی استفاده می شود که می توان آن را برای همه مدل رنگ پوست و وموهای زائد با انواع ضخامت با تاثیر گذاری قوی مورد استفاده قر ار داد.

این لیزر مزایای هم افزایی ۳ مورد از موثرترین طول موج موها را که جهت حذف موهای زائد پیشنهاد می دهد که هر یک از ساختارهای مختلف فولیکول مو را مورد هدف قرار می دهند.این سه طول موج عبارت می باشند از طول موج ۷۵۵نانومتر( الکس) ، طول موج ۸۰۸ نانومتر ( دایود۹) و طول موج ۱۰64نانومتر ( ان دی یگ ) که در ادامه آن ها را توضیح خواهیم داد.

توضیح طول موج ۷۵۵nm( الکس)

این طول موج جذب انرژی بیشتری را از طریق کروموفور ملانین انجام می دهد و آن را جهت طیف وسیعی از انواع موها و رنگ ها ، به خصوص موهای نازک ایده آل می نماید. از آنجایی که طول موج ۷۵۵ نفوذ سطحی بیشتری دارد پی بالج مو را مورد هدف قرار داده و جهت موهای سطحی مانند ابرو و لب تاثیرات بیشتری دارد.

شرح طول موج ۸۰۸ nm ( دایود)

این طول موج کلاسیک در لیزر موهای زائد با نفوذ عمیق در فولیکول مو با قدرت متوسط بالا ، میزان تکرار بالا و اندازه بزرگ ( ۲ سانتی متر ) درمان را سریع تر انجام می دهد. توانایی نفوذ عمیق آن Bulge,Bulb فولیکول مو را هدف قرار می دهد و چون نفوذ عمیقی در بافت دارد پس برای درمان دست ها ، پاها ، گونه ها و ریش ها ایده آل می باشد.

طول موج ۱۰64nm ( ان دی یگ)

این طول موج با جذب ملانین پایین تر مشخص می گردد ، و این یک راح حل متمرکز جهت انواع پوست های تیره می باشد. و همین طور طول موج ۱۰۴۶nm دارای عمیق ترین نفود فولیکول مو می باشد، به این صورت می تواند Bulb و Papilla را مورد هدف قرار دهد و همین طور موهای عمیق جاسازی شده را در مناطقی مانند پوست سر ، چاله های بازو و ناحیه شکمی درمان نماید.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم با توجه به نوسانات شدید ارزی در ایران متاسفانه در حال تغییر می باشد.جهت اطلاع از قیمت دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم به صورت نقدی و شرایطی می توانید با ما از طریق کانالهای ارتباطی در این سایت ارتباط بر قرار کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *