دستگاه آر اف کویتیشن مثلثی

دستگاه آر اف کویتیشن مثلثی یک دستگاه مدرن برای لاغری است. این دستگاه با بافت هدفمند عمیق تری نسبت به دستگاه های فعلی دیاترمی درمانی سطحی کار می کند. انتقال انرژی الکترو مغناطیسی با فرکانس بالا از طریق ایجاد بافت های بدن بافتی انتخابی، می تواند سلول چربی بدن را تجزیه کند تا وزن کم کند.

عرضه انواع دستگاه آر اف کویتیشن رافوس

مشخصات دستگاه آر اف کویتیشن مثلثی

مشخصات دستگاه آر اف کویتیشن رافوس کاربرد دستگاه آر اف کویتیشن مثلثی در یک تکنیک زیبایی است که به دنبال از بین بردن چربی، سلولی و کاهش اندازه گیری ها از طریق یک سونوگرافی با فرکانس های مختلف، بدون مداخله جراحی، بیهوشی یا جای زخم است.
می تواند با نفوذ به انرژی در بافت بدن، ایجاد فشار خون در لایه چربی احشایی و گردش خون و متابولیسم لنفاوی بافت را بهبود می بخشد، بنابراین چربی سوزی بهتر است و سلولیت را کاهش می دهد. می توان شکم، ران، بازوها، باسن و دیگر بدن را لاغر کرد.

درمان فرکانس رادیویی با دیاترمی دستگاه با انتقال انرژی الکترو مغناطیسی با فرکانس بالا از طریق بافت های بدن، ایجاد هیپوترمی بافتی انتخابی عمل می کند. انرژی الکترو مغناطیسی با فرکانس بالا RET به خود بین دو الکترود، الکترود خنثی و دسته مقاومت افتخار می کند.
وقتی کار می کند، تعادل الکتریکی سلول ها و تغییر مکان فیزیولوژیکی مولکولی ماتریس تحت تأثیر قرار می گیرد. اما نوسانی که با جریان های جابجایی دوباره در حال ایجاد است، تأثیر مثبتی روی اجزای تغییر یافته بافت ها دارد.

روند کار دستگاه آر اف کویتیشن مثلثی راحت و کاملاً بدون درد است. پس از آزاد شدن چربی، برخی از بیماران متوجه شده اند که احساس گرما می کنند. این امر به دلیل آزاد شدن انرژی گرمایی و سم زدایی از بدن است. علاوه بر این، به رژیم و ورزش کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که بهتر وزن کم می کنید.
ابزاری مجهز به ۳ هد زیبایی کاربردی برای درمان قسمت های مختلف بدن و کارایی بالای آن را تضمین می کند. اگر از دستگاه ما استفاده کنید، خواهید دید که چقدر شگفت انگیز است.

فروش دستگاه آر اف کویتیشن مثلثی

توزیع کنندگان دستگاه آر اف کویتیشن رافوس مجموعه ما از بهترین فروشندگان دستگاه آر اف کویتیشن مثلثی است. این دستگاه با یک موج صوتی جمعی، می توان موج ۴۰۰۰۰ هرتزی به بدن انسان منتقل کرد تا سلولهای چربی را به شدت تحت تأثیر قرار داده و باعث ایجاد اصطکاک بین سلول های چربی شود، تعداد سلولهای چربی را کاهش داده و در نتیجه چربی را از بین می برد.
با فن آوری پیشرفته پیشرفته، ابزار می تواند به طور مستقیم به بدن چربی عمیق برسد، بافت سلول چربی می تواند گرمای اصطکاک ایجاد کند، درجه حرارت محلی را افزایش دهد و چربی اضافی را حذف کند، گردش خون را بهبود بخشد، تخریب چربی را تسریع کند و اثر را افزایش دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *