فروش عمده دستگاه آکوا فیشیال در بازار جنوب کشور با طرفداران زیادی مواجه شده است. امروزه علاوه بر سالن های زیبایی، پزشکان جراحی پلاستیک نیز از آن استفاده می کنند. از این لحاظ می توان با صادرات و واردات این دستگاه به کشور، کسب و کار خوبی را رقم زد.

فروش عمده دستگاه آکوا فیشیال در بازار جنوب کشور

قیمت دستگاه آکوا فیشیال در بازار بین المللی

قیمت دستگاه آکوا فیشیال در بازار بین المللی

بازار آکوا فیشیال بسیار پر رونق بوده زیرا علاوه بر مصرف آن توسط آرایشگاه ها و سالن های زیبایی از سوی پزشکان و متخصصان پوست و مو و جراحی پلاستیک نیز مورد قرار گرفته است.

در حال حاضر، انواع و اقسام دستگاه های جوان سازی پوست با کاربردهای مختلف تولید و به مصرف رسیده اند و در این راستا، کار را برای سالن داران راحت تر کرده اند.

دستگاه آکوا فیشیال ۹ منظوره، اختراعی جدید و متمایز است. این دستگاه با بهره مند شدن آن از تکنولوژی روز و مدرن و دارا بودن ۹ بازوی زیبا سازی که همه آنها به یک مخزن متصل شده اند باعث کارآیی فوق العاده بالای این دستگاه و  قدرت چندین برابری در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

هم اکنون این دستگاه در شش، هفت و هشت بازو تولید و عرضه شده است. ولی امروزه نوع جدیدتر آن که دارای ۹ بازو می باشد روانه بازار شده است. این دستگاه مصرف برق پایین، ماندگاری بالا،  کارآیی ۱۰۰% و امتیازهای دیگر را داراست.

خرید آکوا فیشیال به صورت غیر حضوری

خرید آکوا فیشیال به صورت غیر حضوری

دستگاه آکوا فیشیال را می توان به صورت غیر حضوری از این مراکز تهیه کرد. 

دستگاه ۹ منظوره آکوا فیشیال، مدرن ترین نوع آن است و از ویژگی های مهم آن می توان به سفت کننده پوست، ضد پیری، آبرسانی، ضد التهاب، نور درمانی، ماساژ گرم، بستن منافذ باز صورت، آب کردن پهلو و شکم و … را نام برد.

این دستگاه شامل بازوهای هیدرادرمی، اسپری کننده، دستگیره Bio، دسته RF، ماسک ال ای دی، دسته سرد و گرم کننده پوست، دسته التراسونیک، مزوگان و دسته ویبراتور می باشد. خرید و فروش آکوا فیشیال از رونق خوبی برخوردار است.

موقع بوتاکس کردن، بازوی نهم آکوا فیشیال که ویبراتور است کاربردی اساسی دارد و وجود آن باعث تکمیل شدن آن می باشد.

در حال حاضر، نوع جدید تر آن نیز وارد بازار شده است. در این دستگاه، علاوه بر ۹ بازوی قبلی، دو بازوی دیگر به آن اضافه شده و سالن داران و پزشکان استقبال خوبی از آن کرده اند. دو بازویی که به آکوا فیشیال ۹ کاره اضافه شده باعث از بین بردن آکنه، رفع خشکی پوست و حساسیت های آن، سفید کننده، رفع تیرگی، بهبود بافت، پاکسازی و رطوبت رساندن پوست و خیلی از مزیت های دیگر، شده است.

محصول ۱۱ کاره آکوا فیشیال، دارای قدرتی ویژه و بالا می باشد که از نظر تامین نیروی بازوهای آن مورد اطمینان است.

مرکز فروش آکوا فیشیال در استانها

مرکز فروش آکوا فیشیال در استانها

مرکز فروش آکوا فیشیال در استان ها از طریق مراکز معتبر و همین مراکز انجام می گیرد. صادرات آکوا فیشیال، می تواند ارز آوری مناسبی را برای کشور به ارمغان بیاورد. انواع آکوا فیشیال عبارتند از شش، هفت، هشت، نه و یازده کاره.

دستگاه ۷ کاره آکوا فیشیال، جهت رفع چین و چروک، تقویت پوست، حفظ رطوبت، حذف آکنه، ماسک نور درمانی، تنظیم کننده رنگدانه پوستی و جوان سازی پوست به کار می رود. 

تمام افراد برای داشتن پوستی زیبا برای آن هزینه می کنند. در این راستا بهتر است که راه مناسبی را برای این منظور انتخاب کنند که با مراجعه به سالن داران حرفه ای و استفاده از دستگاه آکوا فیشیال می توان به این امر دست یافت.

این دستگاه علاوه بر مصرف آن در سالن های زیبایی، مورد استفاده پزشکان و جراحان پوست و مو و زیبایی هم می باشد که کیفیت بالا و کارآیی بسیار خوبی دارد و به علت کوچک بودن از حمل و نقل آسانی برخوردار است.

خریدار دستگاه آکوا فیشیال به قیمت تولید

خریدار دستگاه آکوا فیشیال به قیمت تولید

خریدار آکوا فیشیال به قیمت تولید، سالن داران و پزشکان زیبایی می باشند که از این دستگاه به علت مراجعات فراوان افراد بسیار استفاده می کنند. تولید آکوا فیشیال با برندها و کارآیی های مختلف صورت می گیرد. 

به طور کلی اگر از عهده هزینه های مربوط به جوان سازی پوست صورت برمی آیید بهتر است که ۹ و ۱۱ کاره آن را مورد استفاده قرار دهید.

میکرودرم از نوین ترین روش ها برای پوست است که جایگزین لیزر درمانی شده است. میکرودرم که یکی از بازوهای دستگاه آکوا فیشیال است علاوه بر لایه برداری پوست، خاصیت آنتی اکسیدانی آن از پوست محافظت می کند. استفاده از این بازو نه تنها باعث ناراحتی پوست نشده بلکه آبرسان و تسکین دهنده قوی برای این منظور است.

دسته بیو نیز آثار تقویت کنندگی برای پوست داشته و باعث افزایش سوخت و ساز سلول های پوست صورت می شود.

وقتی از ماسک های مختلف بر روی صورت استفاده می کنیم استفاده کردن از بازوی التراسونیک این دستگاه، قدرت جذب ماسک را زیاد می کند و باعث کلاژن سازی پوست و از بین رفتن چین و چروک صورت می گردد. قیمت و نرخ آکوا فیشیال را می توان از طریق همین مراکز رصد کرد. هم چنین باید از ضمانت آکوا فیشیال نیز مطمئن شد. آکوا فیشیال 98 نیز وارد بازار شده است که همان دستگاه یازده کاره می باشد.

نمایندگی فروش دستگاه آکوا فیشیال

نمایندگی فروش دستگاه آکوا فیشیال

واردکننده آکوا فیشیال، همین شرکت ها و مراکز معتبری هستند که با وارد کردن این دستگاه به درخواست مشتریان خود احترام می گذارند.

امروزه سالن های زیبایی، نقش بسیار مهمی در زندگی دارند. بیشتر خانم ها برای انجام کارهای بهداشتی و آرایشی به سالن های زیبایی مراجعه می کنند. با گسترش تکنولوژی مدرن و پیشرفته در آرایشگاه های کوچک، این مکان ها به موسسه های بزرگ زیبایی تبدیل شده اند که انواع و اقسام خدمات آرایشی، بهداشتی و زیبایی را عرضه می کنند.

در هر کوی و برزن تابلوهای زیادی از آرایشگاه های زنانه به چشم می خورد زیرا  این حرفه کسب و کار پر سودی را دارا می باشد. به مرور زمان این آرایشگاه های کوچک، تبدیل به سالن های بزرگ زیبایی می شوند. گاه برخی از این سالن ها در چندین طبقه عهده دار بسیاری از کارهای آرایشی، زیبایی و بهداشتی هستند که این سالن ها، می توانند از پیشرفته ترین امکانات موجود در دنیا بهره مند باشند.

کارخانه تولیدی دستگاه آکوا فیشیال

کارخانه تولیدی دستگاه آکوا فیشیال

کارخانه تولیدی دستگاه آکوا فیشیال بهتر است با مجوزهای لازم، فعالیت داشته باشد.

برای ارائه بهترین کار و راندمان بالای سالن های زیبایی، بهتر است که دارای مجوز بهداشت، کادر مجرب، رعایت بهداشت، رضایت مشتری، برخورد مناسب با ارباب رجوع و خیلی از مزیت های دیگر که باعث معروف و مشهور شدن آن سالن ها می شود باشند.

از خدمات سالن های زیبایی می توان به پاکسازی پوست و مو، میکاپ، کاشت مژه، گریم، تاتو و اصلاح ابرو، کوپ، رنگ، بافت مو، اپیلاسیون، کاشت ناخن و طراحی با حنا را نام برد.

امروزه در شهرهای بزرگی مثل تهران برای مشتری، علاوه بر کیفیت کار سالن داران، دکوراسیون سالن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این مشتری ها به دنبال سالن های لوکس هستند و از این جهت، لذت کار برایشان چند برابر می شود. در این گونه سالن ها بوتاکس مو، رنگ و مش تخصصی، گریم تخصصی عروس، دیزاین ناخن و خدمات دیگر ارائه می شود.

برخی از سالن های آرایشی و زیبایی، سال هاست که در این عرصه فعالیت داشته و به خاطر ارائه بهترین کار در این زمینه، معروف و خوش نام شده و هم چنان مشتریان خاص خود را دارند.

عرضه دستگاه آکوا فیشیال در بازار

عرضه دستگاه آکوا فیشیال در بازار

دستگاه آکوا فیشیال ایرانی که در ایران از استقبال خوبی بین سالن داران برخوردار است از دستگاه های فیشیال قوی صورت بوده و علاوه بر کارآیی متعدد آن یک پکیج کامل نیز، محسوب می شود.

دستگاه آکوا فیشیال ارزان را می توان از همین مراکز تهیه کرد.

البته می توان دست دوم آن را نیز تهیه کرد که از قیمت کمتری برخوردار باشد. 

دستگاه دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که به دستگاه لیزر CO2 معروف است و کار آن رفع افتادگی پوست، از بین بردن منافذ پوستی، لایه برداری و جوان سازی پوست، از بین بردن آکنه و اسکار های ناشی از سوختگی، از بین بردن ضایعات و خال های پوستی و ترمیم کننده پوست ناحیه شکم می باشد.

دستگاه آکوا فیشیال های چند منظوره و دستگاه لیزر CO2، بیشتر توسط افراد مهندسی پزشکی خرید و فروش می شوند.

بازار بزرگانواع دستگاه آکوا در کشور

بازار بزرگانواع دستگاه آکوا در کشور

بارار بزرگ انواع دستگاه آکوا در کشور همین مراکز و شرکت های مهندسی پزشکی می باشند که در این زمینه به فعالیت مشغول هستند.

بورس دستگاه آکوا فیشیال در تهران، خیابان جمهوری می باشد که در زمینه تجهیزات مهندسی پزشکی معروف است و دستگاه آکوا فیشیال زیر قیمت را می توان از آن ها تهیه کرد.

دستگاه آکوا فیشیال صنعتی، کمی بزرگتر از نمونه های موجود در سالن های زیبایی است. 

صادرات دستگاه آکوا فیشیال به صورت عمده

صادرات دستگاه آکوا فیشیال به صورت عمده

صادرات دستگاه آکوا فیشیال به صورت عمده، می تواند ارز آوری مناسبی را عاید کشور کند.

بیشتر این دستگاه ها ساخت کشور کره، ژاپن و تایوان هستند که در این زمینه تجارت پر سود و پر رونقی را به خود اختصاص داده اند. قیمت آنها به نوسانات اقتصادی و بازار بستگی دارد که هر از چند گاهی با جهش قیمت مواجه هستند.

تحویل فوری دستگاه آکوا فیشیال

تحویل فوری دستگاه آکوا فیشیال

بازرگانی دستگاه آکوا فیشیال، می تواند تجارت پر سود و پر رونقی را در این زمینه داشته باشد.

کشور آلمان در زمینه تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه آکوا فیشیال، سرآمد کشورهای دیگر است. امروزه با ورود انواع مختلفی از ابزار و دستگاه های مربوط به جوان سازی پوست، سالن های زیبایی از درآمد بسیار خوبی برخوردار می شوند و این سالن ها در پی گسترش کسب و کار خود هستند. در ضمن با وجود این دستگاه ها، میزان اعمال جراحی زیبایی توسط پزشکان نیز افزایش می یابد.

ویژگی دستگاه آکوا فیشیال، بستگی به بازوهای آن دارد که هر کدام از آنها کارهای مربوط به ترمیم و زیبایی پوست صورت و مو را انجام می دهند. 

دستگاه آکوا فیشیال با توجه به کارکرد بالای آن برق کمی مصرف می کند و از این حیث می تواند مقرون به صرفه باشد. 

بهترین مارک آکوا فیشیال ایرانی و خارجی

بهترین مارک آکوا فیشیال ایرانی و خارجی

بهترین مارک آکوا فیشیال به نام های تجاری کیوت اسکین CIH-A۵۰۰، دکتر درم، ترانس دار دو کاره مدل RT-۸۰۸۰، و نیکل مدل SN-7397 می باشد.

دستگاه آکوا فیشیال 2019 شامل ۹ و ۱۱ کاره آن است که به تازگی وارد بازار شده اند.

نوع دیگری از دستگاه های مورد استفاده توسط سالن های زیبایی و پزشکان متخصص، دستگاه هیدرودرمی است و روش درمان با آن محافظت از پوست می باشد. برای جلوگیری از آکنه مقاوم، کم کردن چین و چروک صورت، کوچک کردن منافذ بزرگ صورت، درمان پف و سیاهی دور چشم و تقویت رشد موهای سر مورد کاربرد قرار می گیرد.

در این روش با گرم کردن بافت پوست، باعث جذب بیشتر ماسک های مورد استفاده روی پوست می شود. این دستگاه به دلیل سایز کوچک آن می تواند در منزل نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

این دستگاه، دارای الکترودهایی به رنگ بنفش، نارنجی، آبی و قرمز می باشد که الکترود بنفش آن برای تقویت پوست سر و مو و درمان آکنه، الکترود نارنجی برای جوانسازی و از بین بردن پیری پوست است.

به منظور تقویت پوست سر می توان از دو الکترود نارنجی و بنفش استفاده کرد ولی استفاده از الکترود بنفش بهتر است زیرا باعث پاکسازی کامل قسمت مورد نظر از سلول های مرده می شود. در ضمن باکتری های مضر را از بین برده و جریان خون را بهبود می بخشد. 

این دستگاه برای افرادی که دائما در سفر هستند می تواند گزینه مناسبی باشد.

بورس بهترین مدل دستگاه آکوا در ایران

بورس بهترین مدل دستگاه آکوا در ایران

بهترین مارک دستگاه آکوا فیشیال، نوع خانگی آن که نام کیوت اسکین است که طرفداران خاص خود را دارد. باتری آن قابل شارژ بوده و دارای پنج سرعت مختلف می باشد که با هر نوع پوستی می توان آن را تطابق داد. 

قبل از خرید دستگاه آکوا فیشیال، بهتر است خصوصیات و ویژگی های مربوط به درمان با آن ها را مطالعه کنیم. 

دستگاه آکوا فیشیال ۶ کاره، آبرسان قوی برای پوست و برای پاک سازی عمیق آن به کار می رود و پوست صورت را فوق العاده انعطاف پذیر می کند. از ویژگی های این دستگاه می توان به کاربری آن برای تمام نقاط بدن و مناسب بودنش برای هر نوع پوستی نام برد. در ضمن، باعث کلاژن سازی و صاف کردن پوست به صورت یکنواخت می شود.

مشتریان با دانستن این موضوع که کدام مراکز در زمینه ی خرید و فروش این دستگاه معتبر هستند، می توانند خریدی مقرون به صرفه و موفق را انجام دهند. با توجه به این که این دستگاه دارای قابلیت های زیادی می باشد، کسب اطلاعات لازم قبل از خرید آن ضروری می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قابلیت های متفاوت این محصول و دانستن قیمت روز آن، می توانید با کارشناسان فروش همین مجموعه تماس حاصل فرمایید و سوالات خود را بپرسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *