دستگاه لیزر الکس دایود قوی

دستگاه لیزر الکس دایود قوی با قیمتی ویژه آغاز شده است. جهت استفاده از این فرصت می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. تیم تخصصی فروش ما همچنین آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. از طریق راه ها ارتباطی با ما در تماس باشید.

دستگاه لیزر الکس دایود قوی

 

اشعه های قدرتمند دستگاه لیزر

مواهای زائد یکی از دغدغه های همیشگی انسان است که برای از بین بردنشان راه های مختلفی را امتحان کرده، که یا جواب نگرفته و یا به صورت موقتی از شر آن ها خلاص شده است. ورود فناوری لیزر و به کار گیری آن جهت از بین بردن مو های زائد اتفاق خوشایندی بود که آن را با تولید دستگاه های مخصوص به صورت ایمنی در کلینیک ها مورد استفاده قرار دادند.

اما مدل های دستگاه لیزر با توجه به نوع فناوری لیزر و اشعه قدرتمند دستگاهی که دارند مختلف می باشد. هر فناوری، مناسب استفاده برای یک رنگ پوست و ضخامت مو می باشد که نیاز این فاکتور دست به انتخاب زد. به طور کلی انواع مدل های دستگاه لیزر موهای زائد با توجه به چهار فناوری زیر تقسیم بندی می شوند:

  1. دستگاه لیزر با فناوری لیزر الکساندریت: این دستگاه با این فناوری جزو پر استفاده ترین موارد در کلینیک های می باشد که طول موجی نزدیک به ۷۵۵ نانومتر دارد. این فناوری بیشتر برای افرادی مناسب است که دارای پوست های سفید و شفاف هستند و ضخامت موهای کمی دارند.
  2. دستگاه لیزر با فناوری لیزر دایود: این فناوری برای پوست هایی که در طیف روشن تا متوسط یا کمی تیره مناسب است و به روی موهای ضخامت بالا هم نتیجه خوبی می دهد. طول موج این دستگاه با این فناوری تا ۸۱۰ نانومتر هم تخمین زده شده است و جزو فناوری های نوین در این حوزه محسوب می گردد.
  3. دستگاه لیزر با فناوری ان دی یاگ: فناوری ان دی یاگ به طور تخصصی با طول موح ۱۰۶۴ نانومتر برای پوست های تیره و حتی برنزه مناسب است.
  4. دستگاه با فناوری آی پی ال: فناوری آی پی ال را می توان نوعی پرتو تابش دانست که بیشتر در دستگاه های لیزر خانگی و سالن های زیبایی به کار برده می شود، در حالیکه سه مورد قبل برای تولید دستگاه های تخصصی کلینیکی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

  1. Technical Information

    Alex(755nm) ,Diode(808nm) ,Nd.Yag(1064nm)

    Laser Wavelength

    ۸۰۰W

    Laser Power

    ۵ms~200ms

    Pulse Width

    ۰~۱۲۰J/cm2

    Energy Fluence

    ۱Hz~10Hz

    Frequency

    TEC + Sapphire

    Spot Size

    ۱۴x14mm

    Laser Window

    Purified Water

    Laser Cooling Liquid

    ۲٫۰~۲٫۵L

    Cooling Water Volume

    ۸″ Touch LCD

    LCD Screen

    ۱۱۰~۲۲۰VAC / 50~60Hz

    Input

قیمت دستگاه لیزر الکس دایود قوی

با توجه به مدل های مختلفی که دستگاه های لیزر موهای زائد مطبی با آن رو به رو هستند قیمت دستگاه لیزر هم متفاوت است. دستگاه لیزر الکس دایود قوی دستگاهی است که دارای خنک کنندگی قوی باشد. تا بدون درد بتوان حذف موهای زائد را انجام دهد. و از همه مهمتر باید یک لیزر بار قدرتمند داشته باشد. دستگاه لیزر الکس دایود یکی از شناخته شده ترین محصولات با فناوری به روز می باشد. و اغلب این نوع طول موج تمام تایپ های پوستی را تحت پوشش قرار می دهد

به دلیل تماس این فناوری و دستگاه با پوست بخش های مختلف بدن، نیاز است خرید این محصول را از منبعی معتبر انجام دهید، تا از کیفیت و اصالت آن مطمئن باشید. علاوه بر این هنگام خرید این محصول باید به فناوری آن توجه کنید. هر چه فناوری این دستگاه به روز تر باشد طیف وسیعی از رنگ پوست ها و ضخامت مو ها را در بر می گیرد و در نتیجه دیگر نیاز نخواهد بود که چند باره هزینه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *