فروش آر اف فرکشنال نتیل با مناسب ترین قیمت در مجموعه ما امکان پذیر می باشد. ما بهترین محصولات را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می گیرد. آر اف فراکشنال دستگاهی پیشرفته برای از بین بردن آسیب های پوستی و جوانسازی پوست است، این دستگاه به دلیل مزیت های بی شمار جایگزین دیگر دستگاه های جوان سازی شده است، این دستگاه ‌ها با آخرین تکنولوژی ها تولید شده و کیفیت و کارایی فوق العاده و طراحی خوب و مناسبی دارند، فروش انواع آر اف فرکشنال اسکارلت کره ای با بالاترین کیفیت و نرخ های ارزان و به صرفه انجام می شود.

تفاوت ار اف فراکشنال اسکارلت با میکرونیدلینک

آر اف فرکشنال نتیل

تفاوت آر اف فرکشنال با میکرونیدلینگ زیاد است، ‏دستگاه آر اف فراکشنال باعث تقویت کلاژن سازی طبیعی پوست شده و روشی سریع و راحت برای صاف شدن و جوانسازی پوست است، سرعت عمل و دقت فوق العاده دارد و بدون عوارض و بازگشت انواع آسیب را درمان می کند، با استفاده از این دستگاه می ‌توان با تعداد جلسات کمتر بهترین نتیجه را گرفت و در انواع پوست می‌ توان آن را استفاده کرد.

هر دو دستگاه با استفاده از سوزن هایی کار می کنند، در روش میکرونیدلینگ وارد شدن سوزن ها به صورت غیر منظم صورت می گیرد، در ار اف سوزنی علاوه بر وارد شدن سوزن امواجی از طریق سوزن در زیر پوست پخش می شود که حداکثر عملکرد را در کلاژن سازی دارند ولی در میکرونیدلینگ این امواج وجود ندارد.

مزایا دستگاه آر اف فرکشنال فراوان می باشد، هنگام وارد شدن سوزن ها به پوست در دستگاه آر اف درد بسیار خفیفی احساس می ‌شود، اما میکرونیدلینگ با درد و خونریزی همراه است، با استفاده از دستگاه آر اف سوزنی قرمزی و خشکی پوست پس از مدت بسیار کوتاهی از بین می ‌رود و هیچ گونه جای زخم، لک و سوختگی بر جای نمی گذارد.

در میکرونیدلینگ بهبودی سریع حاصل نشده و نتیجه کار شگفت انگیز نمی باشد و نیاز به کوکتل های مصرفی جهت تزریق به زیر پوست می شود و حدودا تا یک هفته پوست حالت آفتاب سوختگی بوده و احتمال سوختگی و زخم نیز در پوست موجود است، همچنین میزان محافظت از پوست در روش آر اف راحت تر و بهتر از میکرونیدلینگ می باشد. آر اف امواج رادیو فرکانسی را به لایه های زیرین پوست می تاباند و سبب کلاژن سازی پوست می شود.

فروش آر اف فرکشنال نتیل

فروش آر اف فرکشنال نتیل

فروش آر اف فرکشنال نتیل  بدون واسطه با بالاترین درجه کیفی در طراحی زیبا در اختیار استفاده کنندگان این دستگاه قرار می گیرد. دستگاه آر اف فرکشنال نتیل دارای دو هندپیس می باشد. یکی از هندپیس ها مولتی پلار برای لیفت و جوان سازی قسمت های مختلف بدن و صورت کاربرد دارد و هندپیس دیگر با استفاده از نیدل ها عمل رادیو فرکانسی را انجام می دهد، این مرکز دستگاه  آر اف فرکشنال را با حداکثر عملکرد و کارایی به مشتریان ارائه می دهد، همچنین فرصتی عالی و طلایی برای خریداران فراهم کرده که بتوانند از سراسر کشور و بازارهای خارجی خرید خود را به صورت غیر حضوری و مستقیم با بالاترین درجه کیفی و نازل ترین قیمت ها انجام دهند.

این مرکز بهترین ارائه دهنده  دستگاه آر اف فرکشنال است که با احداث انواع فروشگاه های آنلاین و اینترنتی اقدام به فروش اینترنتی محصول در کم ترین زمان با کم ترین قیمت ها می کند، محصول ارائه شده بسیار تضمینی بوده و با گارانتی های بلند مدت عرضه می شود.

این مرکز با در نظر گرفتن کیفیت و کارایی محصول و قیمت های بهینه، جدیدترین دستگاه های استاندارد را با طراحی های روز در سایز و اندازه های مختلف ارائه می دهد، همچنین با ارائه تخفیفات ویژه بهترین و معتبرترین مرکز فروش کالای تضمینی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *