دستگاه پلاسما فایربولت پلاس

دستگاه پلاسما فایربولت پلاس یکی از بهترین مدل های دستگاه پلاسما است که در بازار تجهیزات زیبایی ایران وجود دارد .قیمت دستگاه پلاسما جت با توجه به مدل دستگاه و کشور تولید کننده دستگاه پلاسما و همچنین کیفیت محصول متفاوت می باشد. اما قیمت دستگاه بسیار با کیفیت پلاسما فاریربولت تحت تاثیر نوسانات ارزی قرار می گیرد و باید به صورت روزانه استعلام گردد. این روزها افراد زیادی بدنبال استفاده از مزایایی و کاربردهای دستگاه پلاسما برای بلفاروپلاستی ،برداشتن ضایعاتی مانند خال و آکنه  ، جای زخم و… می باشند بنابراین انتخاب دستگاه مناسب توسط پزشکان موجب افزایش رضایت مراجعه کنندگان آنها و افزایش درآمد برای آنها خواهد شد. جهت اطلاع از بهترین برند دستگاه پلاسما می توانید با نمایندگی مستقیم تولید کننده این دستگاه در تماس باشید.

دستگاه پلاسما فایربولت پلاس

دستگاه پلاسما جت چیست؟

دستگاه پلاسما فایربولت پلاس

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]دستگاه پلاسما جت که در روش پلاسماتراپی مورد استفاده قرار می گیرد،بعنوان یکی از جدیدترین روشهای جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه کمتر مکانی ایست که در زمینه زیبایی پوست کار می کنند، دستگاه پلاسما نداشته باشند و هر کدام به سهم خود متقاضیانی دارند که برای کارهای مانند بلفاروپلاستی ، پلاسما بینی، رفع تیرگی زیر چشم، ترکهای بعد از زایمان و… مورد استفاده قرار می گیرد. این روش نیازی به تیغ جراحی و بستری ندارد. [/hwgold-dash]

نحوه عملکرد پلاسمایی گرم

دستگاه پلاسما فایربولت پلاسپلاسمای ایجاد شده بین الکترود و سطح پوست، سبب ایجاد یک جریان الکترونی می شود.هنگامی که الکترونهای پر انرژی به سطح پوست برخورد می کند، موجب تبخیر سلولهایی می شود که پلاسمایی ایجاد شده به آنها برخورد می کند و در نتیجه سبب ایجاد Microburn می شود .

و به این شیوه انرژی وارد شده به سطح پوست به لایه های زیرین انتقال پیدا می کند و علاوه بر ایجاد لیفت، در لایه های زیرین پوست، سلولهای جدید برای ترمیم  Microburn تولید می شوند که باعث جوان سازی پوست در ناحیه مورد درمان می شود.

چنانچه انرژی ایجاد شده توسط پلاسمایی گرم را در یک نقطه متمرکز کنیم می توان از آن جهت برداشتن خال و ضایعات پوستی استفاده کرد. با توجه به اینکه حین این فرایند هوای موجود بین الکترودها و سطح پوست تبدیل به پلاسما شده و یونیزه می گردد.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]بنابراین زخم ایجاد شده حین برداشتن خال یا ضایعات پوستی نسبت به سایر روش ها ی دیگر سریع تر ترمیم می شد و با توجه به اینکه این فرایند در سطح پوست اتفاق می افتد و به لایه های زیرین نفوذ نمی کند در نتیجه نسبت به سایر روشهای اسکار  برجا نمی گذارد.[/highlight-red]

آشنایی با پلاسما فایربولت

دستگاه پلاسما فایربولت پلاس[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]دستگاه پلاسما فایربولت نوعی از پلاسمای گرم است که یکی از جدیدترین تکنولوژی های معرفی شده است که در برداشتن ضایعات پوستی نظیر خال و آکنه و بلفاروپلاستی و… عملکرد بسیار عالی دارد. پلاسما فایربولت تنها دستگاه پلاسمای است که ریسک PIH آن به حداقل ممکن کاهش یافته است. و پوست را کربنیزه نمی کند و نقطه های سفیدرنگ برجای می گذارد.بنابراین ریسک PIH ندارد.[/hwgold-dash]

مزیت دستگاه پلاسما فایربولت

دستگاه پلاسما فایربولت پلاسپلاسمای تولید شده توسط دستگاه با  تخلیه انرژی سریع در سطح و عدم انتشار آن به عمق پوست، و همچنین تولید قوس الکتریکی کنترل شده، حتی  جهت جوان سازی اطراف چشم نیز کاملاً ایمن می باشد. گرمای حاصل از این کار باعث تحریک فیبروبلاستی  و ساخت کلاژن جدید (Neocollagenesis) می شود.

  • فرکانس بالا و بدون حس برق گرفتگی
  • دارای سنسور محافظت از اضافه جریان
  • دارای سنسور محافظت از عبور جریان فرکانس پایین
  • دارای سنسور و فیدبک دما و ولتاژ
  • عبور بسیار ناچیز جریان هنگام اتصال مستقیم سوزن به بدن
  • دارای هندپیس سبک و ارگونومیک
  • کنترل توان تمام دیجیتال
  • مجهز به LCD تاچ رنگی ۷ اینچی بهمراه قلم
  • قابلیت تغییر توان از ۵ تا ۱۰۰ درصد (با دقت ۵ درصد)
  • طول برقراری قوس ۳ میلیمتر و طول پایداری قوس ۱.۲ سانتی متر
  •  دستگاه نقطه های سفید رنگ آن است که خطر PIH  ندارد.

ویژگی های دستگاه پلاسما فایربولت پلاس

دستگاه پلاسما فایربولت پلاس

  • جراحی نرم بدون برش و خونریزی
  • بلفاروبلاستی دینامیک وNonablative
  • تحریک فیبروبلاستی بدون تخریب سطحی
  • بدلیل عدم تخریب عمقی درم امکان ایجاد کلویید، هایپر پیگمانته و… وجود ندارد
  • کلاژن سازی بلافاصله پس از درمان شروع شده وتا یکسال ادامه می یابد
  • هیچ گونه جریان الکتریسیته در بدن انتشار نیافته و کاملاً برای بدن ایمن می باشد
  • به دلیل وسعت کم تخریب و تمرکز تخلیه انرژی،جهت برداشتن مول ها و اسکین تگ ها در بافت مجاور درمان، آسیبی ایجاد نمی شود.

قیمت خرید دستگاه پلاسما فایربولت پلاس

دستگاه پلاسما فایربولت پلاسدستگاه پلاسما فایربولت یکی از مدل های دستگاه پلاسما جت پزشکی است. این دستگاه فوق العاده ساخت دست توانمند متخصصان ایرانی می باشد. پلاسمای فایربولت با ایجاد نقطه های سفید رنگ روی پوست طرف داران بسیاری را به خود جلب نموده است.قیمت خرید دستگاه پلاسما جت فایربولت نسبت به کیفیت عالی آن بسیار پایین و ارزان می باشد. جهت خرید این دستگاه فوق العاده عالی می توانید به صورت روزانه استعلام قیمت بفرمایید.

آموزش کار با دستگاه پلاسما فایربولت پلاس

دستگاه پلاسما فایربولت پلاساغلب افراد به دنبال آموزش دستگاه پلاسما هستند و دغدغه یادگیری این دستگاه رو دارند. بیشتر این افراد متاسفانه ابتدا جهت آموزش هزینه های گزافی را پرداخت می کنند سپس بدنبال خرید دستگاه می گردند. کسانی که دستگاه پلاسما فایربولت را از شرکت آراد خریداری می کنند، نگرانی آموزش کار با دستگاه را ندارند. زیرا کارشناسان ما صفر تا صد کار با دستگاه پلاسما فایربولت را به صورت رایگان به خریداران این دستگاه آموزش خواهند داد. و در طول کار با دستگاه به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه مشاوره به مخاطبان خود می باشند. در صورتی که در رابطه با این محصول سوالی دارید در قسمت دیدگاه در  پایان این مقاله سوالات خود را مطرح بفرمایید تا کارشناسان ما به سوالات شما پاسخ دهند.جهت اطلاع از بهترین برندهای بازار تجهیزات زیبایی با ما در ارتباط باشید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *