آئروسل دندانپزشکی

خرید مکنده دود دندانپزشکی از شرکتها و نمایندگیهای و مجتمع های تولیدی و واردکننده دستگاه مکنده دود دندانپزشکی از جمله مهمترین مراجع برای خرید تولیدات مختلف این دستگاه می باشند .  این مراجع مجاز، به روزترین و برترین محصولات شرکت های تجهیزات پزشکی برتر در دنیا را در سطح عمده و جزئی به فروش می رسانند و بروشورها و کاتالوگ های عرضه شده توسط شرکت های مبدأ را در اختیار خریداران قرار می دهند. این کاتالوگ ها اطلاعات جامعی از دستگاه مانند نوع و کیفیت قطعات به کار رفته در تولید، برند تولید کننده، نوع کارایی، میزان مصرف انرژی و قیمت به روز دستگاه را ارائه می دهند و می توان با استفاده از این اطلاعات، نسبت به خرید دستگاه مکن ده آئروسل باکیفیت اقدام کرد.

خرید مکنده دودتهیه بهترین دستگاه مکنده دود دندانپزشکی ارزان قیمت

خرید مکنده دوددستگاه ها ی تصفیه هوای دندانپزشکی بر خلاف حوزه های دیگر پزشکی و دندانپزشکی تنوع بالایی از لحاظ کارکرد، کیفیت و برند تولید دارا نمی باشد. این محصول در سطح ایران و کشورهای مختلف توسط برندهای معتبر در سطح دنیا تولید می شودانگشت شمار می باشند. برای تهیه بهترین دستگاه  های ساکشن خارج دهانی ارزان قیمت لازم است که از طریق مراجعی اقدام به خرید نمود که دارای ارتباط مستقیم با تولید کنندگان هستند. مهم ترین این مراکز شرکت ها و فروشگاه های زیر هستند:

  1. نمایندگی های رسمی و مجاز شرکت های تولید دستگاه مکنده دود
  2. مراکز عرضه و فروش عمده تجهیزات پزشکی
  3. مراکز صادرات و واردکننده دستگاه مکنده هوا دندانپزشکی
  4. شرکت های توزیع و پخش خصوصی و نیمه خصوصی که در حوزه فروش و عرضه آئروسل دندانپزشکی فعالند
  5. فروشگاه های تخصصی مستقر در بازار بورس لوازم پزشکی
  6. سامانه های فروش الکترونیکی که دارای حراجی دستگاه مکنده دود دندانپزشکی هستند

این مراکز فروشگاهی، ضمن ارتباط مستقیم با مجتمع های تولید کننده، به روزترین مدل های این ملزومات پزشکی و سلامت را برای فروش عرضه می کنند و متقاصیان خرید می توانند از بین محصولات متنوع، دستگاهی با کیفیت و دارای قیمت مناسب را تهیه کنند.

نرخ مصوب بهترین دستگاه های مکنده دود در ایران

خرید مکنده دودقیمت مدل های مختلف مکنده دود دن دانپزشکی بر اساس فاکتورهای مختلفی معین می شود که مهم ترین آنها موارد زیر می باشند:

  • عملکرد و کارایی دستگاه
  • قیمت جهانی و نوسانات بازارهای بین المللی و داخلی
  • کیفیت متریال مورد استفاده در تولید
  • میزان عرضه و تقاضا در بازار
  • رقابت میان تولید کنندگان

بهترین قیمت این تجهیزات توسط مراکز عرضه و پخش مستقیم مانند نمایندگی های مجاز کارخانجات تولیدی و سایت های فروشگاهی ارائه می گردد. برای کسب اطلاع از نرخ مصوب معروف ترین برند های دستگاه مکنده آئروسل می توان با مراجعه به نمایندگی‌های رسمی شرکت‌های تولیدکننده و همچنین فروشگاه‌های عرضه‌کننده عمده که در بازارهای بورس تخصصی مستقر هستند اقدام نمود. اگر دسترسی به این مراکز ندارید می توانید از طریق روش تلفنی و روش استعلام آنلاین نسبت به کسب اطلاعات به روز قیمت انواع محصولات اقدام نمایید. و با شماره تماس 09120485587 ارتباط بقرار کنید.

شرکت پخش کننده دستگاه مکنده دود دندانپزشکی در استانها

خرید مکنده دودپخش دستگاه تصفیه هوای دندانپزشکی یا مکنده دود عمده و جزئی در استان های مختلف کشور بر عهده شرکت های پخش مجاز و برتر است. این شرکت ها از جمله  مراکزی هستند که بدون واسطه با شرکت ها و برندهای تولیدکننده در ارتباط هستند و موجب می گردند که  واسطه ها و دلالان متعدد در تجارت و خرید و فروش انواع محصولات حذف شوند و به این ترتیب قیمت تمام شده محصولات بسیار ارزان‌تر از بازارهای شهری و محلی شود.

این مراکز امروزه فعالیت خود را علاوه بر فعالیت حضوری، به صورت مجازی و الکترونیکی نیز گسترش داده اند و فعالان حوزه زیبایی و سلامت می‌توانند به راحتی با مراکز پخش مستقیم ارتباط حاصل نمایند و محصولات مرغوب و درجه یک را با قیمت های مناسب و اقتصادی تهیه نمایند.

چگونه یک مکنده دود دندانپزشکی با کیفیت انتخاب کنیم؟

خرید مکنده دودجهت انتخاب یک مکنده هوا برای دندانپزشکی بسیار مهم و حیاتی می باشد

در وحله اول فیلترهای یک مکنده آئروسل بسیار مهم و حیاتی است. در شرایط کنونی ویروس کرونا فیلترها حتما باید دارای لایه هپا 13 و کربن اکتیو و uvc را دارا باشد. و بعد از فیلترها موتور دستگاه ساکشن خارج دهانی باید قدرتمند و قوی ، کم صدا و دارای طول عمر مفید باشد.سومین نکته لوله خرطومی دستگاه جهت تنظیم در موضع آلودگی دارای اهمیت می باشد.لوله خرطومی باید دارای انعطاف پذیری(ارگونومیک) و دارای کیفیت لازم باشد.

مزایا استفاده از مکنده دود دندانپزشکی ایفتیس

خرید مکنده دود

  • جذب بخارات جیوه
  • فیلتراسیون ذرات بسیار ریزه معلق در هوا
  • جذب ویروس ها حتی در سایز3/0 میکرومتر
  • دارای فیلتر های پیشرفته از جنس کربن اکتیو
  • پاکسازی و ضدعفونی کننده کامل محیط در برابر ویروس ها ، بخارجیوه،
  • بسیار کم صدا
  • قدرت مکش بالا
  • مخصوص کلینیک های دندانپزشکی

مشخصات فیلترها دستگاه مکنده دود ایفتیس

خرید مکنده دود سیستم فیلتراسیون هپا

با سطح 13 Hکلیه ویروسها و جرم های بزرگتر یا برابر با 3/0 میکرون را با دقت 99.97% جذب می کند.

سیستم فیلتر کتان

فیلتر کتان با تراکم بسیار بالا ذرات بسیار ریز معلق در هوا (آئروسل) را جذب کرده و باحفظ رطوبت هوا ، باعث سلامت و طراوت محیط می شود.

فیلتر فایبر گلاس

گرد و غبار موجود در هوا را با دقت 99% جذب می کند

فیلتر کربن فعال

فیلتر کربن فعال در واقع اساس دستگاه آئروسل دندانپزشکی می باشد این لایه به همراه فیلتر سرامسایت و پتاسیم پرمنگنات جهت جذب سطحی ،پاکسازی و استریلیزاسیون هوای محیط

پرتو uvc

با شدت uv/cm2 1210 و طول موج nm280 ویروس ها و باکتریها را با بهترین عملکرد از بین می برد.

مشخصات فنی دستگاه مکنده دود ایفتیس

خرید مکنده دود

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!