تجارت دستگاه کربوکسی تراپی

تجارت دستگاه کربوکسی تراپی بدلیل اینکه امروزه دستگاه کربوکسی تراپی یکی از ملزومات هر کلینیک زیبایی و یا مراکز درمانی پیشرفته است بنابراین اغلب پزشکانی که در زمینه زیبایی کار می کنند نیازمند خرید یک مدل از این نوع دستگاه ها می باشند .زیرا افراد بیش از گذشته به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می دهند. علاوه بر زیبایی روش کربوکسی تراپی جهت درمان بیماریهای مانند درد مفاصل نیز بکار برده می شود. این محصول توسط شرکت‌های گوناگونی در سراسر دنیا تولید و عرضه می گردد.بنابراین افراد بسیاری به تجارت دستگاه کربوکسی تراپی مشغولند.

تجارت دستگاه کربوکسی تراپی

خرید کربوکسی تراپی در عمده فروشی ها

تجارت دستگاه کربوکسی تراپی

آیا قصد خرید و فروش دستگاه کربوکسی تراپی را دارید اما نمی دانید از کجا و چگونه باید آن را تهیه کنید؟

اگر تصمیم به تجارت این دستگاه را دارید و می خواهید آن را در کنار دیگر تجهیزات پزشکی به صورت خرده و تکی بفروشید بهتر است ابتدا سری به عمده فروشی‌های این محصول بزنید.

افراد بسیاری این تجهیزات پزشکی را به صورت عمده توزیع می کنند اما یافتن فروشگاهی که بتوان با کمترین هزینه، این دستگاه را تهیه نمود امر مهمی است.

امروزه عمده فروشی به صورت اینترنتی نیز انجام می شود و خرده فروشان کالاهای مورد نظر خود را از طریق وبسایت‌های فروش عمده کالا، تهیه می کنند. در این سایت‌ها می توان محصولات تولید کنندگان مختلف را با مشخصات کامل آن‌ها مشاهده کرد.

خرید از بهترین عمده فروشان باعث می شود این دستگاه را با قیمت درب کارخانه، که بسیار ارزان‌تر از خرید به روش‌های دیگر است، تهیه نموده و از این طریق یک تجارت پر سود را تجربه کنید.

معتبرترین مرکز فروش دستگاه کربوکسی تراپی

تجارت دستگاه کربوکسی تراپی

امروزه فروشگاه‌های اینترنتی نسبت به گذشته بسیار گسترش یافته اند و با توجه به مزایای خرید آنلاین، افراد تمایل دارند تا محصولات مورد نیاز خود را از این طریق تهیه نمایند.

لازم به ذکر است، با توجه به شیوه‌های خرید اینترنتی، زمینه برای فعالیت افراد سودجو نیز فراهم است؛ ممکن است این افراد محصولات بی کیفیت خود را با قیمت نامناسب به مشتریان بفروشند و یا به اشکال مختلف از فرصت ایجاد شده سو استفاده کنند.

لذا هنگامی که قصد خرید یک محصول به صورت اینترنتی را دارید توجه به یک سری نکات ضروری به نظر می رسد؛ به عنوان مثال خرید باید از سایت‌های معتبر صورت گیرد؛ ؛کالایی که خریداری می شود، خدمات پس از فروش و گارانتی نیز داشته باشد.

برای یک خرید مطمئن و رضایت بخش انواع دستگاه کربوکسی تراپی، به معتبرترین مرکز فروش آن مراجعه نمایید تا به این ترتیب در مواردی مانند میزان کیفیت دستگاه و قیمت‌ها نیز خیالتان راحت باشد.

مرکز نمایندگی دستگاه کربوکسی تراپی در شمال کشور

تجارت دستگاه کربوکسی تراپی

همواره یافتن معتبرترین مراکز فروش در میان انبوه فروشندگان کار بسیار سختی بوده است.

جالب است بدانید که یکی از مراکز اصلی فروش دستگاه کربوکسی تراپی در شمال کشور قرار دارد؛ این مرکز فروش در واقع یک نمایندگی فروش است و انواع دستگاه‌های کربوکسی تراپی وارد شده یا تولیدات داخلی را از تولید کنندگان خریداری نموده و به دست مشتریان می رساند.

به این ترتیب کسانی که در شمال کشور یا شهرهای اطراف ساکن هستند و قصد خرید این محصول را دارند، می توانند به این نمایندگی فروش مراجعه کنند؛ محصول مورد نظر خود را مشاهده و بررسی نمایند؛ همچنین با مشاوران این مرکز ارتباط برقرار کرده و سوالات احتمالی خود را در خصوص دستگاه، از آنان بپرسند و سپس اقدام به خرید نمایند.

خرید دستگاه کربوکسی تراپی از نمایندگی آن، بسیار مطمئن تر از راه‌های دیگر است زیرا این افراد یا شرکت‌ها به صورت مستقیم با تولید کنندگان در ارتباط هستند و اگر پس از خرید دچار مشکلی شدید می توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

قیمت دستگاه کربوکسی تراپی در بازار ترکیه

تجارت دستگاه کربوکسی تراپی

قیمت دستگاه کربوکسی تراپی با توجه به پارامترهای گوناگونی تعیین می شود. برخی از این پارامترها شامل موارد زیر است:

  • شرکت تولید کننده یا همان برند دستگاه
  • میزان کیفیت کالا
  • مدل دستگاه
  • میزان قابلیت‌ها
  • نرخ کربوکسی تراپی در بازار جهانی
  • هزینه‌های حمل و نقل

اما به طور کلی می توان گفت همانند هر کالای دیگری، قیمت دستگاه ثابت نبوده و با توجه به نوسانات بازار، متغیر است؛ با این حال نحوه ی دستیابی به قیمت انواع مختلف این دستگاه، کار ساده ای است.

جهت آگاهی از آخرین قیمت دستگاه کربوکسی تراپی در داخل کشور یا در کشورهای دیگر مانند ترکیه می توان با نمایندگی‌های فروش آن ارتباط برقرار کرد.

البته می توان به آسانی سری به فروشگاه‌های آنلاین این محصول زده و از به روزترین قیمت‌ها آگاه شد.

فروشنده دستگاه کربوکسی تراپی اصل

تجارت دستگاه کربوکسی تراپی

متاسفانه همواره ممکن است کالاهای تقلبی به بازار وارد شده باشد؛ حتی کالاهایی با بهترین برند و کیفیت نیز در انواع تقلبی تولید شده و در بازار موجود است.

کسانی که این کار را انجام می دهند نیز بسیار حرفه ای عمل کرده به گونه ای که اغلب، تشخیص جنس اصل از تقلبی، برای افراد معمولی تقریبا غیر ممکن است.

این امر خریداران را با مشکلات بسیاری رو به رو می سازد و اگر افراد، هنگام خرید، به این موضوع بی توجه باشند، ممکن است هزینه‌های زیادی را بابت یک جنس بی کیفیت بپردازند و بعد از آن نیز هرگز به فروشندگان تقلبی دسترسی پیدا نکنند.

اصل بودن دستگاه خریداری شده، برای اطمینان از کیفیت و کارآیی آن اهمیت ویژه ای دارد.

خوشبختانه راه‌های بسیاری وجود دارد که به افراد کمک می کند تا به دام سودجویان نیفتاده و کالاهای اصیل را خریداری کنند.

یکی از آسان ترین راه‌ها، خرید از فروشندگان معتبر است؛ به این ترتیب خیالتان از اصل بودن دستگاه نیز راحت خواهد بود.

بهترین برند کربوکسی تراپی در بازار خارجی

تجارت دستگاه کربوکسی تراپی

دستگاه کربوکسی تراپی یک نمونه از تجهیزات پزشکی است.

(در واقع کربوکسی تراپی به معنای تزریق گاز کربن دی اکسید به زیر پوست است. از این دستگاه برای جوان سازی و ترمیم مشکلات پوستی مانند شل شدگی، از بین بردن خطوط چاقی، لاغری یا حاملگی، رفع سیاهی دور چشم و … استفاده می شود. همچنین درمان بیماری‌هایی مانند اگزما یا رماتیسم نیز از کاربردهای دیگر آن است؛ به طور کلی موارد استفاده از آن بسیار گسترده است و با کمی جستجو در اینترنت می توان اطلاعات بسیاری راجع به کاربرد کربوکسی تراپی بدست آورد)

امروزه شرکت‌های تجهیزات پزشکی در اروپا، آسیا و آمریکا بسیار گسترش یافته اند.

دستگاه کربوکسی تراپی نیز توسط شرکت‌های بسیاری در سراسر جهان تولید شده است؛ البته افزایش تعداد برندها باعث شده تا رقابت بین شرکت‌های تولید کننده، زیاد شود به گونه ای که هر یک، سعی در ارتقا کیفیت محصولات خود را دارند.

از طرفی با توجه به وجود تعداد زیادی برند فعال در این زمینه، ممکن است افراد، هنگام خرید دستگاه، در انتخاب بهترین برند یا بهترین دستگاه کربوکسی، دچار سردرگمی شوند.

دستگاه مورد نظر از هر برندی که باشد باید استاندارد بوده؛ کیفیت خوب، قیمت مناسب و همچنین خدمات پس از فروش داشته باشد؛ به علاوه نیاز مشتریان را نیز به خوبی رفع نماید.

بازار دستگاه کربوکسی تراپی در غرب کشور

تجارت دستگاه کربوکسی تراپی

اگر به دنبال خرید آسان و ارزان دستگاه کربوکسی تراپی هستید بهتر است سری به بازارهای این محصول، یا در واقع بورس کربوکسی تراپی، در غرب کشور بزنید.

تجارت کربوکسی تراپی در بازارهای غرب کشور به صورت رقابتی صورت می گیرد، همچنین موقعیت این فروشگاه‌ها نیز بسیار ویژه است؛ بنابراین فروشندگان سعی در ارائه ی بهترین خدمات به مشتریان را دارند.

تنوع این محصول در این بازارها بسیار زیاد است؛ انواع مختلف دستگاه کربوکسی تراپی با بهترین برندهای تولید شده ی داخلی و خارجی در آن موجود است؛ حتی به روزترین و آخرین مدل‌های آن به راحتی یافت می شود.

جالب است بدانید که علاوه بر تنوع محصولات، قیمت‌های خرید این دستگاه نیز در بازارهای غرب کشور بسیار مناسب و البته ارزان است.

در نتیجه با توجه به موارد گفته شده، دستیابی به مدل‌های مختلف دستگاه کربوکسی تراپی، با کیفیت‌های گوناگون و قیمت‌های مناسب، در بازارهای غرب کشور به آسانی امکان‌پذیر است.

بازرگانی کربوکسی تراپی درجه یک صادراتی در جنوب

تجارت دستگاه کربوکسی تراپی

آیا می‌دانستید کشور ایران یکی از بهترین تولید کنندگان انواع دستگاه کربوکسی تراپی در جهان است؟

این محصول توسط متخصصان ایرانی و در شرکت‌های تولید کننده تجهیزات پزشکی ساخته می شود؛ کیفیت محصولات تولیدی این شرکت‌ها نیز بسیار بالا است و به همین دلیل ایران یک صادرکننده کربوکسی تراپی به کشورهای گوناگون است.

هر کارخانه کربوکسی تراپی در کشور، محصولات خود را به صورت مستقیم یا از طریق نمایندگی‌های فروش، به مشتریان می رساند.

یکی از معتبرترین نمایندگی‌های فروش این محصول، در جنوب کشور قرار دارد و در حوزه ی بازرگانی کربوکسی تراپی فعال است.

این نمایندگی، بهترین و با کیفیت ترین دستگاه‌های کربوکسی تراپی تولید شده در داخل کشور را از تولید کنندگان به مشتریان آن در داخل یا خارج کشور می رساند.

البته همانطور که گفته شد این نمایندگی‌های فروش غیر از عرضه ی محصول، خدمات دیگری نیز ارائه می دهند. برخی از خدمات آن‌ها شامل شرح اطلاعات کامل درباره دستگاه کربوکسی تراپی، نحوه کار با آن، ارائه ی گارانتی و … است.

چگونه می توان کربوکسی تراپی را با نازلترین قیمت تهیه کرد؟

تجارت دستگاه کربوکسی تراپی

روشن است که هرچه یک کالا کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت بیشتری هم دارد و کالای ارزان در اکثر موارد فاقد کیفیت مطلوب است بنابراین هنگام خرید باید به دنبال یک جنس مرغوب با قیمت مناسب بود.

البته در این مواقع با انتخاب بهترین روش‌های خرید می توان هزینه‌ها را به مقدار بسیار زیادی کاهش داد و دستگاه کربوکسی ارزان و باکیفیت تهیه کرد.

یکی از راه‌های خرید ارزان، خرید به صورت عمده است. قیمت کالا، هنگامی که عمده خریداری می شود در مقایسه با زمانی که به صورت جزئی تهیه می شود بسیار ارزان‌تر است زیرا فروشندگان به این مشتریان تخفیفات بسیار خوبی ارائه می دهند تا برای وی صرفه ی اقتصادی داشته باشد.

روش دیگر برای کاهش قیمت‌ها، خرید به صورت آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی است؛ زیرا در این روش محصول مورد نظر، مستقیما از تولیدی دستگاه کربوکسی تراپی به مشتری می رسد و واسطه ای وجود ندارد، البته اگر واسطه هم وجود داشته باشد باز هم هزینه‌های آن کمتر از روش‌های دیگر است.

گاهی یک برند در فروشگاه‌های گوناگون قیمت‌های متفاوتی دارد بنابراین بهتر است قبل از خرید قیمت‌ها را در فروشگاه‌های مختلف بررسی کرد.

لیست کامل تولید کنندگان دستگاه کربوکسی تراپی

تجارت دستگاه کربوکسی تراپی

همانطور که گفته شد دستگاه کربوکسی تراپی توسط شرکت‌های بسیاری در سراسر جهان تولید می شود. برخی از تولید کنندگان آن عبارتند از:

  • DTA Medical
  • Maya Beauty Engineering
  • Mcure
  • Axt Medical Systems
  • Wavemed
  • JonteLaser 
  • BodyHT 
  • IBRAMED
  • MEDEN-INMED
  • Faireal
  • skymedic

این شرکت‌ها در کشورهای مختلفی مانند ایتالیا، آمریکا، انگلیس، چین، کلمبیا، برزیل، پولند، اسپانیا و … واقع شده اند.

البته مدل‌های ایرانی آن نیز ساخته شده است. برخی از شرکت‌های داخلی تولیدی کربوکسی تراپی عبارتند از:

  • شرکت دانش بنیان روناک تجهیز آرا (روناک طب)
  • شرکت دانش بنیان فن آوران سپید جامگان
  • مرسا طب تجهیز
  • پرنیان گستر پرتو سنج
  • شرکت فنی مهندسی توسعه مدار هیرو (دانش بنیان)

لازم به ذکر است ترتیب اسامی، نشان دهنده ی برتر بودن یا نبودن برند نیست.

برای دریافت لیست کامل تولید کنندگان دستگاه کربوکسی تراپی می توان به نمایندگی‌های فروش این گونه محصولات مراجعه نمود؛ زیرا آن‌ها اطلاعات کاملی در این زمینه در اختیار دارند و می توانند به خوبی افراد را راهنمایی کنند.

طرز تهیه دستگاه کربوکسی تراپی

تجارت دستگاه کربوکسی تراپی

دستگاه کربوکسی تراپی انواع گوناگونی دارد. برخی از مدل‌های آن قابل حمل یا به اصطلاح خانگی و برخی دیگر صنعتی هستند.

این دستگاه اغلب برای کیلینیک‌های زیبایی، مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، افراد معمولی و … کاربرد دارد.

بهتر است قبل از خرید، انواع مختلف آن به خوبی بررسی شده تا نوعی از دستگاه که متناسب با نیاز است خریداری گردد.

معمولا نوع خانگی آن برای استفاده‌های شخصی و نوع صنعتی آن برای استفاده در کیلینیک‌های زیبایی، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و … مناسب است.

جهت خرید این دستگاه می توان به مراکز یا نمایندگی‌های فروش آن مراجعه نمود البته خرید به صورت اینترنتی نیز امکان‌پذیر است.

برای خرید اینترنتی، با مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین این محصول، می توان مدل‌های مختلف آن را با مشخصات کامل مشاهده کرده و سپس مدل مورد نظر را سفارش داد و کالای مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل گرفت.

خرده فروشان می توانند با مراجعه به عمده فروشی‌ها یا سایت‌های فروش عمده کالا، این دستگاه را با مارک‌های مختلف و با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایند.

البته بعضی فروشندگان اقدام به فروش دستگاه کربوکسی دست دوم نیز کرده اند و افرادی که تمایل دارند می توانند به آن‌ها مراجعه نمایند.

عرضه اینترنتی دستگاه کربوکسی تراپی

تجارت دستگاه کربوکسی تراپی

همانطور که گفته شد برای کسب اطلاعات راجع به انواع دستگاه کربوکسی تراپی و خرید آن، لازم است به نمایندگی‌های فروش این محصول مراجعه شود اما شاید برقراری ارتباط با این مراکز و یا مراجعه به آن‌ها برای برخی افراد بسیار مشکل باشد.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی این مشکل برای این افراد نیز حل شده است و بسیاری از این مراکز محصولات خود را به صورت اینترنتی نیز عرضه می کنند.

خرید اینترنتی از مزایای زیادی برخوردار است. از مزایای خرید به این صورت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • افزایش سرعت خرید
  • تجربه خرید آسان و سریع و در نتیجه کاهش هزینه‌ها
  • خرید محصول با قیمت بسیار پایین‌تر نسبت به بازار
  • مشاهده تنوع محصولات
  • امکان بررسی محصول

اگر به دنبای یک خرید آسان و ارزان دستگاه کربوکسی تراپی هستید لازم است بدانید که تولید کنندگان این دستگاه آن را به صورت اینترنتی نیز عرضه می کنند.

البته بعضی شرکت‌ها در زمینه ی واردات کربوکسی تراپی فعالیت دارند و برندهای خارجی آن را هم می توان به این صورت تهیه نمود.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *