آر اف فرکشنال لینوکس

آر اف فرکشنال لینوکس در دو مدل تک هندپیس و دو هندپیس به بازار عرضه می گردد. و سال هاست در ایران توسط پزشکان مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و رضایت مندی مراجعه کنندگان آنها را به دنبال داشته و در نتیجه رضایت خود پزشک از خرید این محصول قابل توجه بوده است. این دستگاه که اغلب کشورهای جهان از این مدل دستگاه استفاده می کنند و رضایت مندی بسیاری را به خود جلب نموده است. فروش مستقیم دستگاه آر اف فرکشنال سکریت تاثیر بسیار زیادی در کاهش قیمت نهایی این محصولات دارد و باعث می شود که متقاضیان به راحتی بتوانند به این نوع دستگاه ها دسترسی داشته و از مزایای آنها نهایت بهره را ببرند. دستگاه آر اف فرکشنال جزو بهترین تجهیزات مورد استفاده در حرفه پزشکی است که برای رسیدن به تناسب اندام و لاغری قسمت های مختلف بدن از این محصول استفاده می شود.

 

جوانسازی صورت باآر اف فرکشنال لینوکس

دستگاه جوانسازی آر اف فرکشنال لینوکس امروزه به عنوان بهترین دستگاه در این حرفه پزشکی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این محصول در قیاس با دیگر نمونه‌ ها بهترین فرآیند ها را در زمینه رسیدن به جوانسازی پوست صورت و دیگر قسمت‌ های بدن به عهده می ‌گیرد. فرایند عملکرد این دستگاه به نوعی است که می ‌تواند در تولید پروتئین های کلاژن و در نتیجه بازسازی پوست بیشترین تاثیر را داشته باشد.

این دستگاه امواج رادیویی ایجاد شده را از طریق سوزن های آر اف خود در بافت ‌های مختلف پوست منتقل می کند و از این طریق جوانسازی پوست را ایجاد می دارد. استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال جزو جدیدترین فرایند ها در زمینه جوانسازی پوست محسوب می ‌شود زیرا این دستگاه ضمن برخورداری از بازده بالاتر نسبت به سایر روش ها از عوارض کمتری برخوردار می ‌باشد و همین ویژگی باعث شده است که جوان سازی آر اف فرکشنال یکی از گسترده ترین فرآیند های زیبایی در سطح جهان تبدیل شده است.

آر اف فرکشنال لینوکس

مشخصات فنی دستگاه اراف فرکشنال لینوکس

RF Frequency RF ( radio frequency ) 5MHz
Frequency Energy ۱۰۰ J/CM2
Controllable Depth ۰٫۱~~۳mm (adjustable)
Needle Point ۳۰۰μm
Puncture Size ۵mm*5mm (25pin)
Dual Matrix Size ۸mm*8mm(64 mm2)
Mode Single
Repeat
Manual
Matrix Array Energy ۲۰۰۰ Megajoule
Control LED Color Touch Screen
Treatment Model ۲ Types ( Micropulse and Continuously)
Power Supply AC 110V/220V±۱۰%/۵۰-۶۰Hz
Size ۶۲×۶۸×۱۱۵(cm3)
Weight ۴۱KG

تولیدکننده آر اف فرکشنال لینوکس

آر اف فرکشنال لینوکس

 

تولید کننده دستگاه آر اف فرکشنال لینوکس در کشور چین  می باشد. اما با کیفیت بالا تولید کننده این محصول تلاش نموده است بهترین محصول را به بازار جهانی عرضه دارد.از بهترین آپشن ها برای تهیه این محصول استفاده می نمایند و در نهایت آن را در بالاترین کیفیت ها به بازار ارائه می ‌دهند. از مهمترین مشخصات دستگاه آر اف فرکشنال می ‌توان به این موضوع اشاره کرد که امکان استفاده از آن برای تمامی قسمت های بدن  و برای تمام رده های سنی مختلف وجود دارد. هم چنین این دستگاه ها به نوعی طراحی می ‌شوند که برای تیپ های مختلف پوستی و در تمام فصول سال نیز قابل استفاده می باشند. تمامی این مشخصات باعث شده است که استفاده از این محصول در تمامی دنیا به عنوان بهترین فرآیند رسیدن به جوانسازی پوست مورد توجه متخصصین و کارشناسان زیبایی قرار گیرد.

عرضه کنندگان این نوع دستگاه ها برای معرفی بهتر مشخصات فنی و نحوه عملکرد این محصولات معمولاً از طریق وب سایت های اینترنتی به معرفی آنها می پردازند و در این فرآیند ها متقاضیان به راحتی می ‌توانند با تمامی اطلاعات کاربری این دستگاه آشنا شده و آن را به نحو احسن مورد استفاده خود قرار می دهند تا بیشترین نتیجه مطلوب را دریافت نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *