آر اف فرکشنال سوزنی نتیل ساخت ایران است و خوشبختانه موفق به گرفتن CE اروپا شده است. و هم اکنون این دستگاه در کشورهای اروپایی مثل اسپانیا و ترکیه مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی نتیل

آر اف فرکشنال سوزنی نتیل ساخت ایران است و خوشبختانه موفق به گرفتن CE اروپا شده است. و هم اکنون این دستگاه در کشورهای اروپایی مثل اسپانیا و ترکیه مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی نتیل دارای دو هندپیس است که یک هندپیس سوزنی و یک هندپیس غیر سوزنی جهت لیفت قسمت های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی نتیل را می توانید از ما خریداری کنید. ما این دستگاه را به طورمستقیم از تولید به مصرف می باشد. و در فروش مستقیم شما شاهد این موضوع می شوید و بهترین نتیجه را میگیرد که قیمت بسیار مناسبی نیز دارد که فروش مستقیم این دستگاه همراه با گارانتی تعپیر و تعویض خود دستگاه و قطعات آن می باشد.

دستگاه آر اف فرکشنال جوانسازی پوست

کارایی آر اف فرکشنال سوزنی چیست

کارایی آر اف فرکشنال سوزنی چیست با پیشرفت تکنولوژی خدمات زیادی روی درمان بیماری های پوستی انجام می شود یه یکی از آن ها فرکشنال سوزنی می باشد که از کارایی آر اف فرکشنال سوزنی می توان به موارد زیر اشاره داشت که با ارائه آر اف کمک بزرگی به علم پزشکی کرده است؛

۱) جوانسازی پوست: محققات در زمینه جوانسازی صورت بیست و پنج زن سالم با سنین ۴۱ تا ۶۴ سال ، با چین و چروک متوسط ​​تا شدید و افتادگی پوست مورد مطالعه قرار داد.همه هر ۴ هفته سه جلسه تحت درمان قرار گرفتند و سطوح انرژی بر اساس آناتومیکی خاص و مجاورت استفاده از زیرین میزان افزایش یافت. عمق درمان با توجه به ضخامت زیرین پوست تغییر کرد.

۲) اسکار آکنه: بزرگ شدن منافذ و اسکار آسیب زا از جایی که به نظر می رسد درمان و بازسازی ماتریکس پوستی مرتبط است ممکن است یکی از گزینه های درمان برای بهبود زخم های آکنه و منافذ صورت باشد. مطالعه پزشکان روی بیماری بیمار به اسکار آکنه و منافذ بزرگ صورت نشان داد که درجه اسکار آکنه ، منافذ بزرگ ، زبری سطح پوست ، تراکم پوستی و تصویر میکروسکوپی و کامپوزیت پس از دو جلسه درمان شده است.

۳) آکنه ولگاریس دستگاه های FRM برای درمان آکنه ولگاریس استفاده می شود. ۲۲ ، ۲۳ مطالعه سیستم بر روی ۲۰ بیمار مبتلا به آکنه التهابی متوسط ​​بهبود بالینی را نشان داد که با کاهش تعداد ضایعات و کاهش ترشح سبوم مشهود است. ۲۳ عوارض جانبی شامل خارش موقت ، سوزن شدن و احساس سوزش پس از درمان بود ، اما در ۲ روز پس از درمان برطرف شد. پانل مدعی شد که درمان FRM به کاهش ضایعه التهابی آکنه و ترشح سبوم کمک کرده و پارامتر های مناسب نشان داده شده است.

فروش آر اف فرکشنال سوزنی نتیل

آر اف فرکشنال ایرانی نتیل

فروش آر اف فرکشنال سوزنی نتیل در شرکت آراد همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش و پشتیبانی کامل انجام می گیرد. دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی نتیل دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است. قیمت دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی نتیل حدود ۸۹ میلیون می باشد. این مبلغ در مقایسه با مدل های دیگر موجو  در بازار بسیار مقرون به صرفه می باشد. در حالی که همان نتایج را به شما می دهد.و دارای کیفیت عالی می باشد.

جهت خرید دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی نتیل می توانید از طریق کانال های ارتباطی موجود در این سایت  در ساعت اداری ۱۰ صبح  تا ۱۷ بعد از ظهر  و در ساعت غیر کاری از طریق واتساپ با ما ارتباط بگیرید. یا اینکه در پایان این مقاله پیام خود را قرار دهید تا ما در اولین فر صت با شما ارتباط برقرار کنیم و همکاران ما به سوالات شما پاسخ بدهند و در امر خرید دستگاه آر اف فرکشنال نتیل به شما کمک کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *