پلاسما فایربولت پلاس ارگونومیک

دستگاه پلاسما فایربولت پلاس ارگونومیک اولین و جدیدترین تکنولوژی در دنیای پوست و زیبایی به شمار میرود. که برای درمان مشکلات پوستی استفاده میشود. پلاسما یکی از حالت های ماده میباشد که خواص ویژه خود را دارد.دستگاه فایربولت پلاس دارای کاربردها و قابلیت های فراوانی میباشد. دستگاه پلاسما فایرربولت با ایجاد نقاط سفید رنگ دارای محبوبیت عالی بین مخاطبان خود می باشد. این دستگاه موففق به کسب مجوزهای لازم در ایران و خارج از مرزهای ایران شده است. و هم اکنون دارای مجوز CE اروپا می باشد و در کشوری مثل اسپانیا مورد استفاده پزشکان قرار می گیرد.

صادر کننده پلاسما فایربولت پلاس ارگونومیک

پلاسما فایربولت پلاس

انواع مختلف پلاسما فایربولت پلاستعداد زیادی از نمونه های دستگاه پلاسما در کلینیک های زیبایی و مشاغلی که در زمینه پوست فعالیت میکنند، استفاده میشود.دستگاه فایربولت پلاس کار پزشکان را اسان نموده و پزشکان و بیماران از ان رضایت کافی دارند.

پلاسما فایربولت پلاس ارگونومیک دارای یک هندپیس می باشد.این دستگاه اپلیکاتور های مختلفی نیز دارا میباشد که هر کدام ویژگی مخصوص خودشان را دارند.دستگاه فایربولت پلاس ابعاد مناسبی دارد که قابل جابجا کردن و حمل کردن است.

دستگاه پلاسما فایربولت پلاس دارای ابعاد مناسب، وزن سبک، عملکرد درمانی بالا و جراحی با ان بدون عوارض جانبی میباشد.دستگاه فایربولت پلاس دارای خواص درمانی فراوانی از جمله: رفع خط خنده ،برداشت خال، درمان اسکار، رفع افتادگی پلک، پاکسازی پوست، درمان ضایعات پوستی و از بین بردن منافذ باز پوست است.

این دستگاه سرعت بسیار بالایی دارد و از ایمنی بالایی برخوردار است.و جراحی با ان بدون خونریزی میباشد.از کاربردهای دیگر این دستگاه این است که از ان میتوان در نقاط حساس بدن نیز استفاده کرد.

دستگاه فایربولت پلاس دارای سنسور دما و ولتاز است قابلیت تغییر توان از ۰ تا ۱۰۰ را دارد.دارای سنسور محافظت از جریان اضافه است و هنگام اتصال جریان بسیار اندکی از ان عبور میکند. از کاربردهای دیگر ان بلفاروپلاستی و اسکار است.

پلاسمای تولید شده توسط این دستگاه باعث تخلیه سریع انرژی شده و به عمق پوست انتشار پیدا نمیکند و اسیبی به پوست نمیرساند.گرمایی که توسط این دستگاه در بدن تولید میشود باعث ایجاد ساخت کلاژن در پوست میگردد که باعث جوان سازی پوست میشود.

استفاده از دستگاه فایربولت پلاس باعث ایجاد التهاب و تغییر رنگ در پوست میشود ولی ماندگار نمیباشد و در فاصله چند روز برطرف میگردد.این دستگاه به ساختار های مجاور اسیبی نمیرساند و در بدن جریان الکتریسیته انتشار نمیابد.

مرکز فروش پلاسما فایربولت پلاس ارگونومیک

پلاسما فایربولت پلاس ارگونومیک دستگاه فایربولت پلاس بر دستگاه ها و مدل های دیگری که تاکنون ساخته شده است برتری دارد و در ایران از این دستگاه در مطب های زیبایی بسیار استفاده میشود. و دستگاه فایربولت پلاس یکی از دستگاه های پرطرفدار در حوزه زیبایی و جوان سازی پوست محسوب میشود.برای خرید این دستگاه میتوان مستقیما به مرکز فروش پلاسما مراجعه کرد.

قیمت این دستگاه در حال حاضر حدود ۵۰ میلیون است. به صورت اقساط هم  امکان خرید آن را دارید. پلاسما فایربولت پلاس ارگونومیک دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. تحویل دستگاه ۷ روز کاری تا ۱۰ روز کاری می باشد.

جهت خرید می توانید با ما در ارتباط باشید.

ما امکان صادرات این محصول را به سایر کشورها دنیا را داریم و عزیزانی که می خواهند آن را در کشورهای مانند عراق افغانستان و پاکستان و … مورد استفاده قرار دهند می توانند با ما ارتباط برقرار کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *