هزینه خرید دستگاه لیزر الکساندرایت

هزینه خرید دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس بستگی به مدل دستگاه و کشور مبدا تولید دستگاه دارد که چققدر باشد.شرکت ها و نمایندگی های زیادی در زمینه عرضه دستگاه لیزر الکساندرایت در سطح وسیع و گسترده ای فعالیت دارند که این دستگاه را در توان و ابعاد مختلف، با بهترین سطح کیفی به بازار کلیه استان ها پخش و عرضه می کنند. البته در این میان خرید از فروشنده معتبر مهم ترین رکن هر خرید بخصوص در حوزه دستگاه الکساندرایت زیرا باید اصالت محصول تعیین گردد و از طرفی خدمات و گارانتی محصول را کدام شرکت ارایه خواهند داد خیلی مهم می باشد. صرفا خرید یک محصول و داشتن آن مهم نیست هر کسی می تواند از هر طریقی دستگاه را وارد ایران کند اما این عزیزان برای خدمات و گارانتی دستگاه قطعا بعدا دچار مشکل خواهند شد.

بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۱

هزینه خرید دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت دکا قطعا با وجود تکنولوژی موویو یکی از بهترین تکنولوژی های برتر دنیا در زمینه حوزه حذف موهای زائد می باشد. تکنولوژ موویو با جذب انرژی در ریشه مو باعث حذف موهای زائد و خواب رفتن موها خواهد شد. دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس که بیشتر با نام کمپانی تولید کننده شناخته می شود. دارای دو هندپیس مووئو و اهزینه خرید دستگاه لیزر الکساندرایت ستاندارد می باشد.این دستگاه کمپانی دکا با استفاده از هندپیس مووئو بی نیاز از کولینگ جهت خنک سازی خواهد شد. و این تکنولوژی برتر سبب کاهش درد و جلوگیری از سوختگی مو خواهد شد. بنابراین دستگاه بسیاری از ایرادات محصولات قبل از خود را حذف نموده است.

دستگاه لیزر الکساندرایت دکا مناسب برای تایپ های پوستی از روشن تا تیره در ۶ تایپ پوستی می باشد.این دستگاه حداقل مصرفی را نسبت به ساییر دستگاه های الکساندرایت دارد زیرا نیاز به کولینگ ندارد. نیاز به دستگاه تبدیل برق ندارد می تواند با پرز برق معمولی کار کند . سریعترین دستگاه لیزر الکساندرایت در بازار می باشد.

هزینه خرید دستگاه لیزر الکساندرایت دکا

 

هزینه خرید دستگاه لیزر الکساندرایت دکا یا موتوس تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند هزینه حمل و نقل و گمرک، نوسانات ارزی و اختلاف ارز ایران با سایر کشور و غیره قرار می گیرد.و تمام اینها تا زمانی که دستگاه از تولید کننده به دست مصرف کننده برسد اثرگذار می باشد. ولی باید به این نکته توجه نمود که مزیت های فوق العاده این دستگاه به نسبت سایر دستگاه های الکساندرایت که الان در بازار وجود دارد. و متاسفانه یک عده افراد سودجو محصولات تقلبی را به جای محصولات اصل به بازار عرضه می  کنند. و در اینجاست که نیاز به یک وارد کننده معتبر جهت ارائه محصول به میان می آید. دستگاه لیزر الکساندرایت دکا که ما به شما معرفی می کنیم با بهترین کیفیت حتی بالاتر از کندلا و کلاریتی می باشد و دارای یک گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله می باشد. نصب و اموزش در کلینیک شما انجام خواهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *