پلاسما فایربولت پلاس با آرک بنفش یکی از انواع تجهیزات پزشکی جدید در حوزه زیبایی و درمان می باشد که تولید کننده ایرانی آن را به بازار عرضه نموده است. با گرفتن مجوز CE اروپا امکان صادرات آن را به سایر کشورها را دارا می باشد.  آن را به بازار کشورهای مانند اسپانیا، ایران، عراق و … عرضه نموده است این دستگاه با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد؛ توجه خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

مرکز پخش پلاسما فایربولت پلاس با آرک بنفش

پلاسما فایربولت چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه ابزار و تجهیزات پزشکی مدرن و جدیدی به بازار عرضه شده است که هرکدام دارای کارایی خاصی می باشند و آشنایی با آنها می تواند، به شما کمک کند که نمونه‌ای متناسب با تخصص خود تهیه نمایید، در این قسمت قصد داریم در رابطه با پلاسما فایربولت صحبت کنیم.
دستگاهی که امروزه خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است، شاید این سوال در ذهن شما مطرح شود که پلاسما فایربولت چیست و چگونه کاربردی دارد؟
در این قسمت با ما همراه شوید تا بتوانیم با هم در این زمینه صحبت کنیم، این دستگاه این گونه است که :

  • دستگاه پلاسما فایربولت طبق طراحی های جدید، ساخته و به بازار عرضه شده است و با توجه به کارایی عالی که دارد، پزشکان متخصص پوست از آن استفاده زیادی می‌کنند.
  • کاربرد آن برای افرادی که زخمی در بدن آنها به وجود می آید و بعد از گذشت زمان اثر زخم باقی می ماند و باعث ناراحتی آنها می‌شود، این افراد دیگر جای هیچ گونه نگرانی نخواهد داشت، به دلیل این که با این دستگاه به راحتی می‌توان جای زخم را درمان کرد، همچنین برای کسانی که دارای افتادگی پلک هستند، دیگر نیازی به عمل جراحی نیست و با این دستگاه به راحتی می‌توان، افتادگی را رفع کرد و برای خال و آکنه پوست افراد که شاید در طی سالیان سال از آن رنج برده اند، امروزه به راحتی می‌توانند با این دستگاه پوست را از این ضایعات پاکسازی کنند.
  • دستگاه پلاسما فایربولت را می توان برای درمان چین و چروک، پاک کردن تتوهای خیلی قدیمی، برداشتن خال و ضایعات پوستی و … مورد استفاده قرار داد.

تامین کننده پلاسما فایربولت پلاس با آرک بنفش

تامین کننده پلاسما فایربولت پلاس با آرک بنفش تامین کننده پلاسما فایربولت پلاس با آرک بنفش، برای این که بتواند پاسخگوی نیاز متقاضیان در این زمینه باشد، این نمونه را با کیفیت بسیار عالی به صورت  مستقیم به بازار عرضه کرده است تا آنها بتوانند، نیاز مخاطبان خود را با حداقل هزینه برطرف نمایید. آموزش کار با دستگاه توسط کارشناسان شرکت انجام می شود. دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *