دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی

دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی با کیفیت ساخت دست متخصصان ایرانی می باشد که توانسته است CE ار وپا ر ا برای کیفیت و کارایی و ایمنی دستگاه کسب نمایید. در واقع دستگاه های ایرانی که توانسته اند مجوز CE اتحادیه اروپا ر ا بگیرند از لحاظ کیفیت و اثر بخشی در حد دستگاه های کره ای و اروپایی قر ار می گیرند .و از لحاظ کیفیت از نمونه های کره ای چیزی کم ندارد حتی به پایی مدل های اروپایی نیز میرسد.
حتی صادرات دستگاه لیزر الکساندرایتGRAVITY که توسط تولید کنندگان ایر انی می‌ شوند نیز در حال انجام است که معمولاً کشور های واقع در خاورمیانه جزو متقاضیان اصلی این دستگاه‌ ها به حساب می‌ آیند.

دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی

 

اشعه های قدرتمند دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی

محال است که با دستگاه لیزر الکساندرایت آشنا نباشید چرا که این دستگاه یکی از موثر ترین و کارآمد ترین دستگاه های لیزری که برای از بین بردن موهای زائد بسیار کاربردی است و تاثیرات قابل توجهی دارد و مورد رضایت مصرف کنندگان عزیز قرار گرفته است.

اشعه های قدرتمند دستگاه لیزر الکساندرایت با انواع پوست و مو سازگار هستند و در عین حال قدرتمند بودن به بافت پوست آسیبی نمی رسانند و موجب تغییر رنگ نمی شوند.
البته باید گفت که اشعه های قدرتمند دستگاه لیزر الکساندرایت تنها قادر هستند تا پوست های سفید تا گندمی را از مو های زائد پاک سازند و برای پوست های تیره گزینه‌ ای چندان مناسب نیستند.

قدرت اشعه های دستگاه لیزر الکساندرایت به حدی است که می توانند انواع تار های موی ضخیم، نازک و لطیف و حتی پرز های موجود بر روی پوست بدن انسان را به کلی از بین ببرند.
البته به شرط این که فرد دوره درمان خود را به طور کامل سپری کند.

در واقع اشعه قدرتمند دستگاه الکساندرایت با شناسایی سلول های رنگدانه، تار مو را شناسایی می‌ کند و با فرستادن طول موج قوی موجب از بین بردن ریشه موهای زائد می شود که در روند این پروسه فرد درد کمتری را نسبت به سایر روش های رفع مو های زائد تجربه می کند که این امر نیز یکی از مزیت های این دستگاه به شمار می آید.

قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی

دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی

قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی بر ای اولین بار در  خاورمیانه و در کشور عزیزمان ایران تولید شد و به بازار عرضه می گردد. دستگاه لیزر الکساندرایتGravity ( کاملا بدون درد )  است و بسیار اثر بخش می باشد. این دستگاه دارای مجوز ازاداره کل تجهیزات پزشکی کشور IMAD است. و دارای تاییدیه CE اتحادیه اروپا است. الکساندرایت گرویتی دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. امکان خرید این دستگاه به صورت اقساطی هم توسط شرکت امکان پذیر گردیده است. ۴۰% از کل مبلغ نقدی و مابقی هزینه دستگاه را می توانید در اقساط ۳۶ ماهه پرداخت نمایید.نصب و آموزش توسط کارشناسان شرکت در محل کار شما انجام خواهد شد.

 مشخصات فنی دستگاه الکساندرایت گرویتی

  1. ۱۰۰ وات توان اپتیکی خروجی
  2. طول موج : ۷۵۵ نانومتر ( ۱۰۶۴ نانومتر آپشنال )
  3. تنها دستگاه الکساندرایت مجهز به تکنولوژی Smart Pulse
  4. طول پالس : ۱۰۰-۳ میلی ثانیه
  5. اسپات سایز : ۱۵ ، ۱۸، ۲۰، ۲۲ ، ۲۴ میلی متر❇️ با استفاده از تکنولوژی اسمارت پالس، هر پالس لیزر به ۸ پالس شکسته می شود که عرض هر پالس کمتر از یک میلی ثانیه است، در فاصله بین پالس ها، پوست استراحت می کند و سیستم کولینیگ باعث می شود گرمای حاصل با سرعت بیشتری دفع شود و درد به شدت کاهش پیدا کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *