شرکت فروش دستگاه کربوکسی

شرکت فروش دستگاه کربوکسی الکسی دیسک برای اینکه واسطه ها را کنار بزند و محصولات خود را به صورت مستقیم و با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برساند اقدام به طراحی سایت اینترنتی فروش نموده است تا علاوه بر فروش به قیمت مناسب برای مشتریان راحتی و سهولت دسترسی را فراهم کرده است.

دستگاه کربوکسی الکسی دیسک بدلیل وزن اندک و سایز کوچکی که دارد بین کسانی که بین چند مکان جابجا می شوند و کار می کنند بسیار پر طرفدار می باشد.

خریداران می توانند با مراجعه به سایت مجاز فروش این محصول، پس از مطالعه درباره محصول، ثبت سفارش نموده و خرید خود را به راحتی انجام دهند.

شرکت فروش دستگاه کربوکسی

 

مشخصات دستگاه کربوکسی الکسی دیسک

شرکت فروش دستگاه کربوکسی

دستگاه کربوکسی الکسی دیسک مجهز به:

سنسور خروج گاز دی اکسید کربن، گرم کننده که مصرف کننده به هنگام استفاده اذیت نشود،

دارای صفحه نمایش تاچ ۴ اینچی می باشد.

سنسور هوشمند تخلیه اکسیژن قبل از تزریق co2 دارد،

سنسور هشدار اتصال قطعات دستگاه

دیسک فیلتر که ناخالصی های گاز co2 را بگیرد.

بدنه دستگاه از جنس پلکسی و آنتی باکتریال  می باشد. که برای ضدعفونی و تمیز کردن دستگاه یک مزیت محسوب می گردد.

دستگاه  دارای کپسول دو لیتری می باشد که در داخل دستگاه جاسازی شده است. این دستگاه به دلیل وزن اندک مناسب برای افرادی ایست که قصد جابجای بین چند کلینیک را دارند.

دستگاه کربوکسی الکسی دیسک برای رفع چروک های پوستی و التیام زخم های سطحی پوست که در اثر بیماری های آبله و سالک به وجود آمده است به کار برده می شود. از بین برنده جای جوش می باشد . پف و تیرگی اطراف چشم را بر طرف می کند. سفیدی های ایجاد شده بر اثر چاقی و لاغری را بر طرف می کند. برای از بین بردن چربی های شکم ، پهلو و ران از این دستگاه استفاده می شود.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]تزریق گاز co2 توسط سوزن های مخصوص با دستگاه کربوکسی الکسی دیسک در زیر پوست موجب می شود تا جریان خون در زیر پوست شدت پیدا کند و طراوت و شادابی را به پوست می دهد. استفاده از این دستگاه هیچ گونه عوارضی ندارد و تنها بعد از استفاده کمی التهاب یر روی پوست ظاهر می شود که بعد از مدتی کاملا از بین می رود.[/hwgold-dash]

همچنین برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو و ران با تزریق گاز co2 به زیر پوست جریان خون شدت پیدا می کند و موجب چربی سوزی می شود.

خرید دستگاه کربوکسی الکسی دیسک

شرکت فروش دستگاه کربوکسی امروزه به دلیل شلوغی بازارها و حجم بالای ترافیک خیابان ها موجب خستگی فراوان و هدر رفتن وقت می شود، همچنین گاهی با تحمل همه ی اینها در خرید خود دچار ناکامی می شویم.

همه ی این عوامل سبب شده است تا افراد به خرید اینترنتی روی آورند تا به راحتی و سهولت محصول مورد نظر خود را از طریق سایت مجاز انتخاب و خریداری نمایند.

خرید دستگاه کربوکسی الکسی دیسک نیز از طریق سایت مجاز فروش و درگاه های اینترنتی می تواند صورت پذیرد. فروشنده این محصول با عرضه دستگاه کربوکسی از طریق سایت اینترنتی راحتی و سهولت دسترسی را برای مشتریان فراهم نموده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *