دستگاه کربوکسی الکسی پرو

دستگاه کربوکسی الکسی پرو یکی از حرفه ای ترین دستگاه های کربوکسی وجود در با زار ایران می باشد.فروش دستگاه کربوکسی در بازار خرید و فروش تجهیزات پزشکی  با قیمت درب کارخانه به صورت تکی و عمده به مشتریان داخلی و خارجه انجام می شود.دستگاه الکسی در چهار گرید به بازار عرضه  شده اند .الکسی پرو ، الکسی آکو،الکسی دسک، الکسی پرتابل . هر کدام از این دستگاه ها دارای مزایای خاص خودشان می باشد. دستگاه کربوکسی الکسی پرو یکی از پر مصرف ترین دستگاه ها در حوزه پزشکی می باشد.

دستگاه کربوکسی الکسی پرو

مزایای خرید دستگاه کربوکسی الکسی پرو

دستگاه کربوکسی الکسی پرو کربوکسی تراپی عمل تزریق گاز دی اکسید کربن به زیر پوست است. این گاز کاملا بی‌ضرر است. دی اکسید کربن گازی است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد و میزان تزریق این گاز به به وسیله دستگاه سنجیده می‌شود. هنگامی که میزان وجود این گاز در پوست شما بیشتر از حد مجاز رسید، بدن این مورد را به عنوان  کمبود اکسیژن تلقی می‌کند. به همین خاطر جریان افزایش خون در ناحیه مورد نظر افزایش پیدا می‌کند.

افزایش جریان خون باعث افزایش رسیدن مواد مغذی به ناحیه مورد نظر می‌شود و در نتیجه ترمیم سلولی شروع می‌شود. این روزها فروش دستگاه کربوکسی، بازار خوبی پیدا کرده و اغلب کلینیک های پوست سعی می کنند که بهترین دستگاه کربوکسی را جهت کربوکسی تراپی داشته باشند. خرید دستگاه کربوکسی را می توانید از این سایت به صورت آنلاین انجام دهید.

از کربوکسی تراپی می‌توان برای نواحی مختلف بدن استفاده کرد. نواحی مختلفی مانند پلک، صورت، گردن، باسن، پشت دست‌ها و پاها نقاطی هستند که کربوکس تراپی نتیجه خوبی در آن‌ها دارد. از کربوکسی تراپی می توان برای از بین تیرگی دور چشم، استرچ مارک، از بین بردن زخم ناشی از آکنه و جراحی، زخم‌های عروقی، رفع شل شدگی و افتادگی پوست برطرف کردن خطوط دور دهان و خط خنده استفاده کرد.

آخرین قیمت دستگاه کربوکسی الکسی پرو

دستگاه کربوکسی الکسی پرو دستگاه کربوکسی الکسی پرو یکی از دستگاه های باکیفیت تولید ایران می باشد. و واقعا بنا به نظر متخصصان امر و نظر پزشکانی که در حوزه کربوکسی تبحر دارند یکی از دستگاه های بی رقیب در حوزه خودش می باشد. فروش دستگاه کربوکسی الکسی پرو در بازار تجهیزات پزشکی مجموعه  به صورت اینترنتی جهت راحتی  مشتریان عزیز انجام می شود . شما هر کجای کره خاکی باشید ما دستگاه سالم و با گارانتی تقدیم شما مشتریان عزیز خواهیم کرد.

دستگاه کربوکسی الکسی پرودستگاه کربوکسی الکسی پرودستگاه کربوکسی الکسی پرو

ویژگی های دستگاه کر بوکسی پرو سبب شده که این دستگاه را از سایر دستگاه های دیگر متمایز کند و این تمایزات سبب بالا رفتن قیمت خرید دستگاه شده است. و می توان گفت که هیچ گرانی بی دلیل نیست. قیمت دستگاه کربوکسی الکسی پرو بالای ۳۰ میلیون تومان می باشد. و این اشتباه که اغلب فکر می کنند که دستگاه کربوکسی تنها کاری که می کنند تزریق گاز co2 می باشد . و لازم نیست هزینه اضافه برای آن پرداخت کرد کاملا رد می کند .

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *