دستگاه هایفوتراپی دابلو

دستگاه هایفوتراپی دابلو یکی از جدیدترین مدل های دستگاه هایفو تراپی موجود در بازار می باشد. که بخاطر کیفیت دستگاه طرفداران زیادی پیدا کرده است. این دستگاه در سه مدل دابلو، دابلو اس، دابلو گلد به بازار عرضه شده است. قیمت دستگاه هایفو دابلو با توجه به شرکت تولید کننده (چینی یا کره ای) آن متفاوت است. اما نسبت به سایر مدل های هایفو موجود در بازار قیمت بالاتری دارد. دستگاه هایفو دابلو را می توانید از نمایندگی های معتبر خریداری نمایید.جهت کسب اطلاعات لازم می توانید با شرکت تجهیزات زیبایی بی یو کو تماس بگیرید. تا شما در خرید دستگاه هایفو مناسب یاری دهند.

دستگاه هایفوتراپی دابلو چیست؟

دستگاه هایفوتراپی دابلوهایفو تراپی روشی نوین برای لیفت صورت و از بین بردن چروک پوست می باشد که زمان ماندگاری آن بیشتر از سایر روشها می باشد و از امواج و گرمای حاصل از آن برای کلاژن سازی در زیر پوست جهت لیفت پوست استفاده می شود.

در هایفوتراپی از انرژی مافوق صوت (اولتراسوند) برای نفوذ عمقی در زیر لایه پوست و چربی صورت استفاده می‌شود تا بافت پیوندی به شیوه‌ای ملایم و موثر هدف قرار داده شود. انرژی تولید شده پوست ناحیه مورد نظر را به صورت کنترل شده و در حد پایین گرم می‌کند. این حرارت سلول‌ها را به تولید کلاژن تحریک می‌کند و باعث جوانسازی بافت می‌شود. پوست بالغ پس از فقط یک جلسه هایفوتراپی دوباره مانند زمان جوانی شروع به فعالیت می‌کند.

هایفوتراپی با استفاده از موج ها و فرکانس های مافوق صوت به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند و با تمرکز بر روی آن ناحیه باعث جوانسازی پوست شما می شود. این روش درمانی جوانسازی, پوست شما را سفت تر می کند و تمامی چین و چروک های ناشی از کهولت سن را برطرف می کند. این روش جوانسازی هیچ زخمی را بعد از درمان به جا نمی گذارد و چین و چروک های صورت، گردن، بازوها، چشم و خط فک را کاملا فرم می دهد.

دابلوتراپی روشی برای لیفتینگ صورت و بدن با استفاده از دستگاه هایفو دابلو می باشد که این روزها بخاطر شهرت و محبوبیت دستگاه هایفو دابلو ، هایفوتراپی را با نام آن، یعنی دابلوتراپی معرفی می کنند. از مزایایی دستگاه هایفوتراپی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. محکم و جوانسازی پوست صورت و بدن
  2. لیفیتینگ غیر تهاجمی پوست صورت
  3. بازسازی پوست با کلاژن سازی و انقباض لایه SMAS پوست

نحوه عملکرد هایفو دابلو

دستگاه هایفوتراپی دابلو

دستگاه هایفو تراپی دابلو ساخت کشور کره ای جنوبی می باشد که در حال حاضر بهترین برند دستگاه هایفوتراپی می باشد. این دستگاه با استفاده از امواج فراصوت که از طریق پروب های ویژه به ناحیه زیرین پوست ارسال می کند. انرزی گرمایی با شدت  65-75 سانتی گراد در عمق 1.5 الی 4.5 میلی متری د ر ناحیه زیرین پوست ایجاد می کند سبب منقبض شدن پوست و تحریک کلازن سازی در ناحیه مدنظر می گردد و این تغییر در میزان کلتاژن سازی پوست به جوانسازی و صاف شدن آن کمک شایانی می کند.

دابلو دستگاهی برای لیفت غیرتهاجمی صورت و کشیدن پوست صورت و لیفت ابرو است که در آن از انرژی اولتراسوند برای لیفت پوست شل و افتاده استفاده می‌شود.درمان بدون درد و پس از آن نیاز به مراقبت و استراحت کردن نیست. دستگاه انرژی متمرکز و با شدت بالای اولتراسوند را گسیل می‌کند و بدون برش یا آسیب زدن به سطح پوست به ساختارهای عمقی انتقال می‌دهد. به این ترتیب فرایند کلاژن‌سازی طبیعی در بدن القاء می‌شود. در نتیجه پوست به مرور سفت و کشیده می‌شود و جوانی و شادابی دوران جوانی را بازمی‌یابد.

کاربردهای دستگاه هایفو دابلو

دستگاه هایفوتراپی دابلو

  • جوانسازی
  • افزایش قوام و پایداری و الاستیسیته پوست
  • لیفتینگ صورت ، گردن و ناحیه بالای سینه یا دکلته
  • از میان بردن چین و چروک های ریز مانند چروک ریز اطراف چشم
  • کاهش گودی خطوط نازولیبال
  • بالا کشیدن ابروها
  • سونوگرافی و تصویر برداری دقیق پوست جهت افزایش دقت در زدن امواج در ناحیه اصلی مورد درمان

کارترییج های دستگاه هایفو دابلو

دستگاه هایفوتراپی دابلوکارترییج های دستگاه هایفو با توجه به عمق اثرگذاری بر لایه های داخلی پوست انتخاب می شوند. انتخاب کارترییج با توجه به لایه هدف کاربری راحت تر و تاثیر درمانی بیشتر و دقیق تری را به دستگاه می دهد. دستگاه مجهز به سه کارتریج M7-D4-D7می باشد.

  • M7 7.0MHz, 3.0mm
  • D4 4.0MHz, 4.5mm
  • D7 MHz, 4.5MM

صفحه نمایش وسیستم کنترل دستگاه هایفو دابلو

دستگاه هایفوتراپی دابلو

از مزایایی صفحه نمایش و سیستم کنترل دستگاه هایفوتراپی دابلو می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • درمان با کیفیت با وجود سیستم تصویر برداری با وضوح بالا
  • برنامه های مختلف و تجزیه و تحلیل با یک نرم افزار با کارایی بالا
  • تصویر دقیق و واقعی در طول درمان
  • دارای عملکردهای مختلف اختیاری مانند نگهداشتن اطلاعات بیمار ، پرونده به صورت MP3 و فیلم در دسترس کاربر می باشد.
  • کاوشگر تصویر با وضوح بالا 128 CH

مکانیسم اثرگذاری هایفو دابلو

دستگاه هایفوتراپی دابلو

 

  1. تحریک فیبروپلاستها به ساخت کلاژن در درم رتیکولر
  2. به راه‌اندازی فرآیند Collagen Remodeling در درم
  3. ساختن Thermal Coagulation Zone در لایه SMAS و این  مورد به معنی کاهش مساحت فوری و همیشگی این لایه
  4. افزایش دما تا نزدیک 70-65 درجه در اطراف Thermal Coagulation Zone ها و به راه افتادن فرآیند ساخت و Remodeling کلاژن در لایه SMAS که به دستگاه اجازه تاثیرگذاری بیشتر بر افزایش الاستیسیتهلایه SMAS پوست می شود

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *