دستگاه لیزر الکساندرایت دکا ایتالیا

دستگاه لیزر الکساندرایت دکا ایتالیا یکی بهترین برندهای موجود  در بازار جهانی می باشد. این دستگاه جهت رفع موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد. و خود در دو مدل AX و AY به بازار عرضه می شود. دستگاه لیزر الکساندرایت دکا AX تک طول موج است و تنها طول موج ۷۵۵ نانومتر را به شما می دهد که در بین عموم مردم به دستگاه الکساندرایت معروف شده است. این دستگاه دارابی دو هندپیس می باشد یک هندپیس غیر تماسی (non contact) است که بدون تماس با سطح پوست کار رفع موهای زائد را انجام می دهد . دستگاه لیزر الکساندرایت دکا ایتالیا

دستگاه لیزر الکساندرایت دکا ایتالیا دستگاهی است بسیار حرفه ای که موهای بدن را به طور عمقی از بین می برد موتور فوق العاده ای در این دستگاه قرار دارد که خاصیت خنک کنندگی در هنگام لیزر دارد و باعث می شود هنگام انجام دادن درد را به هیچ عنوان احساس نکنید در ادامه اطلاعاتی را در باره ی این دستگاه در اختیار شما قرار خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

دستگاه لیزر الکساندرایت دکا ایتالیا

ویژگی های دستگاه لیزر الکساندرایت دکا ایتالیا

دستگاه لیزر الکساندرایت دکا ایتالیا دستگاه لیزر الکساندرایت : دستگاهی فوق العاده با عملکرد بسیار سریع می باشد که افراد در طی حداکثر هشت جلسه نتیجه خواهند گرفت این دستگاه از طول موج ۷۵۵ نانومتر بهره می برد. هندپیس دستگاه به دو صورت قابل استفاده است هم به صورت تماسی (CONTACT) غیر تماسی (NON CONTACT) می باشد.

دستگاه لیزر الکساندرایت دکا ایتالیا نیاز به  اپراتور با مهار کامل می باشد تا با تمام طول موج ها و پوست ها و رنگ های مختلف ان اشنایی داشته باشد تا افراد بهترین نتیجه را بگیرند.

از خواص استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت این است که خاصیت خنک کنندگی دارد و باعث می شود حین انجام دادن لیزر به هیچ عنوان درد را احساس نشود. این دستگاه دارای اشعه های از راه دور می باشد یعنی تماس مستقیم با بدن فرد ندارد و قبل از انجام جلسات به مراجعه کننده سری مخصوص داده می شود که باید هر جلسه ان را با خود داشته باشید.

این لیزر های برای تمام پوست ها و برای تمام افراد از سنین پانزده سال به بالا استفاده خواهد شد.و اینکه این دستگاه برای تمامی نوع موها از جمله روشن تیره نازک و یا ضخیم قابل استفاده می باشد.

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت دکا

دستگاه لیزر الکساندرایت دکا ایتالیا

این دستگاه متعلق به کشور ایتالیا می باشد که ساخت شرکت دکا است . دارای ضمانت نامه می باشد. دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. نصب و آموزش توسط کارشناسان شرکت انجام می شود.

قیمت خرید دستگاه لیزر الکساندرایت دکا حدود دو میلیارد است چنانچه قصد خرید این محصول را دارید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *